Monessa liemessä keitetty ja aina on wokettajat saaneet tauluunsa.
Valtiomiehen otteet, tuleva presidentti.
Jäänmurtajahommankin valmisteli tuosta vaan, melua pitämättä.
On se Rydman aika jätkä!
57
273
Vastaukset
- Anonyymi
'
- Kyllä - PerusSuomalainen Ministeri Rydman pohjusti Jäänmurtaja kauppoja -
Jo v. 2024 - ja tuli tilaukset ja Duunareille tulee -TÖITÄ- ja RAHAA - !
,- Anonyymi
Aika moni persu on nyt kertomassa mikä hieno diili tämä on kuten Sakari Puisto, Riikka Purra ja jopa Rydman omi tämän yksistään itselleen,ansiokseen. Persujen osuus: sivustajatsojan rooli, oikeasti.
Jos nyt ihan mietitään miten tämä menee, olisi Sakari Puiston elinkeinoministerinä pitänyt olla mukana, mutta...
"Stubb itse on hyvin varovainen, eikä hän koskaan anna tukeaan perussuomalaisille, joka on puolifasistinen järjestö. [Puolue] on häntä lähellä, vaikka Stubb ei koskaan sano siitä mitään". Näin kommentoitiin Venäjäktä. Samaa ajattelevat parkkiintuneet kokoomuslaiset.
Resupekka-Petteri (Orpo) on jo niin persuuntunut, että sietää persumangustilaumaa kummasti. Pukeutuikin valtionvierailulle Prisma-pukuun , vaikka on setänsä vaatekaupassa ollut teryleenihousuja myymässä. Ei sitten oppimut siellä pukeutumisesta mitään...hompsuinen persulookki pääministerillä!!!
- Anonyymi
Katsotaan nyt kuka tässä taas on "viisas"?
Ensin harjoitellaan 4 jäänmurtajaa täällä koto Suomessa!
Sitten tehdään loput 7 jenkkilässä!
Ja sitten ei enää tehdä Suomessa jäänmurtajia!
Ei vielä hypitä pöydille ja avata shampanja pulloja!- Anonyymi
Väärin sammutettu.
- Anonyymi
Niinpä. Ei USAsta jatkuvasti jäänmurtajia tulla tilaamaan vaan ne opettelee itse tekemään ne loput tarvittavat ja sitten rupeavat rakentamaan niitä tilauksesta muille maille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ei USAsta jatkuvasti jäänmurtajia tulla tilaamaan vaan ne opettelee itse tekemään ne loput tarvittavat ja sitten rupeavat rakentamaan niitä tilauksesta muille maille.
Hämmästyttää että joku viitsii edes kirjoittaa noin typeriä kommentteja.
Ei jäänmurtaja ole mikään ikäisellesi 6-vuotiaalle tarkoitettu palapeli.
"rupeavat rakentamaan niitä tilauksesta" että ihan tuosta vaan maailmalla aletaan tilailemaan niitä, kuin temusta ikään, satojen miljoonien laitteita.
Miten tyhmä pitää olla että uskoo moiseen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ei USAsta jatkuvasti jäänmurtajia tulla tilaamaan vaan ne opettelee itse tekemään ne loput tarvittavat ja sitten rupeavat rakentamaan niitä tilauksesta muille maille.
Kyllä niitä jäänmurtajia suunnittelee tilaavansa Ruotsi ja kohta Taknskakin...mutta kun ilmasto lämpenee, tarvitaako niitä enää suuressa mittakaavassa. No Kanadaan tehdään juuri yhtä.
Mostä muualta voi tilata kuin Suomesta. Kiinasta ja Venäjältä ei ainakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä jäänmurtajia suunnittelee tilaavansa Ruotsi ja kohta Taknskakin...mutta kun ilmasto lämpenee, tarvitaako niitä enää suuressa mittakaavassa. No Kanadaan tehdään juuri yhtä.
Mostä muualta voi tilata kuin Suomesta. Kiinasta ja Venäjältä ei ainakaan.Niin sitten kun kaikki tilatut jäänmurtajat ovat valmiita ei enään jäätä ole. Näin ne maailman asiat yleensä menee. SISU URHO SAMPO JA VOIMA ovat jo 70-luvulla tehtyjä parasta A-ryhmää vaikka myisi sellaisenaan.
