tartsani61

tartsani61 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Luonnon ystävä, rento jännittäjä, hassu, positiivinen, rohkea pelkääjä, yksinäinen, kiireessä kiroileva, liikkuva pullukka (en vielä pyöri), peikko omassa pesässään, villasukat jalassa, kirja kädessä, musiikkia korvissa, hyppysissä savimälli, virkkuukoukku, puikot, Marseillr-saippuaa, puutarhasakset, multaa, lumikola ja ruohonleikkuri. Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Viestintä/media/kulttuuri Työskentelen: Valtiolla Yhdistykset/kerhot: Viihdekuoro Lystikkäät ry Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia

Liittynyt 25v sitten
0 aloitusta · 2 kommenttia
Hei äippä+tytöt!
Kylläpä vähän nauratti tuo vesinokkaeläinpuisto - kaikenlaisia nimityksiä kyllä olen ko. puistosta kuullut mutta taas tuli uusi... no se siitä.
Löydät Googlen avulla tietoa paremmin hakusanalla Puuhapuisto Veijari tai suoraan osoitteesta www.veijari.net
Arvostelemaan en osaa käydä, sillää aikaa on vierähtänyt jo vuosia kun olen viimeksi käynyt.
Varmasti ihan mukava kohde ainakin hyvällä säällä, sillä ulkosallahan siinä pääosa toiminnasta on. Vieressä on myös "kalastajakylä" mistä itse voi onkia lohen ja se siinä myös savustetaan niin haluttaessa.
Oikein mukavaa lomaa teille!