Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
322
Kommenttia
2387
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Demulilaakson peikkojen politiikka ja retoriikka on heikoissa kantimissa millä tahansa älymittarilla mitattuna, mutta enemmän yllättää se, että sellainen yksisiImäinen kapinanlietsonta ja öyhötys kykenee vakuuttamaan n. 24% äänestäjistä. Se kertoo paljon kyseisen ryhmän henkisestä tilasta ja se taas on melkoisen huolestuttava vaikuttaja demokratian laadussa.
Me Suomen kansa voimme vain toivoa, että keskusta-oikeisto jatkaa hallituksessa tulevallakin kaudella. Sosialisti pettää aina, eikä siihen Suomella ole enää varaa.
☝️🙄
29.04.2026 22:33
Muistui taas mieleen tapaus, kun roskajulkaisu MV Lehti paljasti valtakunnan ykkösmedian muunneltujen totuuksen levittelystä. Sitten vielä paljastui, että YIen toimittaja oli tekeytynyt anonyymiksi tietolähteeksi ja yritti syöttää MV:n toimitukseen valejutun, että MV julkaisisi sen jonka perusteella MV Lehteä voitaisiin syyttää valeuutisten julkaisusta. Toimittaja paljastui IP-osoitteen perusteella, kun se käytti tyhmänä omaa IP:tä. En yhtään ihmettele, että YIe apujoukkoineen kaiveli kivet ja kannon kolot, että löytyisi jotain, millä iskeä takaisin. Kävikin onnenkantamoinen, että johonkin kuvaan tai kuviin liittyi tekijänoikeusrikkomus. Eikun järjetön kohu pystyyn, että saatiin YIen paljastumista piiloteltua kohujen alle.
☝️😆
29.04.2026 18:55
...öyhöttää Putinin lapaan pelaavaan vasemmistoIahkon pikkupeikko tuskissaan.
Älä suotta vaivaa pientä päätäsi, punapeikko. Me isänmaalliset hoidamme homman kotiin ja pidämme huolen, että sun äidilläsi on jatkossakin wc-paperia, jolla voi pyyhkiä sun tuhruisen takalistosi. Sinivalkoinen Suomi on meidän sinivalkoisten suomalaisten🩵🤍 Voit myös olla varma, että sinäkin joudut oikeisiin töihin, sillä ideologinen luppoiIu tulee pian tiensä päähän.
☝️😆
✅checkmate
29.04.2026 18:14
Myönnät siis, että persujen syystäkin huvittuneet reaktiot saa sut kiemurtelemaan vitutuksesta.
☝️😆
29.04.2026 18:08
Mutta sinähän sanoit, että jos Venäjä hyökkää Eurooppaan, tullaan näkemään miten käy, kun kaikki tuhotaan Venäjän maaperällä mikä on kytköksissä Venäjän armeijaan. Eikös Ukraina ole Euroopassa? Eli sitä hekumoimaasi hypoteettista sotaa ei sittenkään aloiteta, koska "sivistyneet maat ei hyökkäile toisten kimppuun".
☝️😆
29.04.2026 17:40
Ei.
29.04.2026 17:26
Vihervasemmistolaista magiaa suoraan Tylypahkasta: Marinin hallitus tunaroi - syy on Orpon hallituksen.
☝️😆
29.04.2026 14:53
Yritä pysyä aiheessa ja vähän skarpata ulosannissas. Jos joku on ala-arvoista, niin se on sun kuvitelmas hypoteettisesta sodasta ja höpinät Naton periaatteista, jotka ei liity aiheeseen. Ja mitä Natoon tulee, siitä käytetty termi "puolustusliitto" on vähän väkisin väännettyä teatraalisuutta. Nato on USA:n isännöimä monikansallinen sotilasliitto, jonka kritiikkiä aiheuttavat aktiviteetitkaan ei tue ajatusta "puolustusliitosta".
Jos palataan takaisin aiheeseen..... Venäjän pelotevaikutus on ihan todellinen ja harkittu ilmiö, jolla Venäjä on pyrkinyt konkreettisesti vaikuttamaan Naton, EU:n ja USA:n päätöksentekoon. Olet varmaan huomannut, että se on myös toiminut. Vai etkö ole?
Ilman pelotetta Venäjä ei olis alkanut edes suunnittelemaan vastatoimia etupiirikilpailuaseman muuttumisen vuoksi, koska tietenkin Venäjä tiesi, että aseellinen vastareaktio tarkoittaa usean Länsimaan asettumista USA:n johdolla heitä vastaan. Siksi uhkailu ydinaseilla. Kuinka moni maa on uskaltanut hyökätä suoraan Venäjää vastaan, Venäjän alueella? Ainoastaan Ukraina. Länsimaiden ainoat keinot on rahdata aseita Ukrainaan, propaganda, pakotteet, venäläisoligarkkien omaisuuden ryöstely, boikotit, venäläisten sulkeminen pois urheilusta jne. Vähissä on keinot, koska kukaan ei uskalla testata Venäjän päättäväisyyttä.
PS: Venäjä ei voi varsinaisesti hyökätä Eurooppaan, koska Venäjä on osa sitä. Dingdingdingding..... Yazi!!!
☝️🙄
29.04.2026 14:44
Taisit lukea mun avauksen siitä, kuinka YIen "faktantarkistukset" paljastui tekaistuksi? Mikään muu tuskin saa sut noin kiihdyksiin ja katkeraksi ja epätoivoiseen kuvitelmaan, että valheen toistaminen Goebbelsin oppeja seuraten kumoaisi kirvelevän totuuden.
