Vapaa kuvaus

Tyhmyys ei ole mikään syy olla ajattelematta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

557

Kommenttia

2419

  1. on rakennettava. Suomessahan on aivan riittävästi know-how´ta tuollaiseen pikkujuttuun. Luulisin, että 35-50 kpl olisi sopiva määrä. Lisäksi niille on saatava hyvät kuljetusvälineet: keskimatkan ohjus riittänee yhteen malliin. Saataneenko Horneteihin pomminripustimia vai pitääkö hankkia pommikoneet erikseen? Lisäksi strategista tykistöä ydinkranaattien ampumiseen ja muutamia ydinmiinoja, niin eiköhän homma ala olla hanskassa.
  2. siis kommunismista! pari päivää sitten kirjoitin seuraavanlaisen analyysin: