Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
322
Kommenttia
2387
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
😉👌🏻
11.10.2025 08:16
Kun poliitikko, joka toimii vastuuvirassa 5,6 miljoonan ihmisen markkinatalousalueella, alkaa toimimaan tavoilla, joka on vastoin markkinatalouden luontoa, tulisi sellainen politiikko pistää välittömästi viralta. Hän on avoimesti vaarallinen yhteiskunnallemme. Ja koska tämä henki ja meno on yleistä vasemmistossa, pyhä sota kapitalismia vastaan, tulisi koko ideologia kieltää markkinataloudelle vaarallisena. Vasemmistossa myös väkivalta on hyväksytty keino, joten se korostaa perusteita kieltää vasemmistolaisuus.
☝🏻🙄
11.10.2025 08:10
Sinun mieIipuoIisella öykkämöykälläsi haluat uskotella, että "kroonisesti sairas" on jotain vakavaa. Siksihän jätit pois kohdan "Tauti ei ole pahanlaatuinen" ja sitten sokeroit pasl<asi valehtelemalla, kuten teillä hampaattomilla pikku menninkäisillä on kroonisena elämäntapatautina. Se on vakava tauti.
☝🏻🙄
11.10.2025 08:03
Vasemmiston uIina.... 🎶👂🏻
11.10.2025 07:51
On ollut ilo seurata Rydmania eri tv-haastatteluissa. Hän on tyyni, provosoitumaton, ja erittäin asiantunteva. Hänellä ei ole ollut mitään vaikeuksia servata vihervasemmistolaisia, jotka suoltavat sitä iänikuista ideologista sontaansa, aina samalla kaavalla, eri lopputulosta odottaen. Vihervasemmistolaiset joutuvat tosissaan taistelemaan pyhässä vihassaan, että kykenevät hillitsemään itsensä ja olemaan munaamatta itseään valtakunnallisessa lähetyksessä. Tosin aina se ei onnistu. Se viha puskee helposti läpi höyryjyrän lailla ja sitten alkaa sönkötys ja änkytys....
☝🏻😊
11.10.2025 07:49
Se riippuu ihan siitä, mitä sun korvies välistä löytyy ja miten paljon sulla on kapasiteettia käsitellä tietoa. Esteenäsi tuntuu olevan myös ideologiset ehdottomuudet, kuten mm. se, että Perussuomalaisia on vastustettava aina, oli syytä tai ei. Siksi väännät paIstalle pakkoripuIit tyyliin "taitaa olla täyttä sarkasmia....". Todellisuudessa kuitenkin itse olet se sarkasmia verestävä ripuIi.
2016 oli puhetta USA:n jäänmurtajakaluston vanhenemisesta ja tarpeesta uusia sitä. Suomi on ollut mukana vaihtoehtona, johtuen Suomen tunnetusta osaamisesta. Kuten copypastesi sanoo, Obaman aikana (ja myös Bidenin aikana) USA:n turvallisuuslainsäädäntöä pidettiin esteenä. Silloin, kun Trump on ollut ruorissa, jäänmurtajadiili on herätetty henkiin. 2019 se käynnistyi uudelleen ja lopulta viimevuonna marraskuussa Ville Rydman (ps.) kävi allekirjoittamassa ICE Pact -aloitteen. Ymmärrän tietenkin, että tämä repii sielusi riekaleiksi.
11.10.2025 07:40
Vasemmalla se on tyypillistä; pahimmillaan uskovat itse omiin valheisiinsa ja sitten kuvittelevat, että muutkin uskoo. Ei ole eliökunnassa niin aIhaista Iieroa kuin vasemmistoIainen.
