Mistähän ihmeestä monella on sellainen käsitys, että Ruotsalaiset olisivat jotenkin huonompia kuin me Suomalaiset? Ruotsissa ei esiinny homoutta yhtään sen enempää kuin meillä täällä kotomaassa.Ruotsalaisia voidaan pitää fiksunpina kuin meitä Suomalaisia monessakin suhteessa. Otan esim:He pystyvät aina voittamaan tärkeimmät asiat kuin me Suomalaiset. Me emme ole oppineet voittamisen taitoa ikinä, emmekä tule sitä oppimaan!
Ruotsalaisetko huonompia
5
257
Vastaukset
osaavat kirjoittaa äidinkieltään oikein.
- pelkkä ruotsalainen
Sinulla on selvästi jokin pakkomielle kun sinulle ei kelpaa kenenkään kirjoitus!!Ei nämä kirjoitukset tarvitse olla Suomenkielen normien mukaisia, vaan kunhan ihmiset ymmärtävät mitä siinä lukee! Sinulle on kehittynyt pakkomielle josta et pääse ulos. Otatko milloinkaan osaa siihen olennaiseen mitä aihe käsittelee vai etkö ymmärrä aiheen tuomaa näkökantaa!!
pelkkä ruotsalainen kirjoitti:
Sinulla on selvästi jokin pakkomielle kun sinulle ei kelpaa kenenkään kirjoitus!!Ei nämä kirjoitukset tarvitse olla Suomenkielen normien mukaisia, vaan kunhan ihmiset ymmärtävät mitä siinä lukee! Sinulle on kehittynyt pakkomielle josta et pääse ulos. Otatko milloinkaan osaa siihen olennaiseen mitä aihe käsittelee vai etkö ymmärrä aiheen tuomaa näkökantaa!!
kuin ruotsinkieltä käsitteleviä kirjoituksia, huomaisit että osallistun varsin aktiivisesti keskusteluihin ja nimenomaan niiden sisällön perusteella.
- rähmä!!
Sologdin kirjoitti:
kuin ruotsinkieltä käsitteleviä kirjoituksia, huomaisit että osallistun varsin aktiivisesti keskusteluihin ja nimenomaan niiden sisällön perusteella.
Mehän emme sinne halua. Kun sitten lopulta alamme haluta, emme pääse. Ei palovakuutustakaan myönnetä enää silloin kun pirtti palaa.
Tämä on sinun natopoliitiikkaan koskevan kannanotto!!! JO VAIN JA SINULTAHAN IHAN TULEE TOSI ASIALLISIA KANNANOTTOJA!!!
Vittu että olet yksinkertainen!!!
- Tietäväinen ihminen
Kaiken lisäksi ruotsalaiset ovat homoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842073
- 1321772
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161047- 78983
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300967- 52966