- Anonyymi
Kun näitä ketjuja murtajakaupoista lukee, huomaa kuinka ilkeää, katkeraa, kaunaista, kateellista , kieroa, vääristelevää ja vähääkään muusta kuin omasta raha pussista välittävää tämä vihavasemmisto todellisuudessa on. Sama ilkeä ja vähättelevä ote on Trumpin aikaansaaman historiallisen rauhan alun kanssa. Missä ilo, edes pienistä hyvistä asioista tässä kurjassa maailman tilanteessa ? Kyllä punikki vaan on niin punikki, on se. Surullista!
- Anonyymi
Sano vain suoraan, että sinua pelottaa nyt töihin joutuminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun näitä ketjuja murtajakaupoista lukee, huomaa kuinka ilkeää, katkeraa, kaunaista, kateellista , kieroa, vääristelevää ja vähääkään muusta kuin omasta raha pussista välittävää tämä vihavasemmisto todellisuudessa on. Sama ilkeä ja vähättelevä ote on Trumpin aikaansaaman historiallisen rauhan alun kanssa. Missä ilo, edes pienistä hyvistä asioista tässä kurjassa maailman tilanteessa ? Kyllä punikki vaan on niin punikki, on se. Surullista!
Itse olet persläpi uusnatsina määräämässä mitä ihmiset saa ajatella ja sanoa.
Murtajakaupat on kaikkien mielestä hyvä asia, mutta ei suinkaan ainoa, joka saa Suomen jaloilleen. Työllisyys kohenee tuetyillä aloilla, taas toiset ei muutu paremmaksi ihan lähiaikoinakaan. Nyt vähän hypetetään enemmän kuin tarpeen ja sitten pudotaan jaloilleen. Tässäkin haalitaan ulkomaisia hitsareita 4 € tuntipakkalla ymv. Kun ei ole koulutettu aikaisemmin tarpeeksi suomalaisia. Oisko nyt paikalkaan palauttaa aikuiskoulutustuki, jonka tämä hallitus tyhmyyksissään lopetti!
- Anonyymi
Kaikki oli ainoastaan Stubbin ansiota.
- Anonyymi
Tokkopa.
- Anonyymi
Wille on valtavan taitava.
- Anonyymi
Ainakin vikittelemään pikkutyttöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin vikittelemään pikkutyttöjä.
Tämä SDPn Mäkynen siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä SDPn Mäkynen siis
Tokkopa.
Marin harrasti samaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin vikittelemään pikkutyttöjä.
Melkein aikuisten naisten seurustelija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin vikittelemään pikkutyttöjä.
No sinä vikitteletkin pikkupoikia kuten messiaanne herra ylioppilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä vikitteletkin pikkupoikia kuten messiaanne herra ylioppilas.
Oletit täysin väärin taas persuraukka.
- Anonyymi
kuinka pitkälle sitä on kääpiön heittokisoissa heitetty?
- Anonyymi
Marinin ruikkukuhoa
- Anonyymi
Koko Wille propaganda on feministisikojen aikaansaama valheprojekti, joka johtuu siitä että hänen entinen paska siippansa nosti valheita hänestä julkisuuteen kostoksi siitä että hänet heitettiin pihalle. Ei tahdo ilmeisesti ymmärtää, että fiksu ja osaava poliitikko ei voi vetää mitään surkimusta perässään. Naisten kosto on säälittävää ryhmävalehtelua, meetoopaskaa joka pitäisi kriminalisoida.
- Anonyymi
Ei savua ilman tulta. Ei tuollainen otus kuin Wille on, ole kiinnostanut aikuisia naisia. Wille vei alaikäisiä tyttöjä kotiinsa ja juotti humalaan. Oikein kaksikin kerrallaan. Ei siis muuta kuin namusetä...
- Anonyymi
Mutta kyllähän Trump sanoi, että opetatte meille perusteellisesti miten jäänmurtajat tehdään, eikö tuo lause jo kerro mikä on homman nimi.
- Anonyymi
Tyhmiin se uppoaa sellaisenaan.
- Anonyymi
Niinistö laittoi alulle jäänmurtaja kaupat 2019v.