11.10.2025 06:53
Avauksestani löytyy ne elementit, joka tietenkin kertoo selkeästi sen, ettei minua voisi mitenkään kiukuttaa. Totuushan on se, että erityisesti keskimmäinen kappale kiukuttaa sinua niin ettei veri kierrä ja mielentilaasi vain pahentaa se, kun tiedät, ettet pysty kääntämään asiaa päälaelleen vaikka hokisit vihamielistä loitsuasi maailman tappiin. Muistathan, että persekipusi on sinun itsesi aiheuttama. Kukaan ei ole pakottanut sinua ryömimään aatemaailmanne inhassa lietteessä. Olet itse oman paskaisen kohtaIosi arkkitehti, pieni menninkäinen.
☝🏻😏
11.10.2025 06:51
Ehkä Marinin luomassa velkakulississa ja kuningatarkultissa on ainakin jossain määrin hyvätkin puolensa. Hän toi joillekin valonpiIkahduksen alamäessä olevaan Suomeen. Vaikka se valonpilkahdus oli mielikuvallista ja illuusio, niin se toimi ainakin osittain niin kuin aidotkin valonpilkahdukset. Harmi kuitenkin, että Marinilla oli valoa himmentävä kääntöpuolensakin; egoismi, narsismi, taipuvaisuus virhetekoihin, harkintakyvyttömyys, epätasapainoisuus, epärehellisyys jne., jolla hän kaivoi itselleen kuoppaa ja lopulta lankesi siihen. Lopullisesti valonpilkahduksen sammutti Purra ja Orpo, jotka purkivat illuusiot, kulissit ja palvontakultit tylsillä tosiasioilla. Paljastui totuus työllisyystilanteesta, yrittäjien ahdingosta, teollisuuden alamäestä, kasvavasta köyhyydestä, kasvavasta lapsiköyhyydestä, ennätyssuuresta ostovoiman romahduksesta, maan rajusta velkaantumisesta ja alijäämän kasvusta ennätyslukemiin jne. Tämän vuoksihan valonpilkahdukseen uskoneet alkoi joukkovoimaisen itkupotkuraivaroinnin ja projisoi vihansa Orpon hallitukseen. Kuvittele, että Orpon hallitusta syyllistettiin jopa takautuvasti niistä ongelmista, joita Marin hallituksineen aiheutti ja pahensi.
'Sanna Marin - Uho ja tuho', voisi olla mielenkiintoinen kirja. Eritavoin, mutta vastaavasti mielenkiintoinen kirja olisi 'Riikka Purra - Totuus ei pala tulessakaan'. Kolmas mielenkiintoinen kirja-aihe olisi 'Vasemmisto - Valheiden valtakunta'.
11.10.2025 06:39
- auktoriteetti
- karisma
- esiintymistaito
- johtajuus
- julkinen kuva
- esilläolo
- aktivointi
- sidosryhmät
- paikallinen ja kansainvälinen toiminta
- yhteistyöverkostot
- tuki
- tavoiteellisuus
- järjestelmällisyys
- pitkäjänteisyys
- tiedon kerääminen, jalostaminen ja jakaminen
- analyyttisyys, tutkimustyö
- hyväntekeväisyys
- esimerkillisyys
- yhdenvertaisuus
- kannustaminen
- palkitseminen
- joukkovoima
- ...
10.10.2025 22:25
Seurasin jonkun aikaa keskustelua IL:n ja IS:n Fb-saiteilla.... Kyllähän siinä usko suomalaiseen sivistykseen oli koetuksella, kun luin opettajaa puolustelevia kommentteja. Osoittaa todellakin perverssiä mentaliteettia, että ei merkitse mitään se, että opettaja tekee työtä n. 13-vuotiaiden kanssa, ja samoin lasten psyyke, lasten kasvuympäristövaatimukset, opettajan ammattietiikka, auktoriteetti, roolimalli, yleinen moraali jne. ja sen sijaan moralisoidaankin ja syyllistetään Iapsia. Asiaa pahentaa vielä se, että opettaja tunnusti ymmärtäneensä ristiriidan ja että Iapset voi tunnistaa hänet, mutta silti jatkoi saastansa levittämistä. Tämän perään vielä jokunen uutisjuttukin, jossa selvästi asetuttiin opettajan puolelle.
Mutta tällaista perverssiä elämäntyyliä normalisoidaan "seksuaalisen vapauden" nimissä ja viedään julkisesti koko ajan lähemmäs ja lähemmäs lapsia. Sitten ihmetellään, kun lapset kärsii. Olen hlökohtaisesti erittäin huolissani punavihreän ideologian läsnäolosta, sekä YIen roolista, koska nämä tahot on suuressa roolissa tämän päivän moraalirappiossa.
10.10.2025 22:07
Ville Rydman (ps.) oli allekirjoittamassa UMO-sopimusta, joka liittyy ICE Pact-diiliin. Hienosti on diili edennyt. Kiitos PS 💙🤍
10.10.2025 20:51
Marinin hallituksena aika laivadiilit oli jäissä, koska Biden oli samoilla linjoilla kuin Obama.
10.10.2025 20:49
Ehkä juuri siksi laivat viimeistellään USA:n ja Kanadan telakoilla. Oletukseni.
10.10.2025 20:48
Ei löydy haulla mainintaa Sannasta. Löytyy nimet Niinistö, Rinne, Lintilä, Rajala, Martikkala, sekä telakoiden omat neuvottelijat.
10.10.2025 20:46
Näin ne vahvistaa arvostelut todeksi. Eikä edes ymmärrä sitä.
10.10.2025 18:58
Ensin väheksyitte ja irvailitte jäänmurtajakauppaa, ettei sillä ole merkittävää merkitystä. Nyt kun IL julkaisi uutisen ja mainitsi Sanna Marinin, niin nyt jäänmurtajakauppa onkin jumalaisen suuri tapahtuma, joka on Sanna Marinin ansiota. Voi teitä äärilaidan kaksinaamaisia pikkumaahisia...
☝🏻😂
10.10.2025 18:01
No ei. Viharasismin "näkeminen" persuissa, ideologisiin pakkoajatuksiin perustuen, on persufobisten menninkäisten perusominaisuus. Tietenkään sitä ei tarvitse teidän etsiä, koska se on aina läsnä korvienne välissä. Siksihän se "näkyy" ja "kuuluu" kaikessa. Ts. totuus on teissä itsessänne, mutta koska se totuus tekee liian kipeää, sen projisointi ulkopuoliseen kohteeseen toimii terapeuttisena keinona.
☝🏻😉
10.10.2025 17:46
Dialoginymmärtämisen taito ei sulla ole kehumisen arvoinen. Provosoidut yliherkästi ja dialogi murenee jo ennen kuin alkaakaan, koska menetät malttisi ja ajatuksesi lähtee laukalle. Kuitenkin kompastut alkumetreillä. Vastaat dialogin sijaan yleistävillä ja vahvistamattomilla väittämillä, kuten että et olisi koskaan nähnyt kateellista.... jne., mitkä on tyypillisiä vastalauseita teihin kohdistettuun arvosteluun.
Avaukseni on tahallisesti provokatiivinen, ja se toimii, kuten nyt ehkä ymmärrät, mutta se on kuitenkin faktaa paIstavasemmistoIaisten yleisen mentaliteetin ja retoriikan perusteella. Et myöskään pysy aiheessa, eli paIstavasemmistoIaisten käytöksessä, vaan lähdet sepittämään sekavaa tarinaa kautta rantain, sopivia trendikkäitä ilmaisuja käyttäen. Lopuksi vielä kompastut voimakkaassa tunnelatauksessasi pakolliseen moralysointiin ja vahvistat avaukseni todeksi. Ei näin.
☝🏻😏
10.10.2025 17:38
Kuinka usein käyt lukemassa Suomen Uutisista propaganda?
10.10.2025 17:25
110 / 120