Kerrataan: kun Sofia ja Wille väitteli kehysriihessä tehdyistä päätöksistä (Sofia: "Taas hallitus leikkaa vähävaraisilta" jne....), YIen kutsumat "asiantuntijat" tarkisti Sofian väittämät koko hallituskaudelta, ennen kehysriihtä. Huomasitko, millaisen "asiantuntijan" YIe kutsui? Jos et, niin tiedoksesi, että se oli veronmaksajien rahoilla kustannettavien järjestöjen päälobbari itse. Yllätyitkö? Minä en, eikä olisi yllättynyt Hannu Karpokaan. Näin taas kerran YIe paljastui paitsi valemediaksi, myös vihervasemmiston vankumattomaksi tukijaksi. OIen varma, että tämä aiheuttaa taas niin rankkaa vitutusta, ettei veri kierrä ja kiistämisvimma tulee olemaan sieIua repivää.
Fakta: persu servasi viheranarkistin ja sekös pännii ja huolella.
☝️😆
29.04.2026 13:17
Punavihreä hallitus paskansi kansalaisen lautaselle liian monta vuotta ja auta armias, jos se olisi jatkunut vielä toiset neljä vuotta. Luojan kiitos, että Orpo ja Purra sai avattua kansan silmät. Ilman sitä Suomi olisi jo konkurssissa.
☝️🙄
29.04.2026 03:47
Yksi isänmaallinen persu vastaa sataa Puten Iapaan peIaavaa vihervassaria. Näin se vain on, eikä muuksi muutu vaikka kuinka kiIjuisit ja polkisit maata. Mut miten sulla noin muuten menee?
☝️😉
28.04.2026 22:43
Kukaan ei uskalla testata Venäjän päättäväisyyttä, vaikka olis miljardi sotilasta ja 10000 hävittäjää ja 100000 ydinkärkeä. Ydinaseuhkailu on saanut Naton näyttämään uhoavalta peIIeltä.
28.04.2026 22:39
Jospa et nyt päästelisi tuollaisia mädännäisyyksiä puolisostani. Hän on normaali ja hyväsydäminen persoona, jolla on ihan päinvastaiset vaikutukset. Ehkä sitten ymmärrät, jos joskus tapaat samanlaisen. Jos!
28.04.2026 19:37
Tässä nyt ei ole persuilla tai politiikalla mitään tekemistä. Ilmeisesti sulla poliittinen punavihreä sonta täyttää koko korvienvälisen tilan. Kaikki nuo höpinäs on teikäläisten kyhäämiä aivopieruja, ei persujen.
28.04.2026 19:30
Tuossa mennään spekulatiivisen viihteen puolelle ja syyllistytään väittämien ketjutukseen, jossa edellinen väittämä pyrkii vahvistamaan seuraavan jne., kunnes ketjun loppupäässä syntyy kognitiivinen harha, että "kvanttikuolemattomuus" onkin jotain todellista tai jopa todistettua. Se on kuitenkin spekulatiivinen ajatuskoe, joka perustuu kvanttimekaniikan monimaailmatulkintaan.
Vaikka Tegmark on työskennellyt raskaansarjan tieteen parissa, hän on myös innokas scifi-harrastaja ja on sekottanut teoksissaan tiedettä ja scifiä. Niitä lukiessa ja tietoa poimiessa voi tehdä pahoja virheitä, jos ei ymmärrä mitä on lukemassa. Siksi on syytä tehdä ahkerasti faktantarkistuksia, ettei tule vahingossa uskoneeksi spekulatiivisia tai kuvitteellisia asioita tosiksi.
Uskonnollisuus ei ole vain dogmaattista, vaan myös skientististä. Molemmissa yhteistä on antrooppinen vinouma, jossa molemmissa nähdään "tosina" ne asiat, jotka koetaan mahdollistavan kaikkeuden, ihmisen, tietoisuuden jne. olemassaolon tai olevan niiden edellytyksiä.
Miten universumi on syntynyt? Milloin? Mitä tietoisuus on? Mitä kuoleman jälkeen? jne.... Ainoa oikea vastaus on 'me emme tiedä, vaan täytämme aukkoja jumalilla, luomisilla, uskonnollisilla ja tieteellisillä selityksillä, alkuräjähdyksillä jne., eli ihmiskeskeisillä korvikkeilla, joilla pyritään tekemään tuntematonta ymmärrettävämmäksi.
☝️🤨
28.04.2026 17:41
Joo, vaaleilla. Aika käsittämätöntä touhua!
28.04.2026 16:57
Juu luodit ihan kiertää ukrot joku mystinen voima omg!
28.04.2026 16:54
Suomalainen on keskimäärin sellainen umpiIuupää, että mitään ei uskota ennen kuin asiat ja totuudet nasahtaa omalle naamalle. Sittenkin voi mennä tovi, ennen kuin tajutaan, mitä tapahtui. Eikä yhtään auta, että persujen varoitukset jo vuosien takaa on yksi toisensa jälkeen konkretisoitunut.
28.04.2026 16:53
Vaihtaa aihetta?? Siis mitä?
28.04.2026 14:37
Hän on vastakkaista sukupuolta.
☝️😉
28.04.2026 14:36
19 / 120