bellaviitta

bellaviitta profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

olen iloinen, ulospäin suuntautunut henkilö. toiset huomioon ottava.olen puhelias,mutta osaan myös olla kuunteleva osapuoli. ., Ystävät ovat elämän jalokiviä.... Nuoruusvuodet antoivat meille rakkautta ja ruusuja, vanhuuden päivinä meillä on ystäviä ja viiniä...... On ihanaa olla nuori, mutta on aivan yhtä ihanaa olla kypsä ja kokenut...))))))) Suosikkibändit/artistit: Souvarit Suosikkileffat: Tuulen viemää Lempikirjat: Lapsi 312 Vapaa-aikanani: lenkkeily, talvella hiihto.... Katson tv:stä mieluiten: Lemmen viemää Kotieläimet: ei En pidä: sateesta Ruoka & juoma: Liha- Kala- juomat ruuan mukaan.... Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Skype: on Messenger: on

Liittynyt 20v sitten
2 aloitusta · 37 kommenttia
Kyllä+kahvipirtti+on+aina+vaan+yhtä+herkullinen+ja+hehkeä,+on+melkein+10+vuotta+kun+olen+vieraillut+täällä.+Mutta+ihana+asia+kun+löysin+sen+täältä.++En+tajuu+mistä+olen+sitä+etsinyt+kun+ei+ole+osunut+näkösälle.+Kaikille+pirtissä+vieraileville+oikein+mukavaa+juhannuksen+jälkeistä+kesää.+Vielä+on+kesää+jäljellä,+nautitaan+siitä+täysin+rinnoin..+Nyt+nautimme+kahvikupposesta+ja+hyvästä+seurasta.+isosti+KIITOS.
Hyvät huomenet. Ehdimpä kerrankin ekana pirttiin. En tiedä mikä herätti ennen klo. viittä. Mutta keitämpä kahvit , joten tervetuloa aamukahville sitten kun heräätte, laitan sen termariin , joten olkaapa hyvät ja nauttikaa. Tein illalla kakunkin joten sekin on tarjolla tuossa , jos maistuu. On luvattu vielä kaunista viikonloppua, ulkoillaan vielä niin kauan kuin on kaunista ja nautitaan syksystä,. Kyllä syksykin kaunis on. Lämpöasteita täällä Turussa näyttää mittari nyt 6.2 ,joten koleus on alkanut.Eilenkin oli tosi kylmä päivä, ei vielä osaa pukeutua sään mukaan , kun aina vaan luulee että kyllä siellä riittää vähempikin vaatetus , kun lähtee kaupunkille.. Nyt tipahti Turkkari postiluukusta , joten lähdempä tutkimaan sitä. Hyvää viikonloppua kaikille ja nauttikaa elämästä , kukin omalla tyylillään.....
Uskokaa unelmiin, sillä niihin on piiloitettu ikuisuuden portti.....