Vapaa kuvaus

olen iloinen, ulospäin suuntautunut henkilö. toiset huomioon ottava.olen puhelias,mutta osaan myös olla kuunteleva osapuoli. ., Ystävät ovat elämän jalokiviä.... Nuoruusvuodet antoivat meille rakkautta ja ruusuja, vanhuuden päivinä meillä on ystäviä ja viiniä...... On ihanaa olla nuori, mutta on aivan yhtä ihanaa olla kypsä ja kokenut...))))))) Suosikkibändit/artistit: Souvarit Suosikkileffat: Tuulen viemää Lempikirjat: Lapsi 312 Vapaa-aikanani: lenkkeily, talvella hiihto.... Katson tv:stä mieluiten: Lemmen viemää Kotieläimet: ei En pidä: sateesta Ruoka & juoma: Liha- Kala- juomat ruuan mukaan.... Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Skype: on Messenger: on

Aloituksia

2

Kommenttia

37

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. kaikille Kahvipirtin ystäville.
    Sopua, rauhaa ja rakkautta toivon kaikkien koteihin. Liika hosuminen ja joulusta tressaaminen pois , tulee se joulu sieltä vähemmälläkin touhuamisella.
    En täällä usein ole kirjoitellut, lukenut olen kyllä mielenkiinnolla mietteitänne,ja siitä tulikin mieleeni : että toivon ihmisille vähän enemmän suvaitevaisuutta. Jos joku nyt tekee kirjoitus virheitä , niin ei se nyt maata kaada. Aina pääasiat kuitenkin tulee selville.Ei kannata turhista nipottaa,tässä maailmassa on paljon suurempiakin asioita , joille emme kylläkään voi mitään.Kevennyksistä puheen ollen , kyllä niitä on mukava lukea ja ellei jotakin miellytä niin on helppo hyppiä yli.
    Päivä jolloin ei ole nauranut on mennyt hukkaan...
    Kaunis talvinen päivä alkaa valjeta , pakkasta on -10 astetta.Hyvä ilma mattojen tuuletukselle.
    Tässä nyt ensin nautin pirtin antimista , kahvi oli hyvää ja tortutkin maistui joululle .Kissa kehräsi niin kotoisasti.Hänellä oli hyvä olla ainakin lämpöisessä pirtissä.Kaikkien hellittävänä.
    Lopuksi pieni tarina: Emmekö voisi olla taas ystäviä? ehdotti kauppaneuvos vaimolleen.-- Vedetään verho kaikkien menneiden ylle!
    -Verho? Sen täytyy olla vähintään minkkiturkki!...
    Oikein hyvää ja rauhallista joulun odotusta kaikille! Olkaa kilttejä , tontut kurkkii nurkissa..)))))))))