- Anonyymi
Osoittaa kokoomukselta pitkäjänteistä kauppapolitiikkaa joka nyt kantoi hedelmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoittaa kokoomukselta pitkäjänteistä kauppapolitiikkaa joka nyt kantoi hedelmää.
Jäänmurtajia on kaupattu jo Kekkosen ajasta alkaen. Siis miksi eivät ole tilanneet on USAn laki: sotailaskalustoa ei voi tilata ulkomailta valmistahilta. Kyllä USA on yrittänyt valmistaa itse jäänmurtajia, mutta osaaminen ei ole riittänyt.
Kyllä tämä ei ole mikään kokoomuksen eikä minkään puolueen yksinoikeus...viimeisenä Resupekka-Petterin saavutus.
- Anonyymi
Trump päätti tilata Suomesta jäänmurtajat jo syksyllä 2019 – Näin syntyi jättidiili, IL
- Anonyymi
Yhdysvaltain presidentti Trump teki lokakuussa 2019 selväksi, että hän haluaa suomalaisia jäänmurtajia ja määräsi hallintonsa aloittamaan diilin valmistelut. Tappio presidentinvaaleissa hidasti kaupan toteutumista vuosilla. Lainattu Iltalehdestä.
- Anonyymi
Lähteet kertovat, että Yhdysvaltain presidentti Barack Obama ja tasavallan presidentti Niinistö keskustelivat jäänmurtajista jo toukokuussa 2016, jolloin Niinistö vieraili Valkoisessa talossa.
Obama piti Yhdysvaltain lainsäädäntöä esteenä jäänmurtajasopimukselle, eikä hanke edennyt. IltaLehti jälleen.
Taitaa olla ihan täyttä sarkasmia tämä Rydman Tivoli sirkusmiehen hehkutus.Se riippuu ihan siitä, mitä sun korvies välistä löytyy ja miten paljon sulla on kapasiteettia käsitellä tietoa. Esteenäsi tuntuu olevan myös ideologiset ehdottomuudet, kuten mm. se, että Perussuomalaisia on vastustettava aina, oli syytä tai ei. Siksi väännät paIstalle pakkoripuIit tyyliin "taitaa olla täyttä sarkasmia....". Todellisuudessa kuitenkin itse olet se sarkasmia verestävä ripuIi.
2016 oli puhetta USA:n jäänmurtajakaluston vanhenemisesta ja tarpeesta uusia sitä. Suomi on ollut mukana vaihtoehtona, johtuen Suomen tunnetusta osaamisesta. Kuten copypastesi sanoo, Obaman aikana (ja myös Bidenin aikana) USA:n turvallisuuslainsäädäntöä pidettiin esteenä. Silloin, kun Trump on ollut ruorissa, jäänmurtajadiili on herätetty henkiin. 2019 se käynnistyi uudelleen ja lopulta viimevuonna marraskuussa Ville Rydman (ps.) kävi allekirjoittamassa ICE Pact -aloitteen. Ymmärrän tietenkin, että tämä repii sielusi riekaleiksi.
- Anonyymi
Eihän Rydman tehnyt mitään muuta kuin allekirjoitti Elinkeino ministerinä valmiit alustavat sopimukset.
- Anonyymi
Vassut eivät siinä onnistuneet. Siinäkään.
- Anonyymi
Nimenomaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vassut eivät siinä onnistuneet. Siinäkään.
Mitä nyt kuitenkin, Marin vei Suomen ja siinä ohella Ruotsinkin Natoon. Näin tämän näkevät ruotsalaiset!
On ollut ilo seurata Rydmania eri tv-haastatteluissa. Hän on tyyni, provosoitumaton, ja erittäin asiantunteva. Hänellä ei ole ollut mitään vaikeuksia servata vihervasemmistolaisia, jotka suoltavat sitä iänikuista ideologista sontaansa, aina samalla kaavalla, eri lopputulosta odottaen. Vihervasemmistolaiset joutuvat tosissaan taistelemaan pyhässä vihassaan, että kykenevät hillitsemään itsensä ja olemaan munaamatta itseään valtakunnallisessa lähetyksessä. Tosin aina se ei onnistu. Se viha puskee helposti läpi höyryjyrän lailla ja sitten alkaa sönkötys ja änkytys....
