Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

13

  1. Moikka !
    Olen itse suorittanut joskus muinoin -90 luvulla silloisen 40 h tunnin vartijakurssin ja sillä saanut vakkarikortin; no sainpa kortin. Myöhemmin suoritin VAT-kurssin 2000-luvun vaihteessa ja voin ainakin itse kehua silloista kurssia.Kyllä VAT antaa paljon valmiuksia toimia vartijana, loppu onkin sitten kiinni itsestäsi.Suosittelen kurssin käymistä lämpimästi.

    Ja mitä tulee kurssin kestoon, niin bpa member on aivan oikeassa keston suhteen.