Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nurmpe
profiilit
nurmpe
nurmpe
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
124
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tavalla. En kyllä ymmärtänyt pointtia laittaa offline-tilaan.. Niin kauanhan offline pysyy, kunnes se laitetaan muuhun tilaan, joten eipä erityisen käytännöllinen... Ehkäpä sitten täytyy vaan tyytyä normaalisti ruksaamaan ikkuna poies..
11.07.2005 00:10
onhan se aika pieni vaiva ruksata ikkuna kiinni :-) Mutta, kuitenkin...
10.07.2005 23:18
sitten vissiin onkin se, että hankit sellaisen näytönohjaimen, joka tukee DirectX 9:siä. Kas, kun luulisin vielä olevan niinkin, että sitä DirectX 9:siä ei pysty poistamaan muuten, kuin asentamalla käyttöjärjestelmä uudestaan. Joten, jos sinulla on koneella DirectX 9, muttei sitä tukevaa korttia, niin voipi muutkin pelit alkaa tökkimään. Työkaverille kävi myös näin, joten hänellekin ainoaksi ratkaisuksi jäi DirectX 9:sää tukevan näytönohjaimen hankkiminen.
06.07.2005 22:27
yhdistelmä, niissä voi olla vikaa. Itse ostin viimeviikolla tyttöystävälle sellaiset "halvat" kuuloke+mikki-luurit. Muuten ois kohtuullisesti pelannut, mut oli tosiaan aikamoinen hurina niissä, jonka itse sitten kuulin harmittavasti. No homma paheni sitten vielä siten, että hän ei hetken päästä edes kuullut minua. Sitä sitten tutkin ja lopputulokseksi tuli se, että paska, mikä paska. Vietiin liikkeeseen takaisin, en vaihtanut toisiin, vaan rahat takaisin. Tosiaan, vika voi olla huonoissa luureissa ja syy siihen on varmaankin se, että niitten luurien mikkipuolen maadoitus on viallinen. Että semmosii.. Kantsii kokeilla toisilla luureilla..
16.06.2005 03:48
7 / 7