eeva.grundstrom

Olen vm.-62 ja kahden aikuisen lapsen äiti. Elämänmyönteinen ja tulevaisuuteen valoisasti katsova luonnonläheinen ihminen. En turhaan stressaa ja otan vastaan sen, mikä eteen tulee. Suosikkibändit/artistit: HIM, Nightwish, Sonata Arctica, Amorphis, Apocalyptica, kelttiläinen musiikki Suosikkileffat: Gilbert Grape, Pirates Of The Caribbean trilogia Lempikirjat: Stephen Kingin kirjat Vapaa-aikanani: Ulkoilen, Luen, Nautin luonnosta, musiikin kuuntelu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: kaikki mahdollinen, josta saa aikaan keskustelua Katson tv:stä mieluiten: ulkolaisia sarjoja, True Blood, ulkolaiset leffat Kotieläimet: Kissa En pidä: eläinrääkkääjistä Parhaat matkakohteet: Irlanti Ruoka & juoma: ei ole lempparia Koulutus: Lukio Koulut: rakennusalan opisto Helsinki, Someron lukio Ammatti: Muu Työskentelen: keittiöhommissa Yhdistykset/kerhot: eläinsuojeluyhdistys Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Hakusanat: kissat, Johnny Depp, him, Nightwish
Aloituksia
8
Kommenttia
98
HIMin musiikki on parasta
Olen melkein viisikymppinen nainen ja rakastan HIMin musiikkia. En ymmärrä miksi aina kuvitellaan, että HIMin musiikki v2265Tyttäreni jäi auton alle
Siitä on nyt pari vuotta, kun saimme soiton, että tyttäremme on jäänyt auton alle. Hän oli ylittämässä tietä ja joutui a31500muutosta eduskuntaan
Kyllä ottaa päähän, kun katsoo millaisia idiootteja äänestetään aina eduskuntaan. Sitten ihmetellään, miksi ei äänestämi3280Mies työtön
Itse olen töissä, mutta mieheni on työtön. Hän on ollut työtön jo yli kymmenen vuotta. Hänellä on lukuisia sairauksia ja6352Ei pikavippejä
Kertokaa mulle, mikä ihme saa ihmiset ottamaan pikavippejä? Jokaisen aikuisen ainakin pitäisi tajuta, että pikavippi on0273Eläinrakas kissanomistaja
Tuntuu hullulta sanoa itseään kissanomistajaksi, sillä perheenjäsenhän se pikkuinen karvakasa on. On todella surullista1332Nyt riitti
Erosin kirkosta muutama vuosi sitten. Olen ollut ratkaisuun tyytyväinen. Miksi maksaisin leipäpappien palkkoja ja kirkko5356skitsofreenikkolapsen äiti
Lapseni on jo vähän päälle kahdenkymmenen ja sairastui murrosiässä skitsofreniaan. Kesti monta vuotta ennenkuin hän sai91068