kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä.
Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
300
8477
Vastaukset
- Anonyymi
Paavalikin toteaa: "Joka ei työtä halua tehdä, sen ei syömänkään pidä."
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Mutta eikös Paavali ollu ennestään joku Saulus niminen tullimies.Hän höyrähti päästään ja liittyi tuohon Jeesuksen johtamaan työtä vieruksuvaan joukkoon,joka maleksi santaalit jalassaan kylästä toiseen.Niin sanotusti saarnasivat,saivat ruokaa ihmisiltä.Eli olivat eräänlainen pummilauma.Hän oli kyllä jäävi arvostelemaan muita töitä vieroksuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikös Paavali ollu ennestään joku Saulus niminen tullimies.Hän höyrähti päästään ja liittyi tuohon Jeesuksen johtamaan työtä vieruksuvaan joukkoon,joka maleksi santaalit jalassaan kylästä toiseen.Niin sanotusti saarnasivat,saivat ruokaa ihmisiltä.Eli olivat eräänlainen pummilauma.Hän oli kyllä jäävi arvostelemaan muita töitä vieroksuvia.
Seuratkaa sandaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuratkaa sandaalia.
"Ehdotan ,että tämä on skandaali."
Pähkähullu Suomi, 1969. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikös Paavali ollu ennestään joku Saulus niminen tullimies.Hän höyrähti päästään ja liittyi tuohon Jeesuksen johtamaan työtä vieruksuvaan joukkoon,joka maleksi santaalit jalassaan kylästä toiseen.Niin sanotusti saarnasivat,saivat ruokaa ihmisiltä.Eli olivat eräänlainen pummilauma.Hän oli kyllä jäävi arvostelemaan muita töitä vieroksuvia.
Aivan niin oli.
- Anonyymi
Antikristillistä Liittoa ja muita persuja ei kiinnosta muu kuin se, että keskiluokkaiset paskat ei saa kotiinkuljetuksena kaljaa. Voi vittu, siinä on Suomen "kristillisyys" tänään...
- Anonyymi
Raamattu on myös kokoaan suurempi aikuisten satukirja jos siinä olisi edes jokin totta olisi minunkin pitänyt olla naimisissa jo ainakin yli 20v. Minusta pakkosyntyminen se vasta pirullisen helvetillistä onkin. Vapaaehtoisesti syntyneen voi pakottaa myös työhön tai sitten sallitaan täys eutanasia jos kaikki pakotetaan työhön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikös Paavali ollu ennestään joku Saulus niminen tullimies.Hän höyrähti päästään ja liittyi tuohon Jeesuksen johtamaan työtä vieruksuvaan joukkoon,joka maleksi santaalit jalassaan kylästä toiseen.Niin sanotusti saarnasivat,saivat ruokaa ihmisiltä.Eli olivat eräänlainen pummilauma.Hän oli kyllä jäävi arvostelemaan muita töitä vieroksuvia.
Eikö ne poliitikot just olekin niitä jotka itse vieroksuu oikeita töitä ja pakottaa muut niihin? Usko on myös eräänlaista politiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikös Paavali ollu ennestään joku Saulus niminen tullimies.Hän höyrähti päästään ja liittyi tuohon Jeesuksen johtamaan työtä vieruksuvaan joukkoon,joka maleksi santaalit jalassaan kylästä toiseen.Niin sanotusti saarnasivat,saivat ruokaa ihmisiltä.Eli olivat eräänlainen pummilauma.Hän oli kyllä jäävi arvostelemaan muita töitä vieroksuvia.
Paavali sanoi julistustyönsä yhteydessä (Apt 20:33-35): Hopeaa tai kultaa tai vaatteita en ole keneltäkään halunnut. Te tiedätte itse, että minä näillä käsilläni olen hankkinut itselleni ja tovereilleni sen, mitä olemme tarvinneet. Kaikin tavoin olen teille osoittanut, että näin, työtä tehden, tulee huolehtia vähäosaisista muistaen Herran Jeesuksen omat sanat: ’Autuaampi on antaa kuin ottaa'.
Apt 18:2-4 Paavalista: "... Paavali meni heidän luokseen ja jäi työskentelemään heidän kanssaan, sillä heillä oli yhteinen ammatti; he olivat teltantekijöitä. Joka sapattina Paavali kävi keskusteluja synagogassa ja koetti taivuttaa uskoon sekä juutalaisia että kreikkalaisia." - Anonyymi
Ja Jeesus Nasaretilainen totesi "Katsokaa taivaan lintuja. Eivät nekään työtä tee."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antikristillistä Liittoa ja muita persuja ei kiinnosta muu kuin se, että keskiluokkaiset paskat ei saa kotiinkuljetuksena kaljaa. Voi vittu, siinä on Suomen "kristillisyys" tänään...
Kyynel
- Anonyymi00316
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eikös Paavali ollu ennestään joku Saulus niminen tullimies.Hän höyrähti päästään ja liittyi tuohon Jeesuksen johtamaan työtä vieruksuvaan joukkoon,joka maleksi santaalit jalassaan kylästä toiseen.Niin sanotusti saarnasivat,saivat ruokaa ihmisiltä.Eli olivat eräänlainen pummilauma.Hän oli kyllä jäävi arvostelemaan muita töitä vieroksuvia.
Eihän Paavali kuulunut opetuslapsiin, hänhän astui remmiin kun Jeesus oli jo kuollut. Mutta Jeesus kyllä opetuslapsineen oli kyllä ns ensimmäinen hippilauma, jotka riipivät ihmisten vehnäpelloista tähkiä syödäkseen ja kansa kuullakseen saarnoja järjesti heille pitoja.
- Anonyymi
Juuri vassareissa on paljon tapatyöttömiä.
- Anonyymi
Eniten persuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten persuissa.
Mistä tiedät????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten persuissa.
Kyllä ne suurimmat loiseläjät löytyy ihan vihervasemmistosta, se on taivahan tosi. Siitä on ihan turha edes kiistellä.
- Anonyymi
Oikeistossa on paljon epäinhimillisiä paskiaisia, jotka ei kaipaa muuta kuin seuraavaa globaalia katastrofia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeistossa on paljon epäinhimillisiä paskiaisia, jotka ei kaipaa muuta kuin seuraavaa globaalia katastrofia.
Ja paskat
- Anonyymi
Persun tapa on uskoa kun joku tollo tekee minkä tahansa aloituksen *kippura naurua*.
- Anonyymi
Kommenttisi on umpityhmä, ja se kertoo sen että sinä olet heikkoälyinen vassu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on umpityhmä, ja se kertoo sen että sinä olet heikkoälyinen vassu.
Kato kun tyhmä vassu ei pärjää, hän sanoo silloin "persu".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttisi on umpityhmä, ja se kertoo sen että sinä olet heikkoälyinen vassu.
Ääliö tollo. Paneva jonku suuhun sanoja mitä se ei ole sanonut ja sitte haaveillaan, että ittele kasvaisi joskus munat!
Ei ne raukkaparoille kasva! Sääli tämän jutun aloittajalle ja heijaajille. Elämä ilman munia. Raukkaparka! - Anonyymi
"Persun tapa on uskoa kun joku tollo tekee minkä tahansa aloituksen"
Et sitten ole ITSE edes perehtynyt, puolueesi, Vassujen ohjelmaan ja sen tavoitteisiin!!!!! Aloitushan on suora lainaus puolueenne johtajan lausunnosta, eli se siitä, kuka tässä TOLLO onkaan.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääliö tollo. Paneva jonku suuhun sanoja mitä se ei ole sanonut ja sitte haaveillaan, että ittele kasvaisi joskus munat!
Ei ne raukkaparoille kasva! Sääli tämän jutun aloittajalle ja heijaajille. Elämä ilman munia. Raukkaparka!"Paneva jonku suuhun sanoja mitä se ei ole sanonut"
HS vaalipaneeli varmaankin löytyy vielä netistä, joten voit sieltä IHAN ITSE (jos osaat) käydä katsomassa tuon Minjan mielipiteen tuosta asiasta. Se on ohjelman loppupuolella, kun puheenjohtajilta kyseltiin mielipiteitä punaisella ja vihreällä lapulla. - Anonyymi
No välillä pienituloisen vatsassa muutakin kuin näläntunne, jos välillä vähän nauraa kippurasa.
- Anonyymi
Missä Minja Koskela on MUKA näin sanonut...?
Iiiihan vahingossa lähdeviite 'unohtui' pois??
Minja Koskelasta voi olla montaa mieltä,tästä avauksesta vain yhtä: Se on surkean ala-arvoinen.- Anonyymi
Avaus pitää paikkansa.
- Anonyymi
Minja on jokaisen raavaan rasvanäppiduunarin unelmapuheenjohtaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaus pitää paikkansa.
Ja ilmeisesti kuultu huoltsikan kahviossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaus pitää paikkansa.
Olen kuullut.
- Anonyymi
Missä Minja Koskela on MUKA näin sanonut...?
HS vaalitenttilinkistä 8.4.2025:
x.com › Kimmomi74 › status - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ilmeisesti kuultu huoltsikan kahviossa.
Kyllähän siitä huoltsikallakin keskusteltiin, mutta helpoiten löytää linkista:
x.com › Kimmomi74 › status
Kimmo Vaskelainen on X: "Hs vaalitentti: Onko ...
- Anonyymi
Miksi pitäisi tehdä töitä, jos yhtä hyvin voi risteillä kuukauden päivät kohti Gazaa ja ilmaislennolla takas. Ei siinä töitä ehdi tehdä, kun uutta risteilyä pitää heti alkaa sopimaan.
- Anonyymi
Kenestä puhut?
- Anonyymi
Niin, tai mennä kiinnittämään itsensä tovereineen Lapin puihin, laskettelukeskuksen viereen parhaaseen lasketteluaikaan, muka vastustamalla metsien kaatoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä puhut?
"Kenestä puhut?"
Äärivihervassudemujen suuresta johtotähdestä ja suuresta idolista!!! ei, ei Rumpista vaan siitä palmikkopäästä "Reetasta" - Anonyymi
Ja välillä vähän istuskella tientukkona häiritsemässä muitten ihmisten toimia ja elämää. Tai kadulla huutamassa free palestiinaa ja tukea hamasille....
- Anonyymi
Oikeistoaate laiskistaa ihmiset, koko ajan tulee lisää pötköttelijöitä.
- Anonyymi
Siis vasemmistoaate, et sinäkään vassu töitä tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vasemmistoaate, et sinäkään vassu töitä tee.
Koskela pitäisi heittää eduskunnasta helv--in.
Ei todellakaan ole sopiva henkilö tekemään päätöksiä suomalaisten veronmaksajien rahojen käytöstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis vasemmistoaate, et sinäkään vassu töitä tee.
En teekään, mutta oikeistoaate on vallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En teekään, mutta oikeistoaate on vallassa.
"En teekään, mutta oikeistoaate on vallassa."
SUOMALAISTEN ONNEKSI NYT OVAT!!!!!
- Anonyymi
Tuet vaan täytyisi tulla muualta kuin yhteiskunnalta. Laita lorvituki hakemus vaikka heriinin säätiölle, pelastakaa lapset ry, nalle waanroosin tuki ry. Kaikki käy, paitsi kela.
Vasemmistohan kehuu itseään duunarin parhaaksi ystäväksi ja sitten kuitenkin yllyttävät työttömyyteen. Kaikkea sitä näkee ja kuulee...
- Anonyymi
Ihanaa kun sitä hurri li anderssonia ei enää tarvitse katsoa. Pidän minja koskelasta paljon enemmän.
- Anonyymi
Mitä Minjakaan on eläissään tehnyt.
- Anonyymi
..olihan tuosta julkisuudessa ... tai .. siis .. ei niitä tekemisiä oikein julkisuuteen , ainakaan ennen vanhaan , minkä nyt jätkäsakki toisilleen "varmasta nakista " ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..olihan tuosta julkisuudessa ... tai .. siis .. ei niitä tekemisiä oikein julkisuuteen , ainakaan ennen vanhaan , minkä nyt jätkäsakki toisilleen "varmasta nakista " ..
Typerys !
- Anonyymi
No ei ainakaan OIKEITA töitä.
- Anonyymi
No näinhän siellä lukee:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19117011/tiesitko-minja-kosela-vasemmisto-haluaa-rahaa-kaikille-eika-vastuuta-kellekaan!- Anonyymi
Se on persuliinilla taas kiero mieli tuottanut tekstiä mitä ei ole olemassa. Persuliinista tulisi hyvä sadunkertoja : )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on persuliinilla taas kiero mieli tuottanut tekstiä mitä ei ole olemassa. Persuliinista tulisi hyvä sadunkertoja : )
Nehän on jo. Homotynkky aloitti.
- Anonyymi
Lähde esille. Ja lähteeksi ei kelpaa suomen uutiset.
- Anonyymi
Lähde:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19117011/tiesitko-minja-kosela-vasemmisto-haluaa-rahaa-kaikille-eika-vastuuta-kellekaan!#comment-138061711
Siintäs sait! - Anonyymi
"Lähde esille. Ja lähteeksi ei kelpaa suomen uutiset."
Tuolta linkistä löydät koko keskustelun. Tuon Minjan juttu tulee loppupuolella
https://www.ruutu.fi/video/4699796
- Anonyymi
Tuolla asenteellako vassarit hankkivat jo kanbnatuksensa. Aikas säälittävää.
- Anonyymi
Kaikki peukuttajat liittykää vassareihin.
- Anonyymi
Suomi.24.
Susta.Sama.Lähde.?
Perussuomalaisten.
Idea.Ei.Merkitystä.
Mitä.Joku.On.
Sanonut.Eikä.
Missä.Konseptissa.
Ja.Tai.Jopa.
Asia.Yhteyttä.
Väitetään.
Persujen.
Tuunaus tunnin.
Sloganiaksi.
Surullista.Mutta.
Totta.
- Anonyymi
Luonnossa jika ikinen laji tekee sille tyypillistä työtä ravintonsa hankkimiseksi. Ja ihminenkin on tehnyt tuhansia vuosia.
Muta kun vasemmistoaate syntyi, alkoi luonnolait lipsua...- Anonyymi
Sinun kuuluisi olla joku ylimyksille palatseja rakentava orja antiikin aikana. Kulho soppaa päivässä ja ruoskaa selkään. Sitä se on luonnonlaki, vahvin määrää.
- Anonyymi
Kaikki töissä käyvät hylänneet vasliiton. Tulonsiirtojen varassa olevien puolue
- Anonyymi
Noin moni vassari ajattelee.
- Anonyymi
Homostelu kasvattaa työhaluttomuutta?
- Anonyymi
Mitäs työtä teet? Kuis se kannattaa Suomea.
Koskelan suuhun lyöty sanoja joita se ei ole sanonut, joten munista kai haaveilet? Haaveilet turhaan, niitä tuomosella ei tule koskaan oleen.- Anonyymi
"Koskelan suuhun lyöty sanoja joita se ei ole sanonut"
Voit IHAN ITSE käydä katselemassa tuon vaalitentin kokonaan vaikkapa osoitteessa:
https://www.ruutu.fi/video/4699796
JOS et jaksa katsoa kokonaan, niin laita guukkeliin haku: hs vaalitentti 8.4 2025
niin sieltä löytyy Kimmo VAskelaisen minuutin versio.
- Anonyymi
Raha tulee seinästä....
- Anonyymi
Minäkin haluan sellaisen seinän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haluan sellaisen seinän.
Jos ei ole, käy ostarin seinällä?
- Anonyymi
Minjahan kannattaa siis orjayhteiskuntaa. Toisten pitää hankkia niille toisille kaiken valmiina eteen. Paluu feodaaliyhteiskuntaan onkin siis nykyisin vasemmistolaisuutta.
Vastentahtoiselle työttömyydelle ei juuri mitään voi, mutta myös hyvinä työllisyysaikoina on ollut hyväksikäyttäjiä. - Anonyymi
Minja näyttää pöllöltä?
- Anonyymi
Et.Pärjäis.
Musiikki,tieteessä.
- Anonyymi
Sehän on ihan oikeaa aattelua. En ole mäkään koskaan töitä tehny, mutta niin oon eläny kun muutkin. Jo melkein 70 vuotta. Kyllä mä tykkään. Tehkööt töitä ne, jotka eivät ilmankaan tuu toimeen, Mä oon tullut ja mun perhe. No, poika on välillä työn syrjässä kiinni, vaan en mä häntä siitä tuomitte.
- Anonyymi
Elokapinalliset (= vihervasurit ) itkee kun tihutöiden tekemisestä ei saa enää aivan täyttä palkkaa. Vielä eduskunnan töhrimisestä juoksi täysi palkka kuin myös Mannerheimintien tukkimisesta. Nyt ollaan tatti otsassa kun pikkasen leikataan.
- Anonyymi
Mistä sitä rahaa riittää, kymmeniä vuosia olleet tukien varassa, ja sitten vielä joku kehtaa äänestää näitä vassuja!
- Anonyymi00318
Kyllä työtävieroksuvat äänestää.
- Anonyymi
Ylös vaan.
- Anonyymi
En piittaa politiikasta, ja vielä vähemmän töistä ,joten se siitä.
- Anonyymi
Ihana Minja
- Anonyymi
Nakkivaras....
- Anonyymi
Vasemmistoliitto
"Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä,
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä."
Ja ex-huora Anna Kontula (vasliitto) mainostaa ja kannustaa nuorisoa huoraamaan.
Siihän sitä jo on entiselle työväen ääniin satsanneelle punapuolueelle vaaliohjelmaa kerrakseen.- Anonyymi
Tää on paras: vaseliiniliitto.
- Anonyymi
Onhan se juttu juttu, vaikka olis silkkoa valhettakin.
Joku uskoo, jos on valmiiksi uskovainen. - Anonyymi
Satoja tuhansia suomalaisia ja uussuomalaisia on samaa mieltä.
- Anonyymi
Niin eipä perspääporvarien touhussa näytä todellakaan olevan hurraamista nykyaikana.
- Anonyymi
Isänmaallisuus ja persuismi eivät tule toimeen keskenään
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Onneksi ei tartte itsekään töitä tehdä. Sen verran hyvät perinnöt tuli aikoinaan. Tyhmät töitä tekee, viisas syntyy hyvään sukuun. Vielä kun jengi ymmärtäisi äänestää kokoomusta niin perintöverokin tippuisi.
- Anonyymi
No kaikkein typerintähän on tämä mitä te "korvaamattomat" teette, olette myyneet niin henkisen kun ruumiillisen terveytenne ahneille paskiaisille työpaikoilla pilkka hintaan, ja vielä nuoleskelette pomoanne kaiket päivät, olisiko peiliin katsomisen aika?
- Anonyymi
Kun Jeesus ratsasti aikoinaan aasilla, ratsastavat nykyisin aasit Jeesuksella…
- Anonyymi
Vasemmistopoliitikko: Köyhät saavat matkustaa pummilla ja varastaa
Alma Tuuvan mielestä jokaisella on oikeus liikkua ja saada ravintoa, myös varastamalla.- Anonyymi
Vähän kuin tammisaaressa !
- Anonyymi
Niinhän Suomessa elää 700 000 matuja, ei koskaan tehnyt töitä Suomessa toiset jo 30 vuotta ja nyt haluaa suurin osa ukrainalaista jäädä Suomeen perhesyiden vuoksi eli elätetty 3 vuotta n. 3000 €per pää Suomessa ja haluavat jatkaa oleiluaan Suomessa meidän harvojen suomalaisten verovaroilla jotka vielä töitä tekevät. Konkursseja, työttömiä ja Suomi bankrotissa, kassavajeessa ja tulevat sukupolvet maksavat velkaa.
Ainoa huono puoli kun suomen nuoret mielenterveys ja huumeongelmaisia ja itsemurhat Euroopan korkeimmat luvut... aika yhtälö kuka elättää ja ketä tekee työtä.
- Anonyymi
0. miljaaria menee yritystukiin. ihan turhaan. jos ei yritys kannata. niin lopettaa sitten, ei ole viisasta veronmaksajan elättää yrittäjää.
- Anonyymi
Olisko sitä tukia maksettu siksi että sinullakin tomppelilla olisi töitä ja palkanmaksaja !
Kuinka yksinkertainen voikin ihmispolo olla.
- Anonyymi
Jos maksaa elämisensä täysin itse, ei tarvitse tehdä töitä.
- Anonyymi
Minä luen jääkaapilla käymisenkin työksi ja työtä pitää tehdä jo ruuan puremiseksi nielemiskuntoon. Täysin fyysistä työtä tekemätön ihminen ei kovin pitkäikäinen tule olemaan ja jo kävelemään opettelukin on lapselle kovaa työtä. toiset tekee enemmän ja toiset vähemmän työtä, mutta jos rakastaa työntekoa ei se haittaa, jos muut tekevät vähemmän jää enemmän tekemistä itselle.
- Anonyymi
Mitä persut vinkuu.Persut on just niitä,jotka eivät edes peruskoulua pääse läpi ja töihin eivät pysty.Persut ja muut vajakit vois häipyä Suomesta.Perustakaa oma Perslandia!
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 8 sääntöjen vastaista viestiä."
Miksi vasta kahdeksan? Koko ketju joutaisi poistaa. Mitkä ne palstan säännöt oikein ovat?- Anonyymi
Ne vaihtelee kuin syksyinen sää !
- Anonyymi
Se on vasemmiston motto.
- Anonyymi
Vassarit on jo ihan turha puolue. Kannattajat saisivat äänensä paremmin kuuluviin isoissa puolueissa. Nyt ääni menee täysin hukkaan, aina.
- Anonyymi
Ei töitä tietenkään ole pakko kenenkään tehdä kunhan tulee toimeen omillaan.
Kaikki yhteiskunnan työt ehdottomasti pois työtävieroksuvilta, siis ihan kaikki.
Ei haittaa vaikka sitten nälkään kuolisivat, olisi vain palvelus yhteiskunnalle. - Anonyymi
Se vaan ettei aloitus ole totta. Mutta kukapa siitä nykyaikana piittaa.
Eletään totuuden jälkeistä aikaa.- Anonyymi
"Se vaan ettei aloitus ole totta." Tuolla valheellako totuuden kuittaat!!!???
Laitahan google-hakuun
hs vaalitentti 8.4 2025
JOKO Ruutu 1,5h versio tai Kimmo Vaskelaisen lyhennetty 1minuutin versio.
ja hämmästy, että aloitus onkin 100% TOTTA!!!! - Anonyymi00319
Anonyymi kirjoitti:
"Se vaan ettei aloitus ole totta." Tuolla valheellako totuuden kuittaat!!!???
Laitahan google-hakuun
hs vaalitentti 8.4 2025
JOKO Ruutu 1,5h versio tai Kimmo Vaskelaisen lyhennetty 1minuutin versio.
ja hämmästy, että aloitus onkin 100% TOTTA!!!!Ei ne usko sittenkään, luulevat tekoälyllä tehdyksi.
- Anonyymi
No mitä minä olen tolkuttanut? Vasemmistoaate lupaa ihmiselle kaikki etuisuudet automaattisesti eikä tällainen kannusta töihin. Siksi maa on Euroopan kurjin. Se on myös Euroopan vasemmistolaisin maa.
- Anonyymi
KAIKILLE SAMA ELINTASO TULOISTA RIIPPUMATTA!!!! Terveisin äärivihervassut
- Anonyymi
Minja näyttää pöllöltä.
- Anonyymi
Ei se väärin ole, jos ei halua tehdä töitä, mutta silloin elanto pitäisi olla omasta takaa eikä maksattaa sitä muilla ihmisillä.
- Anonyymi
Näin se on; luukut kiinni. Nyt niistä jaetaan rahaa ties kenelle/ ties minkälaiselle diilerille.
- Anonyymi
Varmaan jo harvempi entisistä telakoiden luokkahitsareista, paperimiehistä, ahtaajista ja rakentajista pitää nykyisen vasemmiston arvoja ominaan.
Kauas on menty vasliitossa ja sosdemeissä suomalaisen duunarin ja työn arvostamisessa.
Mamut ja sukupuoli-/seksuaalisuussekoilu sekä vastikkeettoman rahanjako ympäri maailmaa kiinnostaa enempi. Omista ja Suomesta viis. - Anonyymi
Vasureissa ja vihreissä ei ole enää juurikaan miehiä. Vallankumous jäisi nyt tekemättä kun olisivat vaaraksi itselleenkin ihan riittävästi.
- Anonyymi
Voi sitä alkaa vaikka tukiraha-taiteilijaksi. Tai Suomen akatemian rahoittamaksi tutkijaksi. Kunhan aiheena on Neutraalisukupuolisen rasismin kokeminen yhteiskunnassa feminiinisen vegaanivasemmistolaisen ilmastotoimen näkökulmasta, tms.
- Anonyymi
Älä persu puhu paskaa.
- Anonyymi
Kun se on nyt vain niin, että perussuomalainen ei olisi perussuomalainen, jos se ei paskaa suoltaisi.
- Anonyymi
Kyllä se paskanjauhattaminen jatkuu ja jatkuu.
Jos maassa on yli 300 000 työtöntä, niin turha on puhua siitä, kuka haluaa töihin, kuka taas ei, kun sitä työtä ei kuitenkaan kaikille ole antaa.
Jos maassa olisi täystyöllisyys, se ehkä antaisi joillekin hihhuleille aihetta arvostella asiaa.
Eikö se kusipääkalloihin mahdu tämä ainoa, ja vain ainoa tosiasia? - Anonyymi
Äläpä persuile. Olen ollut jo 20 v töissä enkä ole mikään ääri. Niinkuin persut.
- Anonyymi
Höpö höpö, arvon työllinen.
Sinun on sallittu loisia työpaikallasi vuosikymmen toisensa jälkeen kaikkien riesana nauttimassa vastikkeetonta palkkaa jonka omasta mielestäsi "ansaitset" sillä että notkut päivästä toiseen röökillä jauhamassa paskaa selän takana työkavereista ja asiakkaista siinä ohessa kun käyt silmät kroonisesti puoliummessa kahvittelemassa ja pelaamassa pasianssia, ja aina välillä viihteen vuoksi tehtailet hoitovirheitä ja aiheutat tarpeettomia kuolemia, tehtailta rakennusvirheitä ja aiheettomia kuolemia, ja kaikenlaisia muita ammattiisi liittyviä virheitä sinä siellä työelämässä vain tehtailet kun et "työllinen"- statuksesi tuottamien suuruuskuvitelmiesi vuoksi stnan huippuosaaja muuhun kykene.
Liksa vaan juoksee vaikka muuta et aikaan saa kuin tuhoa ja hävitystä.
Ja sitten kun joku onneton normaali ihminen vailla ansiotyötä yrittää päästä työelämään ulos "Kela- lomailijan" rattoisasta asemasta asunnottomuuden pelko perseessä, savustat työpaikkakiusaamisellasi ja kaikenlaisella kusipäisyydelläsi hänet työelämän ulkopuolelle.
Sellainen sinä olet, suomalainen työllinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, arvon työllinen.
Sinun on sallittu loisia työpaikallasi vuosikymmen toisensa jälkeen kaikkien riesana nauttimassa vastikkeetonta palkkaa jonka omasta mielestäsi "ansaitset" sillä että notkut päivästä toiseen röökillä jauhamassa paskaa selän takana työkavereista ja asiakkaista siinä ohessa kun käyt silmät kroonisesti puoliummessa kahvittelemassa ja pelaamassa pasianssia, ja aina välillä viihteen vuoksi tehtailet hoitovirheitä ja aiheutat tarpeettomia kuolemia, tehtailta rakennusvirheitä ja aiheettomia kuolemia, ja kaikenlaisia muita ammattiisi liittyviä virheitä sinä siellä työelämässä vain tehtailet kun et "työllinen"- statuksesi tuottamien suuruuskuvitelmiesi vuoksi stnan huippuosaaja muuhun kykene.
Liksa vaan juoksee vaikka muuta et aikaan saa kuin tuhoa ja hävitystä.
Ja sitten kun joku onneton normaali ihminen vailla ansiotyötä yrittää päästä työelämään ulos "Kela- lomailijan" rattoisasta asemasta asunnottomuuden pelko perseessä, savustat työpaikkakiusaamisellasi ja kaikenlaisella kusipäisyydelläsi hänet työelämän ulkopuolelle.
Sellainen sinä olet, suomalainen työllinen.Sinä olet sellainen kateellinen menestyville.
- Anonyymi
Jos joku sanoo että on oikeus elää toisten kustannuksella, niin koko järjestelmän oikeutus tulee kyseenalaiseksi. Ei voi olla järjestelmää jossa pieni ryhmä päättää enemmistön verotuksesta, jotta pieni ryhmä voi elää mukavasti tekemättä mitään yhteiskunnan hyväksi.
- Anonyymi
Jep. Pitäisi olla velvollisuus tehdä yhteisen hyvän eteen jotakin, jos tukia saa. Jos ei muuta, niin panssariesteitä rajalle rakentamaan.
- Anonyymi
Kovin monella ei onneksi noin vääristynyt ajatusmaailma ole, joka aloituksessa kuvataan.
- Anonyymi
Hullu paljon töitä tekee, viisas elää vähemmälläkin.
- Anonyymi
Minja Saatanan Koskela kestääkö Suomen valtio sinunkaltaisia paskahousuja,itse 49 vuotta työelämässä,sinä saatanan idiootti loukkaat minun panosta jos saman saa ettei ole tehnyt yhtään mitään.Vasemmisto työläisten puolue joka halveksuu töitä tekeviä.zkuka näitä idiootteja oikeastei äänestää?.
- Anonyymi00320
Työtä vieroksuvat ja mamut.
- Anonyymi
Kärsikööt sitten ihminen köyhyyttä.
- Anonyymi
Validi linkki Minja Koskelan sanomisiin, muutoin mutuilua.
- Anonyymi
Ole hyvä ja anna linkki että tiedämme mikä oli Minjan konteksti.
"Ideologisesti työtön" on myyttinen henkilöhahmo joka on luotu mediassa pyörimään niiden työttömien vuoksi jotka kieltäytyvät itseään hyödyttämättömästä työstä tai esimerkiksi työstä jossa työskentelyolosuhteet eivät ole asialliset. - Anonyymi
Ok. Ei ole myöskään väärin ajatella että siltarumpu ja ruokajono riittää yhteiskunnan avuksi.
- Anonyymi
Siinä suhteessa ei ole väärin jos on vammainen tai on joku muu vaikea sairaus että työn hakeminen on mahdotonta,silloin asia on selvä. Vaan esim.haittamaahanmuuttajat ketkä tulevat vyöryinä tänne vain ja ainoastaan hyvän sosiaaliavun takia, se on törkeää Suomen veronmaksajien hyväksikäyttöä. Työttömiä on ja monet heistä ilman omaa syytään,työpaikan saamisessa on tätä nykyä kova kilpailu. Ne tyypit ketkä ovat elämäntapatyöttömiä heillä on se käsitys omasta erinomaisuudestaan lyönyt yli. Nämä ihmiset ovat luusereita ja yhteiskunnan varojen törkeitä hyväksikäyttäjiä.
- Anonyymi
Vasemmiston mielestä tukien varassa eläminen on ihmisoikeus, kai nämä ihmisoikeudet kuuluvat myös kantasuomalaisille?
Mutta jos filosofisesti asiaa ajatellaan, niin ihmisellä on rajallinen aika tässä elämässä ja kannattaa miettiä että miten sen käyttää. Ei ainakaan kannata tehdä sellaista työtä, josta ei nauti. Rahan merkitys elämässä ei ole kovin suuri kuitenkaan, ellei sitä ole ollenkaan. - Anonyymi
Minja Koskela lla vain oma etu minun mielestä.
- Anonyymi
Laiskoja noi vassarit.
- Anonyymi
No voisiko nykyhallitus sitten laatia lain, joka estää työnvieroksumisen? Sitten se olisi laitonta. Nyt ei ole.
- Anonyymi
Ihan sama. Persu pettää aina.
- Anonyymi
SIPERIAAN!! SINNE NE HALUAA!!
- Anonyymi
Sä haluat päiväkotiin takas, pelle.
- Anonyymi
Milloin ja missä Minja Koskela on noin sanonut? Onko linkkiä, josta voi nähdä kontekstin? Jos on muka noin (tai yleensä tuon tapaista) sanonut, se on varmaankin irroitettu yhteydestään, perussuomalaiseen tapaan.
- Anonyymi
ai jos sataa vettä niin silloin ei tarvii mennä duuniin,,just joo kyllä meidän piti mennä vaikka olis mitä satanu ,,voi -no en sano mitään ,tämä on tämän päivän lällyttelyä ,,tuloksia on jo nähtävissä,,
- Anonyymi
Joo, kiipeä takas puuhun.
- Anonyymi
No teidän kusipäiden takiako niitä töitä pitäisi haluta tehdä? Vai minkä helvetin?
Painukaa itse sinne vaan.- Anonyymi
Te kaksinaamaisesti toimivat Vihreät
Kyllä te ITE SAATTE AJAA diesel autolla hakata metsää
Vai minkä taksonomian?
- Anonyymi
Taas on aloittja joka ei ole itse tehnyt mitään työtä. Jos olisi, ymmärtäisi ettei ammattitaito tai muut ominaisuudet riitä monilla työikäisillä. Jos töihin ei hyväksytä, on enää ihan sama haluaako vai ei. Eikä hyvät työntekijät politikoi kuten aloittaa tekee. Hänhän haluaa vain vaikeuttaa elämää ja haastaa riitaa. Millainen työntekijä sellainen on? Eivät työntekijät mitään oikeistolaisia ole.
- Anonyymi
minä olin vankilassa jatkuvasti 15 -35 vuotiaana ainaki 10 erituomiota varkauksia törkeitä ryöstöjä tapon yrityksiä ym enkoskaan saanut mitään työtä mutta eläketuli tossa 30 kympin kiepeillä täytyy sanoa että ruotsissa on oikea mafia mutta suomessa on virkamies mafia mikä rikkoo täysin ihmis oikeuksia, t vanha kakolan hörhö
- Anonyymi
Tulonsiirrot lopettamalla emme tarvitsisi maahanmuuttajia.
Yritykset palkkaisivat huippuosaajat rahalla, kuten kaikkialla maailmassa tehdään.
Huippuosaajat ovat valmiiksi vakavaraista elittiiä.
Tulonsiirrot leikkaamalla 10%:n nykyisistä pakottaisi nälkä ja vilu ihmiset töihin.
Toimeentulotuen ja asumistuen tilalle yhteismajoitus, trailerparkit,telttamajoitus ja soppajono.
Poliisille ja puolutusvoimille lisää rahaa.
Veronmaksajia lypsävä roskaväki tulisi karkoittaa ja valkoinen roskaväki laittaa työhön tai antaa talven hoitaa.
USAssa koulutettu valkoinen vähemmistö voi hyvin.Miksi minun tulisi kustantaa teinien ja nistien elämäntapalorvailua tai elättää köyhiä sivistymättömiä pahalta lemuavia ihmisiä? - Anonyymi
Armoa ei anneta eikä tunneta.
Kun poliitikko, joka toimii vastuuvirassa 5,6 miljoonan ihmisen markkinatalousalueella, alkaa toimimaan tavoilla, joka on vastoin markkinatalouden luontoa, tulisi sellainen politiikko pistää välittömästi viralta. Hän on avoimesti vaarallinen yhteiskunnallemme. Ja koska tämä henki ja meno on yleistä vasemmistossa, pyhä sota kapitalismia vastaan, tulisi koko ideologia kieltää markkinataloudelle vaarallisena. Vasemmistossa myös väkivalta on hyväksytty keino, joten se korostaa perusteita kieltää vasemmistolaisuus.
☝🏻🙄- Anonyymi
Miten voi olla noin vääristynyt katsomus, ei tarvitse tehdä työtä jos ei halua. Itse työelämän 14 v aloittaneensa en todellakaan ymmärrä. Siitä asti maksanut omat vaatteet, harrastukset, autot ja asunnon. Kohta eläkkeelle kiva jäädä kun on mustikat ja mansikat kerätty koriin. Velattomana raskaan salkun kanssa ei ole huolen häivää, riemuiten kuljen kuin kuningas mä oisin. Vai miten se meni Kuselan laulamana. Ja kaikki itse aiheutettua niin sanotusti. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Meinaakko että ylipäätään olet pitkään eläkkeellä, ja ylipäätään hyödyt siitä, jos 14 vuotiaasta asti töitä tehnyt, niin kroppa on rikki niin henkisesti ja fyysisesti, sillon ei pitkälle eläkkeellä elä, se vaan on fakta, ja lukemattomien kohdalla nähty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaakko että ylipäätään olet pitkään eläkkeellä, ja ylipäätään hyödyt siitä, jos 14 vuotiaasta asti töitä tehnyt, niin kroppa on rikki niin henkisesti ja fyysisesti, sillon ei pitkälle eläkkeellä elä, se vaan on fakta, ja lukemattomien kohdalla nähty
Ettei vaan vasuri-rassukka olisi kateellinen kun kaveri on työllään laittanut asiat jiiriin?
Meinaakko ylipäätään olevasi pitkäänkin Kelan tuilla? Kun et ole koskaan töitä tehnyt, Kelan anti kuivuu ja on karmiva mahdollisuus, että joudut töihin niin et tule sitä pitkälle kestämään.
Itellä on sen verran kuin tarvitsen, poliittisesti en missään, mutta säälittää kaltaisesi ilmeinen vasemman jalan saapas, joka ei osaa iloita kaverin menestymisestä. Herää kysymys, onko se sinun tuulipukurahastasi sossun luukulla pois jos joku menestyy työllään?
- Anonyymi
Tunsin yhden joka eli maalla eikä ollut vakituisessa työssä koskaan mutta oli omavarainen .Mutta ei myöskään ollut kelan eikä sosiaalitoimen ilona.Mutta jos haluaa tehdä muuta kuin olla työssä niin ei myös pitäisi ottaa tukiakaan. Kyllähän niihin tukiin on jonkin tehtävä töitä .
- Anonyymi
Kyllä sitä omavaraisenkin on jatkuvasti töitä tehtävä, koska ei muuten sitä varallisuutta mistään tulisi, jos ei ole sattunut lotossa voittamaan tai perimään sitä omaisuutta. Omaisuudesta huolehtiminenkin vaati tietynlaista työtä.
- Anonyymi
Jos haluaa elää kiturahoilla koko ikänsä niin siitä vaan .
Tulevaisuuden yhteiskunnassa ei ole enää varaa ylläpitää noiden
luopioiden ja elättien armeijaa. - Anonyymi
Mitä se on se työ, josta Minjakin puhui? Olen kerran käynyt Kuopiossa ja siellä torikauppias puhutteli minua sanalla työ. Vaan ei kai Minja minua voinut tarkoittaa? Olen kyllä äänestänyt häntä aina ja aioin äänestää jatkossakin. Nimittäin tykkään kovasti häiriköinnistä kuten ajoväylällä makaamisesta, puihin itseni sitomisesta ja muista samoista kivoista asioista joista Minjakin tykkää.
Terveisin Minjan äänestäjä Hakunilasta - Anonyymi
"Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä"
JOS Hyvinvointivaltio ei pysty tarjoamaan töitä kaikille!.- Anonyymi
Pystyy tarjoamaan jos on halua tehdä .
- Anonyymi
Mitä helvettiä me tehdään noilla Minja Koskeloilla.
- Anonyymi
Kuinka tämän ajattelutavan mukainen puolue saa edes olla olemassa! Eihän kenelläkään ole mitään oikeutta elää toisten rahoilla, ja vielä vaatiakin sitä!!!
Jokaikisen ihmisen, myös vasemmistolaisten, on vastattava itse itsestään ja elämästään. - Anonyymi
Purra ei ole eläissään tehnyt töitä. Miten tälläinen henkilö voi olla ministeri?
- Anonyymi
Purra on paras mitä maasta löytyy.
- Anonyymi
Koskela on toiminut mm. vuosia musiikin opettajana. Hän tehnyt väitöskirjan valmiiksi.
Purra ei ole tehnyt päivääkään töitä. Väitöskirja jäi alukutekijöihin.
Toiset tekevät ja toiset elävät yhteiskkunna tuilla. - Anonyymi
"Woketuksellakin voi elantonsa hankkia. Minja, Anna ja Veronika näyttävät esimerkkiä. Anna toki on ahkeroinut nuoruudessaan muissakin hommissa."
Poiminta vasemmistoliiton ohjelmasta. - Anonyymi
Ja hoh-hoh. Kerro edes lähteesi.
- Anonyymi
Kannattaisi lukea edes vähän iltapäivä lehtien artikkeleita. Sieltä selviää, KVG vaikka Kontulan nimellä.
- Anonyymi
Minja on bimbo.
- Anonyymi
Jos on tyytyväinen tukien pienuuteen ja tulevan eläkkeen minimitasoon niin voihan sitä noinkin elellä.
- Anonyymi
Minttu ja Aaro ovat Minjan mussukoita.
- Anonyymi
Onko sinulla mustaa valkoisella tai muuta todistusaineistoa, josta käy ilmi, että hän on todellakin noin sanonut, itse en ole valmis uskomaan ennen kuin näen todisteet?
- Anonyymi00321
Onhan ne lähteet tässäkin ketjussa kerrottu jo moneen kertaan.
- Anonyymi
Kaikilta terveiltä, joiden ainut este työlllistyä on työhaluttomuus on myös estettävä kaikkien tukien maksaminen.
- Anonyymi
Työtön säästää terveydestä, ei hoida itseään, ei käy hammashuollossa, ei voi harrastaa, ei ehkä tapaa ketään muuta kuin TE-palvelun työntekijän, joka uhkailee lakipykälillä katkaista vähäisenkin tuen.
Jollakin menee silti vielä huonommin, koska jatkuvasti löytyy hänelle kateellisia. Kateellisuus on sairaus, jos sitä ei hallitse ja se näkyy käyttäymisessä pitkään. Luokittelu on väärin, mutta näistä kirjoituksista saa käsityksen että kyse on äärioikeistolaisista kateellisista ihmisistä. He eivät itse ole koskaan tehneet oikeasti työtä, koska ymmärtäisivät työelämää enemmän, joten todennäköisesti he ovat esimerkiksi varakkaiden vanhempien peräkäkamaripoikia tai jonkun elätettäviä joka tapauksessa. Kateus on vihareaktio, mutta kohdistuu vääriin henkilöihin.
Eihän työttömiä syyttävä ole itse mikään työnsankari. Ei hänenlaistaan yleensä töihin haluta. Eikä hänellä ole aitoa työmotivaatiotakaan. Hän ei pidä työstään. On laiska tai osaamaton. - Anonyymi
Vasemmistolaista ajattelua.
- Anonyymi
Villen perhe saa käteen yli 4000 euroa kuussa – Kokee hallituksen takia elävänsä ”köyhyyden helvetissä”. On kerrassaan järkyttävää.
- Anonyymi
Onkohan se minjakin touhuta puuhannut sitten niissä samoissa hommissa kuin tämä kirjan julkaissut puoluetoverinsa...
- Anonyymi
Hyvähän tuo on jos porukka valikoituu tiedettyihin tapoihin elää elämäänsä.
Vittumaista jos esimerkiksi haluaisi töihin mutta ei sitten pääse.
Joku töihin pakotettu vienyt paikan esimerkiksi. - Anonyymi
Vasemmisto/ay-ihmiset tulee töihin jotta pääsevät saikulle palkalla.
- Anonyymi
Mutta ne tuet lähtee työläisen selkärangasta. Siis joku tekee töitä ja maksaa veroja ja sitten niistä verorahoista maksellaan tukia.
Tuet on tarkoitettu niille joilla ei ole työkykyä ! Ei koskaan niille jotka vaan sanovat että on kiva elää tuilla. Sairaudet kuten mt sairaudet , myös fyysiset sairaudet ovat niitä joille tukia on tarkoitettu ihan vaan niin kauaksi kun voivat tehdä taas työtä .se on jokaisen ihmisen velvollisuus elättää itsensä työllään. Työkykyinen ei tarvitse mitään tukia .
Minusta ei ainakaan tuntuisi hyvältä tehdä työtä ja että minun verorahoistani maksettaisiin jollekkin tukia joka ei halua tehdä töitä . Mielelläni kuitenkin makselen jos tiedän että verorahat menee tarpeeseen. . Ja on tuhoisaa ajattelua yhteiskunnallemme.
- Anonyymi
Koko Minja Koskela on väärin.
Ällöttävä kokonaisuus ,,, vaiko sittenkin fiksu oman napansa täyttäjä puhuessaan sitä mitä tietää laiskan korvan haluavan kuulla?- Anonyymi
Saitko juuri häneltä pakit?
- Anonyymi
Täällä Minja selostaa, että mitä hän itse asiassa tarkoitti.
https://minjakoskela.fi/keskustelu-sosiaaliturvasta-kuihtui-nyt-puhutaan-perustulosta/
Koskela nosti HS-tentissä vihreän, kysymystä kannattavan lätkän, kun kysyttiin terveen ihmisen elämisestä koko ikänsä sosiaalituilla. - Anonyymi
Kenenkään ei pidä elättää lusmuja. Pois maasta.
- Anonyymi
Nyt suurin osa yh äideistähän tekee lapsi ajoka panon kanssa suomalaiset, mutta eivät käy työssä ja saavat elatuksensa lapsista ja elatusmaksuista miehiltä.
Hietä on paljon Suomessa useallakaan ei ole edes mitään koulutusta tai muuta osaamista kuin panettaa itseään ja vaihtaa panokaveri ja kyllä siinä lapset jää heitteille. Onko tämä seurausta juuri tämän ajan hengestä ja tyylistä.
Turhaan niitä tummia haukutaan ja perusthan on aiheuttaneet tämän maan kahtiajaon.
Tuskin heillläkään on työtä tämän hallituskauden jälkeen. Kun tippuvat kortistoon.
Paljon nuoria eläkkeellä kun mtt ongelmia ei osaamista ja uusavuttomia myös löytyy. Heistäkin osa elää tuilla ja ei työ kiinnosta.
Nuoret mieht eivät enää käy inttiä ja heilläkin mtt ongelmia ja muuta psyyke ongelmaa ja kyllähän he olisivat sodassa vaaraksi. Ei he kykene.
Mitä Koskela puhuu olkoon ihmisen valinta kun miellä hallitus leikkaa kaikki edut ja maahanmuuttajat ajetaan pois. Perust kyllä Tynkkyskä ja Vigelius nai heidän kanssaan ja jakavat hanuria mutta muuhun eivät kelpaa.
Tehkööt työt nämä isopalkakiset ja elättököön Suomalaisia kun kuka viitsii olla työssä kun työmaailmakin on jopa sairasta vähän resursseja ja eihän meillä ol kohta kuin eläkeläisä ja nuoret ei varmaan eläkkeitäs aa tätä menoa. Saa nähdä mihin näivettyneeseen tilaan Suomikin joutuu näiden outojen nuorten kanssa.
Kun tohtorikoulutuksellakaan ei ole taattua työtä tai he eivät ole mukan yhteiskunnanssa, eli voivat etsiä työtä muualta kun on hyvä kloulutus ja kielitaito. - Anonyymi
Jos kieltäytyy työstä, ei myöskään ansaitse mitään.
Tämä hieno keksintö on Kalevi Pullasorsa säätiöstä.
Voi kun olisikin !
Eihän Sdp koskaan totta puhu. - Anonyymi
Ainoastaan idiootti menee töihin, jos siitä ei makseta kunnon palkkaa.
- Anonyymi
Mikä on kunnon palkka?
- Anonyymi
Kuinkahan moni tämän ketjun kommentoijista on töissä :D Suomi24 tunnetusti pyörii kaikki kylähullu mt potilaat, ja eläkeläiset.
- Anonyymi
Petosta kaikkialla, vakuutuksetkin turhia. Rosvo käy turvalukon avaimella, jonka saanut huollon avainten hallinnasta. Ja huolto ei anna tietoa kuka avaimen otti ja millon ja palauttiko vai ei. Yksityisyyden suoja on niin vahva, että rosvoilla saa huoletta. Poliisikaan ei saa tuollaista rosvoa kiinni. Vakuutusyhtiö on präntänny ehtoihinsa ettei korvata ellei murtojälkiä ole. Ollaan rosvolandiassa ihan käytännöllisesti - huh ja hei ja rommia puteli.
- Anonyymi
Tunnetusti? Mistäpä sinä poika mitään tiedät, oletat vaan asioita. 😅
- Anonyymi
Täällähän ollaan töissä. Uncle Sam maksaa.
- Anonyymi
Ei suomi ole orjatyövoimalla elävä valtio. Suomessa työnteon pitää olla vapaaehtoista.
kuka järkevä ihminen lähtee tekemään nälkäpalkalla töitä. Vai mitä mieltä persut on
tästäkin päivän selvästä asiasta. Kyllä suomessa pärjää ilman työntekoakin kun tyytyy
vähempään. Olen sellainen yhteiskunnan hyväksi käyttäjä KELA: lan tuilla elää
ihan hyvin, jos ruoka loppuu kirkon ruoka avusta saa ruokaa pahimpaan hätään.
Ja kaiken hyvän lisäksi minulla on sisko ja velipoika jotka ovat auttaneet minua isompien hankintojen teossa. Eikä minua hävetä millään tavalla. Lausunto: mielelläni lukisin lähteesi, jossa tämän Koskelan sanominen tarkemmin eritellään.
- Anonyymi
Tuota lausetta en kyllä hyväksy edes Minja Koskelan suusta, ei hyvä heilu tuolla asenteella, kaikkien puolueiden pitäisi nimenomaan kannustaa ihmisiä työnhakuun!
- Anonyymi
Ööö, no siis nimenomaa. Kuka vaan saa olla tekemättä töitä, jos tilanne on se, että töiden tekijäksi ei ole. Me normaaliterveydellä varustetut ihmiset ymmärrämme, ettei se 800-1000e kuussa oo kovinkaan tavoiteltavaa ja teemme mielellämme töitä. Nyt meistä moni toki pääsee tantumassa maistamaan toimeentulotukea.
- Anonyymi
Minja Koskelalle ei kelvannut velkajarru päätös. No ei kommareita tarvita missään Suomessa.
- Anonyymi
"Opetettaisiin siellä vassarit tekemään työtä. Eikä pelkästään olla koko ikänsä muiden elätteinä."
Näillä "kursseilla", joilla työttömiäkin roikutetaan, on vain se huono puoli, että vievät veronmaksajien rahaa, jolle olisi hyödyllisempääkin käyttöä.
Sama on palkattomien pakkotöiden kanssa. Veronmaksaja kustantaa ne, eivätkä ne tuota mitään. Ainoa mikä hyötyy on yrittäjä, joka voi korvata tes-palkatun veronmaksajien rahoittamalla orjalla.
Sanonta "omansa saa polttaa" tuntuu sopivan suomalaisille. Minja Koskela ei ole sanonut avauksen väittämällä tavalla. Väite perustuu ilmeisesti hänen vaalikonevastaukseensa, missä hän on samaa mieltä sen väitteen kanssa, että terve ihminen voi saada sosiaalitukia vaikka koko ikänsä eikä se ole epäoikeudenmukaista muita kohtaan. Koskela on myöhemmin selittänyt sitä mita vastauksellaan tarkoitti.
Se että eläisi tukien varassa vaikka koko ikänsä ei tarkoita samaa kuin työhaluttomuus. Koskela kertoi, että on paljon pienituloisia, jotka eivät kykene palkallaan elättämään itseään ja perhettään. Silloin ei ole epäoikeudenmukaista, että palkan lisäksi maksetaan sosiaalitukia. Avaaja on itse vääntänyt asian propagandasyistä muotoon, että sosiaalituki olisi oikeutettu vaihtohto työnteolle. Koskelan mukaan sosiaalitukea voi tietysti maksaa työttömälle työnhakijalle samoin kuin sille, jonka palkka ei riitä elämiseen vähimmäisvaatimusten mukaisesti. Ja tätmä on oikeudenmukaista. Työstä kieltäytyminen perusteettomasti on eri asia.- Anonyymi
Minjalla meni tunteisiin kun haarojen levittämisestä valokuvassa tuli palautetta. 😂
- Anonyymi
Harakka mikä harakka
- Anonyymi
Punikkien ajattelua.
- Anonyymi
Punikki on punikki.
- Anonyymi
Ja se myös näkyy.
- Anonyymi
Ylös vaan.....
- Anonyymi
Eihän se väärin ole jos ei töitä tee. Se vaan on väärin jos heittäytyy muitten elätettäväksi. Lomailkoon vaikka Karibialla koko elämänsä. Kunhan maksaa itse omasta pussista.
- Anonyymi
Juuri näin , pitää maksaa ihan itse omat kulut, eikä yritää saada noille vasureille kaikki korvaukset ja avustukset, jotta ei vaan täydy työtä tehdä.
- Anonyymi
Onnen vaemmisto kommarit M. Koskelan valinnasta!!!!!
Pääsemmme vihdoin eroon vassareista jo seuraavalla vaalikaudella. - Anonyymi
Hulluhan se on.
- Anonyymi
Mahtavaa.....
- Anonyymi
Jos pärjää vähemmällä, niin voihan niitä rikkaita verottaa. Ei tuettu tarvitse hienointa taloa, uusinta autoa tai merenranta mökkiä, Suomessa on paljon järviä , vähän käytetytkin riittäisi.
- Anonyymi
No jaaaa🤔 kai niinkin saa,samoiten kuin itse itselleen suurimman osa kakusta itsekkyydessään rohmuvat. Lue ökyrikkaat / kansanedustajat sun muut itse itensä ylentävät.🤷♀️
- Anonyymi
Kyllä työtön voi täydellä oikeutuksella sanoa, että hänelle kuuluu perustuslain mukainen perustulo, jos ei työtä löydy.
Ei siinä pitäisi olla mitään jossittelua.
Ja jokainen toisinajattelija voi kokeilla sitä.
Jokainen voi jäädä pois työelämästä ja antaa paikkansa muille. Silloin tulee eteen se ihana työttömyys ja pikkuinen perustulo henkiinjäämisen tueksi.
Näkee itse, voiko sillä työttömyyskorvauksella, perustulolla rakentaa herrainhuoneen?
Ja sen jälkeen joku voi häneltä kysellä: Miltä nyt tuntuu, suurisuu, ja toisten ihmisten arvostelija ja kenkänsä alle littaaja?- Anonyymi
Ensin kannattaa tuhota aivonsa päihteillä, sen jälkeen köyhyys ei tunnu ehkä yhtä kurjalta.
- Anonyymi
Ihmisiä pitää kannustaa tekemään töitä eikä olemaan työttömänä kuten Vasurit vaihtoehtobudjetissaan tekee
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7fe53f97-efbe-402f-b2a0-71ebc53b3189
Suuri hämmästys leviää vasemmistoliiton vaihtoehtobudjetista – ”Lisää veroja ja työttömyyttä”
Vasemmistoliiton vaihtoehtobudjettia hämmästellään sekä kokoomuksessa että SDP:ssä.
Kokoomuksen kansanedustaja Henrik Vuornos antaa täyslaidallisen vasemmistoliiton vaihtoehtobudjetista.
Vuornoksen mielestä vasemmistoliitto lisää budjetillaan työttömyyttä. Arvio perustuu kansanedustajan mukaan eduskunnan riippumattoman tietopalvelun arvioon, jonka mukaan vasemmistoliiton vaihtoehtobudjetti lisäisi työttömyyttä 64 700 henkilöllä suhteessa hallituksen vaihtoehtoon.
Puolueen mukaan vasemmiston vaihtoehtobudjetti sisältää 6,2 miljardin euron veronkorotukset ja työllisyysvaikutus on miinus 65 000 työllistä. Veronkiristykset alkavat jo 4500 euroa kuukaudessa tienaavista, SDP:ssä ihmetellään.
- Anonyymi
Vasemmisto tekee työt. Oikeisto laiskottelee.
- Anonyymi
Nämä kouluttautuneet( lue persettä yhteiskunnan piikkiin penkkiin hinkanneet) työttöminä lorvivat vaatien koulutuksensa mukaista työtä eikä esim siivoustyöt kelpaa. Siinä sitä hassataan yhteiskunnan varoja heidän nirsoilujen takia maksamalla heille ylisuuria työttömyys tukia. Tätäkö on tasa-arvo?🤷♀️
- Anonyymi
Nämä korkeakoulutetut nirppanokat tulee yhteiskunnalle aivan helvatan kalliiksi.🤷♀️
Oikeata ryötä on hakata -40 C pakkasella jäistä lehmän kakkaa navetan takana tylsällä ruosteisella rauta kankella. 🥶
Se vaatii MIESTÄ JA MUNAA!🍆🥚🥚👍
Ja SE VAATII TALVISOTAN HENGEÄ!🥶- Anonyymi
Näinpä. Onko korkeasti koulutetusta siihen?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Onko korkeasti koulutetusta siihen?🤷♀️
Kokkarit ja persut heitä päähän silittelee. Aina voi köyhiltä ottaa sillä niillä varaa on riistäjille lahjoittaa,heillä kun on hyvä sydän,mitä voi surutta hyväksikäyttää.🤷♀️
- Anonyymi
Moralisointi ei tuo työtä, mutta Petterin sivuun laittaminen tuo.
- Anonyymi
Onko oikeudenmukaista muita kohtaan, että Suomessa terve ihminen voi elää pysyvästi sosiaalitukien varassa?
Oikea vastaushan on ei.
Mutta kun tiedämme, mitä oikeistohallitus tekee sosiaaliturvaverkollemme ja että voisi olla tilanne, jossa korjaamme paleltuneet kadulta tai nälkään kuolleet, koska syyllistämme heikoimmassa olevat.
Toimeentulotuki on 'ilmaista' rahaa. Ei ole. Se on lainaa, joka vähenee sitä mukaa, jos jotain tuloa kertyy. Se voidaan periä pois, jos saat esim. perinnöksi tilkun maata jostain peräkylältä, jot kukaan ei halua ostaa. Mutta arvoa on!
Ajan henki on sellainen, että heikoimpien elämää kytätään ettei vaan pullaa osta veronmaksajien rahoilla, kurja!
Äkkiseltään olisin voinut nostaa saman taulun kuin Minja!
Suomihan on hyvinvointivaltio. Meidän hyväosaisten määrä on vaan kasvanut. Usein osakekeinottelulla tai vanhemmilta perityllä ylimääräisellä omaisuudella. On meillä varaa huolehtia vähäosaisista eikä pyrkiä osattomuutta kasvattamaan!
Pääomatuloilla elävät eivät maksa edes kunnallisveroa. Kaipa kulkevat helikopterilla ettei kunnan palveluita tarvi käyttää!- Anonyymi
Hyviä hyväsydämmisiäkin ihmisiä vielä maailmassa on. Kuten sinä. Se on aina ihana huomata.Sillä tiedolla jaksaa.🤷♀️
- Anonyymi
eihän tuo akka itsekään ole koskaan mitään tehnyt.
- Anonyymi
Vassut on hulluja.
- Anonyymi
menis lihotuskuurille näyttää ihan punavangilta ! luulis palkka riittävän sapuskaan !sillä palkalla voisi jakaa liepuskaa nälkää näkeville !
- Anonyymi
Tässä ollaan sylttytehtaalla. Vassujen tällaisen asenteen vuoksi maa on Euroopan kurjin.
- Anonyymi
Maa on myös Euroopan unionin. Muuta syytä ei tarvita talouden kurjuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maa on myös Euroopan unionin. Muuta syytä ei tarvita talouden kurjuuteen.
Kännykkä käänsi. Siis maa on Euroopan vasemmistolaisin maa.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto on roskakoripuolue.
- Anonyymi
Eikö tämä vassu tiedä että "otsasi hiessä tulet leipääsi syömään"?
- Anonyymi00284
Minja Koskela ehdottaa, että jäämurtajakauppoja ei pidä tehdä, koska Jenkkejä tai lähinnä Trumppia täytyy rangaista.
Suomessa on valtava työttömyys ja Minja haluaa, ettei telakoilla ole töitä.
Uskomaton tuulitukka tuo Minja! - Anonyymi00286
Tää toimii aina.
- Anonyymi00288
Koskela on kiihkofemakko.
- Anonyymi00289
Ei kaikki halua tehdä töitä, vain työhullut. Mutta melkein kaikkien töissä käyvien on pakko tehdä töitä palkkansa eteen. Minjan ei tartte tehdä mitään kun teettää työt avustajilla. Eduskunnan suuressa salissa paikallaoloa ja jatkuvaa huutamista en laske työnteoksi.
- Anonyymi00290
eipä se tietysti innosta jos työttä saa aikanaan lähes saman eläkkeen kuin pienipalkkaisessa työssä 40 vuotta.
- Anonyymi00291
Väärinajattelu jatkoilla tarkoittaa siis väärin asunutta eläkeläistä? Väärät säästöt viekin turmioon.
- Anonyymi00292
Tää on hyvä.
- Anonyymi00294
Ylös vaan.
- Anonyymi00295
Kommari.
- Anonyymi00296
Valitettavasti ne, jotka eivät kelpaa mihinkään ja jotka eivät halua työtä ovat samoja ihmisiä.
- Anonyymi00297
Ei meillä ole enää sitä perinteistä vasemmistoa, joka arvosti työn tekemistä ja hyvinvointivaltiota.
- Anonyymi00298
Hullu femakko.
- Anonyymi00299
OK jos sossutuki pudotetaan 30 euroon/kk eli vaatimaton ruoka itse laitettuna.
Asumistuki asuntolan yövuokan mukaan.
- Anonyymi00301
Kuka ottaisi Minjan porukkaa töihin?
- Anonyymi00302
Poliitikot ovat oiva esimerkki tuon väitteen toteutuksesta, kuten sen lausuja. Yhteiskunnan elättejä.
- Anonyymi00307
Suuri ja mahtava Neuvostoliitto; siellä ei tarvinnut tehdä töitä ja kaikilla oli kivaa; nimenomaan KIVAA: naisista tuli vain hulluja ja huoria, kun antoi muutaman ruplan.
- Anonyymi00308
Ihan järkevä idea ettei kaikki hakis. Sais sitten helpommin töitä nuo jotka sitä oikeasti haluaa. Voitas maksaa pikkuisen enempi jos luopuu työnhausta ja siis työpaikasta jonkun toisen hyväksi.
- Anonyymi00310
Työssäolijatkin vois vapaasti irtisanoutua ja vaihtaa aivan vapaasti palkkansa 600 euron kuukausi-tukeen niin halutessaan. Uskon ettei noita vaihtajia montaa löytys heheh.
- Anonyymi00311
Ylös vaan.
- Anonyymi00312
Suomi on Euroopan vasemmistolaisin maa. Tästä syystä talous on Euroopan kurjin. Ettekö te näe mitään?
- Anonyymi00313
80 prosenttia kansasta on eriasteisia vassuja. Kuinka talous voisi nousta kun laiskuuteen kannustava aate jyskyttää ihmisten mielissä?
- Anonyymi00314
Kumma muija.
- Anonyymi00315
Kertokaa Purran työkokemus?
- Anonyymi00317
Jos ei halua, niin ei kai sitten voi haluta. Kuinka muutenkaan. Sitten kai pitää pakottaa. Pakottamalla syntyykin hyviä ammattillaisia, sellaisia jotka oppivat ammattinsa lisäksi toisten pakottamisen. Samalla tavalla kun piiskattu lapsi piiskaa omia lapsiaan aikuisea vanhempana.
Jos joku ei halua, voisi kysyä:
- Onko hänellä edes mahdollisuutta töihin
- Onko hänellä huonoja kokemuksia aikaisemmista työpaikoista
- Hyväksytäänkö häntä oikeasti edes työnhakijaksi
- Onko hänellä riittävä ammattitaito
- Onko häne työkykyinen ja onko sosiaalisia taitoja
- Riittääkö fyysinen kunto
- Onko kyse masennuksesta ja depressiosta
- Soveltuuko hän tarjottuihin töihin
- Jos hän on laiska eikä pidä itsensä rasittamisesta ja määräajoista, johtuuko se seurasta. - Anonyymi00322
On siinä puoluejohtaja.
- Anonyymi00323
Ei kun vaan tajuaisivat pysyä työmaalta poissa jaloista pyörimästä työhaluttomat mitään muuta osaa kun haitata toisten työtä osaamatttomat ja kyseisestä työstä tietämöttämät on ihan samanlaisia vaikka tubesta voi vinkkejä kattoa ei se kenestäkään ammattilaista tee ennen kuin tekee TYÖ TEKIJÄÄNSÄ OPETTAA eikä tekijä työtään
- Anonyymi00324
Ylös vaan.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437