Mistähän ihmeestä monella on sellainen käsitys, että Ruotsalaiset olisivat jotenkin huonompia kuin me Suomalaiset? Ruotsissa ei esiinny homoutta yhtään sen enempää kuin meillä täällä kotomaassa.Ruotsalaisia voidaan pitää fiksunpina kuin meitä Suomalaisia monessakin suhteessa. Otan esim:He pystyvät aina voittamaan tärkeimmät asiat kuin me Suomalaiset. Me emme ole oppineet voittamisen taitoa ikinä, emmekä tule sitä oppimaan!
Ruotsalaisetko huonompia
5
284
Vastaukset
osaavat kirjoittaa äidinkieltään oikein.
- pelkkä ruotsalainen
Sinulla on selvästi jokin pakkomielle kun sinulle ei kelpaa kenenkään kirjoitus!!Ei nämä kirjoitukset tarvitse olla Suomenkielen normien mukaisia, vaan kunhan ihmiset ymmärtävät mitä siinä lukee! Sinulle on kehittynyt pakkomielle josta et pääse ulos. Otatko milloinkaan osaa siihen olennaiseen mitä aihe käsittelee vai etkö ymmärrä aiheen tuomaa näkökantaa!!
pelkkä ruotsalainen kirjoitti:
Sinulla on selvästi jokin pakkomielle kun sinulle ei kelpaa kenenkään kirjoitus!!Ei nämä kirjoitukset tarvitse olla Suomenkielen normien mukaisia, vaan kunhan ihmiset ymmärtävät mitä siinä lukee! Sinulle on kehittynyt pakkomielle josta et pääse ulos. Otatko milloinkaan osaa siihen olennaiseen mitä aihe käsittelee vai etkö ymmärrä aiheen tuomaa näkökantaa!!
kuin ruotsinkieltä käsitteleviä kirjoituksia, huomaisit että osallistun varsin aktiivisesti keskusteluihin ja nimenomaan niiden sisällön perusteella.
- rähmä!!
Sologdin kirjoitti:
kuin ruotsinkieltä käsitteleviä kirjoituksia, huomaisit että osallistun varsin aktiivisesti keskusteluihin ja nimenomaan niiden sisällön perusteella.
Mehän emme sinne halua. Kun sitten lopulta alamme haluta, emme pääse. Ei palovakuutustakaan myönnetä enää silloin kun pirtti palaa.
Tämä on sinun natopoliitiikkaan koskevan kannanotto!!! JO VAIN JA SINULTAHAN IHAN TULEE TOSI ASIALLISIA KANNANOTTOJA!!!
Vittu että olet yksinkertainen!!!
- Tietäväinen ihminen
Kaiken lisäksi ruotsalaiset ovat homoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412