Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
serru
profiilit
serru
serru
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1 huone vuokrattavissa esim.pariskunnalle.Matka linja-autoasemalle 900 metriä.
Keittiö ja suihku yhteiskäytössä talon emännän(joka suurimman osan aikaa pois)
kanssa.Siisti asunto.
Huoneessa siis parisänky.Puhtaat vuodevaatteet ja pyyhkeet kuuluvat vuokraan.
Sekä keittiövälineet.
100 euroa huone/vrk.
22.06.2013 14:29
Kiitos tiedoista!
Onkolhan kellekkään Piukat Paikat tuttu??
Yritin soittaa,mutta hyvin kiirenen miesääni ei ehtinyt kertomaan mitään..??
Taisi jäädä käymättä..
Taidanpa Pulssiin mennä:)
12.06.2011 18:19
Me oltiin perillä 22.4 ja ilmat oli olleet 2 vviikkoa kehnoja.Satanut ja kylmää,mut meillä paistoi :)
Nyt jo pitäis olla tosi hyviä!Rusketusta sai,vaikkei rannalla maattukkaan,ni väkisinkin:)
JOpa paloi :(
HYVÄÄ MATKAA!
04.05.2011 06:37
Saman koin tänä kesänä eli iho kauttaaltaan näpyissä tai siis psoripilkuissa.
Jaaina ennenkinollut niin,että lun aloittaa auringon tai valohoidon,niin iho ensi pahenee ja sitten paranee,mutta tänä kesänä yltyi vaan auringista??
Sitten minä,joka enole koskaan miettinyt ruokavaliota,enkäliioin uskonut sellaisiin.
Olen ollut kova syömään pullaa,leipää ja suklaata,niin vähensin roimasti.Ennen söin leipää noin 8palaapäivässä janyt korkeintaa 2.
Iho parani runs.viikossa.
Ihotautilääkärinikin ihmetteli asiaa.Otattiin keliakia-kokeet ja sokerit,mutta minulla ei niissä näkynyt mitään.
TIEDOKSI:USEIN PSORIN KANTAJALLA HÄIKKÄÄ KELIAKIAN JA/TAI DIABETEKSEN KANSSA...
21.09.2010 08:51
eli ok?
21.09.2010 08:39
Ostin Kampista käytävältä tytöiltä,jotka nyt myyvät kaikkia tuotteita.Maksoin yli 100 euroa-eli tyyristä,mutta jos auttaa näin hyvin,niin ok.
Netistäkin saa tilata kait
18.09.2009 17:55
Tuo olikin uutta tietoa.Eipä ole kukaan lääkärikään infonnut,vaan sanonut,että valo nyt voi auttaa tms..
Ja viimeksi,kun käytin pitkän dermovat-kuurin ja läiskin rasvaa laajalti,niin nyt olen ihmetellyt,kun laikut ovat tosi isoja...että näinollen saattaapa hyvinkin johtua siitä.Mutta millä lähtee??
18.09.2009 17:52
En todellakaan usko,että voimistuu vanhetessaan.Päinvastoin voi käydä.
Mulla pn ollut vanhaa ja avattuja tuubeja,eikä mitään.
Mutta olet saattanut allergisoitua daivoon..tai oli herkkä jakso.
15.09.2009 21:33
No ei ole imovanen sivuvaikutuksissa ilmoitettu makeanhimoa????
02.03.2009 21:23
Taisit nyt itse sekoittaa kahden eri ihmisen kirjoitukset???Minä en kirjoittanut stellasta mitään.
Stillistä kylläkin..ja imovanesta ja ruuanhimosta..
Itselläni on lääkeaineet ja kauppanimet sekä rinnakkaisvalmisteet aivan halussa!:)
02.03.2009 21:01
Haluaisin kysyä tietääkö joku voiko Sepramin ja Imovanen yhteisvaikutuksena vai pelkästään Imovanen olla seuraavaa sivuvaikutusta:
Ennen nukahtamista hirveä makeanhimo..eli juuri kun uni tulisi on lähdettävä kaapille hakemaan,jos hyvällistä löytyy??
Kertokaa ihmessä.
Lääkärit eivät tiedä.
01.03.2009 13:37
Hei!
Itse olen kärsinyt unettomuudesta yli 20 vuotta ja kokeillut monia lääkkeitä..
Itsellänbi esim.Stilnoct tekee mutaman päivän käytön jälkeen ahdistusta ja kireyttä.Enkä ole ainoa.
Imovane on toiminut hyvin,mutta annosta on tarvinnut lisätä.Ei kuitenkaan paljon.Virkeä aamulla.
01.03.2009 13:33
Kukaan tytöistä ei valitettavasti erotu YLITSE MUIDEN.
Eli kai ne on kotona ne,jotka voisivat maailmalla erottua.
Essi on hyvä vartaloltaan ja nätti kasvoiltaan..
Paras!Muitakin hyviä on,muttei todella kaunotarta.
Elsillä niin pyöreät kasvot,ettei ikinä maailmalla menesty,joten ajatelkaa myös sitä,kun äänestätte.
01.03.2009 13:07
Nyt on iho niin hurjassa kunnossa,etä jos vaan helpotusta ja uusia vinkkejä,niin mieluusti kuulen ja kokeilen.
Valohoidossa,SUP olen käynyt jo pitkään ja tuntuu,että minulla aurinko pahentaa psoria.
Kasvoja lukuunottamatta iho on pientä ja isoa läikkää täynnä. Ja päänahka.Ei auta Diprosalic,eikä Daivopet..
10 vuotta olin täysin näpytön ja streptokokin myötä alkoi taasen ...
Joku mainitsi jossain hormonikierukan???
Viljan?Sokerin? jne...
Itse en tiedä,mikä avuksi.Kun en pillereitä halua aloittaa,kun sivuvaikutukset ...
08.10.2008 21:50
1 / 1