☝🏻😊- Anonyymi
"...aina samalla kaavalla, eri lopputulosta odottaen."
Hyvin sanottu.
Kuten Albert jo aikoinaan totesi hulluudesta. - Anonyymi
Wille Rydmanin kohdalla pätee hyvin se Veikko Huovisen kirjoittaman Havukka-ahon ajattelija -teoksen Konsta Pylkkäsen sanat:
"Jäläkiviisaan silimä on somassa paikassa kun se kahtoo taakkepäin..."
"Jäläkiviisaus on imelin viisauvven laji..."
Eihän Willellä ole koskaan ollut mitään sanomista silloin kun asioita on valmisteltu ja käsitelty, mutta sitten kun asia on hoidettu, niin ollaan ottamassa siitä kunniaa itselleen. - Anonyymi
Juuri noin.
- Anonyymi
Willediili valmis!
- Anonyymi
Batman ja Rydmanjn - Ehtaa tavaraa
- Anonyymi
Rydman on kävelevä tietokirja
- Anonyymi
Todellinen huippulahjakkuus, sinfoniankin säveltänyt tuosta vaan. Ilmankos Wille vassareita niin kiukuttaakin.
- Anonyymi
Hmmm...ei vaikuta muulta kuin romaanipojalta!
- Anonyymi
Vatsastapuhuva nukke?
👀🤣 - Anonyymi
Wille Nimenomaisesti Rydman.
- Anonyymi
Tuossa se tuli totuus julki. Kuka seuraa politiikkaa, tietää miten Willen ammattitaito ja viisaus, sekä selkeä esiintyminen kertoo vankasta itseluottamuksesta, eikä sen tason kavereiden tarvitse pelleillä minkään pikkuritsojen kanssa. Hän puhuu kenet tahansa suohon väittelyssä, ja on lyönytkin jauhot suuhun todella monelle kansanedustajafemakolle korottamatta yhtään ääntään tai puhumatta kenenkään puheen päälle. Sekös femakkoja suututtaa, että hän osoittaa selkeästi mitä on oikea poliitikkoaines ja mikä ei ole. Eduskunnan naiskiintiö on ajanut maan asiat todella huonoon jamaan. Politiikassa ei ihan riitä pelkkä röyhkeä esiintyminen ja päälle puhuminen, maan asioiden hoitoon tarvitaan järkeä ja malttia. Naisen logiikka ei siihen näemmä riitä. Vaipanvaihto on naispoliitikolle tärkeämpi asia kuin työ.
- Anonyymi
Rydman iskee kuin miljoona volttia. Tylysti faktat pöytään, vihervasdut silmät pyöreänä katsoo ja leuat louskuttaa tyhjää kun kukaan ei osaa sanoa mitään vastaan.
Valheen synnyttäminen kestää vassuillakin aikansa, vaikka ammattilaisia siinä ovatkin.
- Anonyymi
On se kova kaveri! Aloittanut neuvottelut 1977 ja syntyikin vasta kymmenen vuotta myöhemmin!
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008894940.html
Kaikki kokoomusnaiset väärässä vai,?Siellä kokoomuksessahan Wille Ryfman oli! - Anonyymi
Et kai itse usko tuota? Toivottavasti et.
- Anonyymi
Aikamoinen poliittinen loikkari on RYDMAAAAAN.
Teinityttöjen suuri ystävä on RYDMAAAAAN.
Tyttöystävälleen itseänsä rasistiksi kuvaileva on RYDMAAAAAAAAAAAAAN. - Anonyymi
Ja tarjonnut "muutaman lasin viiniä" herrasmiehenä alaikäisille tytöillekin.
Tämän hän omassa kirjassaan myöntänyt(teko oli vanhentunut niin poliisi ei tutki asiaa).- Anonyymi
Ai, alaikäiselle alkoholin tarjoaminen on sallittua, kun sen tekee aikuinen Wille Rydman, nykypersu. Mutta Suomen lain mukaan alaikäiselle alkoholin tarjoaminen on rikos. Wille tietysti oli vastuullinen....hehhehhehheh. kyllä persu nyt puolustaa vaikka sikaa, jos se on persu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540