kalevi.h
olen homo. yksinäinen ja hiljainen
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 9 kommenttia
- Olen pahoillani sinun ikävästä tilanteesta!
Niin vain on,että aikuinen voi suomessa
- tehdä hitaan itsemurhan alkoholilla
- jättää lapset heitteelle alkoholia juoden
- auoa ajamalla tappaa sivullisia ihmisiä (rattijuopumus pitäisi onnettomuus tapauksissa olla raksuttava tekijä tuomioita määrätessä.)
- Koeta jaksaa hoitaa itseäsi --- Isällesi et apua Suomessa saa. - Akoholin käyttäjöät onat useimmiten
- lapsellisiä
- yliherkijä
- pelokklta,
jotka hakevat humalasta aikuisuutta, itsetuntua ja rohkeutta. Näin he tekevät itsestään pellejä, rellestejijä ja rehentelijpita.
Entinen alkoholin suurkuluttaja.
Kasperi - Onneksi Olkoon!
Nyt sinulla on mahdollisuus elää nykyhallituksen haluamalla tavlla.
Kohta (muutaman kuukauden päästä) me muut suomalaiset saamme osaksemme ulkomaiden velkabondit käsiimme ja joudumma samaan oppilaitokseen, josta Sinä selvisit.
Kirjoita - selviytymisopas - ja myymeille sitä.
Tulet kuuluiseksi ja huolesi häviävät.
terveisin toinenkituuttaja - Hyvä Rapakunto
Minä aloitin "Pakollisella" sauvakävelyllä kerta viikossa. Aijaksi laiton ykstunti.
Aluksi meni vain noin 4 km. Sitten pikkuhiljaa saatoin lisätä nopeutta ja matka jatkui. Mikä parasta sain painoninputoamaan 5 kg. Osaltaa oli apuna SOKERIN ja makeiden tuotteiden käytön lopetus. Leipänä käytan vain täysjyvä leipiä ( ruis lepää myös). Ateriat ritmitin kolmeen pieneen annokseen ja pikkuiseen iltapalaan. Kahvia juon sokeritta ja yleensä pullatta.
Nykyään pyrin aina kulkemaan portaita pitkin jos se on mahdollista.
Jos voit vaihtaa osan automatkoista jalankulkuun se auttaa.
HYvää Liikunnan Aloitusta. - Paavo Ykkönen
Ei Suomen tarvitse eurosta luopua. Suomen pitää potkia muut tuhlari pankkeja tukevat maat kuten Ranska ja Saksa ulos eurosta. Sen jälkeen Suomi voi vaatia euron davalvointia noin 40-prosentilla. - Parahin Kerttukoo
Kyllä minäkin olen kuullut tarinoita edellisestä elämästä; en tosin omastani.
Toiset ovat vaan siilä tavoin herkkiä, että kertovat muka aiaisemmastaan elämästään.
Hyvä niin!
Saavat uskoa mihin vain, myös ns. sielun vaellukseen.
Itse en usko siihen.
Kun ihminen kerran kuolee, niin KAIKKI mitä hänessä on muuttuu muiksi aineikksi "maanpovessa" tai muissa paikoissa mihin joutuu.
Jos on elännyt säällisesti, jää kauniiden muistojen kirjo toisten ihmisten mieliin
Jos on elä'nyt huonosti, jää hirveä muistojen kirjo toisten ihmisten mieliin.
SIISPÄ eletään SÄÄLLISESTI!
Kalevi - Olen itse jo vanha ( 70v ), eika minun ole koakaan ollut helppoa myöntää olevani homo. Kun sain itselleni ammatin ja sen jälkeen olen itsehoitanut asiani, en pidä tarpeellisena erityisesti homouttani julkituoda. Elämä on ollut sellaista yks totista ja osin ikävääkin. Mutta pidän kuitenkin itseäni aivan tavllisena suomalaisena, jolla on olemisen ja elämisen oikeus.
Toivon Sinulle Nuori Ihminen, että löydät oman elämisen mahdollsuuden. Aikaa myöten vanhempasi ja muut läheiset antavat arvon myös simulle.
Älä pakottaudu muiden sinulle laatimaan muotttiin, siinä ei kukaan jaksa elää. - Vietän juhannustani, kuten muutkin viikon loput. Kävelylenkeillä ja kahvipaikoissa lehtiä lukien sekä tuttujen kanssa jutellen. Itse juhannuspäivänä vaan joudun lenkkiäni jatkamaan kun siitä on turhaan tehty kirkollinen päivä. NO kunto kyllä paranee KV:een kiitos.
- Leipäjont on nyjypäivää. Ainoa oikea paikka jakaa ilmaista leipää on Eduskunnan palatsi. Sopivat tilat löytyvät yleisö lehteriden sissän käynneistä ja uudisrakennuksen kahviosta. Kansanedustajat on "velvollisia" auttamaan jokotehtävissä 4 tunntia viikossa. Elleivät halua palkasta pitää ottaa ns. vaivaisten vero.