Vapaa kuvaus

Olen vm.-62 ja kahden aikuisen lapsen äiti. Elämänmyönteinen ja tulevaisuuteen valoisasti katsova luonnonläheinen ihminen. En turhaan stressaa ja otan vastaan sen, mikä eteen tulee. Suosikkibändit/artistit: HIM, Nightwish, Sonata Arctica, Amorphis, Apocalyptica, kelttiläinen musiikki Suosikkileffat: Gilbert Grape, Pirates Of The Caribbean trilogia Lempikirjat: Stephen Kingin kirjat Vapaa-aikanani: Ulkoilen, Luen, Nautin luonnosta, musiikin kuuntelu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: kaikki mahdollinen, josta saa aikaan keskustelua Katson tv:stä mieluiten: ulkolaisia sarjoja, True Blood, ulkolaiset leffat Kotieläimet: Kissa En pidä: eläinrääkkääjistä Parhaat matkakohteet: Irlanti Ruoka & juoma: ei ole lempparia Koulutus: Lukio Koulut: rakennusalan opisto Helsinki, Someron lukio Ammatti: Muu Työskentelen: keittiöhommissa Yhdistykset/kerhot: eläinsuojeluyhdistys Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Hakusanat: kissat, Johnny Depp, him, Nightwish

Aloituksia

8

Kommenttia

98

  1. Aivan, olet oikeassa. Valinta kun ei ole sairastuneen, vaan näin itsestä riippumatta on käynyt. Itse käyn töissä, enkä tuota ole kokenut. Ymmärrän oikein hyvin sairastuneita nuoria, enkä ole niin kapeakatseinen ja ahdasmielinen kuin eräät kommentoijat edellä. Kaikille ei vaan ole suotu empaattisuutta ja inhimillisyytä. Suomen hallitus on hyvä esimerkki siitä. On vaikka kuinka monta asiaa, joissa on jo todistettu heidän valehdelleen suoraan kansalle päin näköä. Kyllä suomalaiset ovat niin helposti vedätettävissä. Häpeäisin itseäni, jos olisin noita valehtelijoita äänestänyt.
  2. Riippuu millä alalla työskentelee.