Nato se vasta kallis on

Kun EUmaksuistakin jo itketään

lähes satakertaa kalliimpi kuin EU
sen tulette vielä näkemään

6

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllättynyt

      Sehän on sitten tosi kallis.

      • Naton kalleudesta

        Puolustusministeriössä on tehty 2 kertaa laskelma Natoon liittymisen kustannuksista. Natoon liittyminen maksaisi Suomelle lisää 70 miljoonaa euroa nykyisen 1800 miljoonan euron puolustusbudjetin päälle.

        Miksi täällä jatkuvasti valehdellaan tällaisissa asioissa ? Lisäksihän itse kysymyskin on jo kummallinen. Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä.

        Suomen liittyminen Natoon on luonnollinen ja oikea ratkaisu.


      • Kallehin on vapaus
        Naton kalleudesta kirjoitti:

        Puolustusministeriössä on tehty 2 kertaa laskelma Natoon liittymisen kustannuksista. Natoon liittyminen maksaisi Suomelle lisää 70 miljoonaa euroa nykyisen 1800 miljoonan euron puolustusbudjetin päälle.

        Miksi täällä jatkuvasti valehdellaan tällaisissa asioissa ? Lisäksihän itse kysymyskin on jo kummallinen. Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä.

        Suomen liittyminen Natoon on luonnollinen ja oikea ratkaisu.

        "Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä."

        Tuollaisia ratkaisuja, jotka kestävät loppuelämän tai seuraavat 1000 vuotta osaavat antaa vain Hitler ja jotkut hihhulisaarnaajat.

        NATO-liittymisen jälkeen, näin takaan, tulee ensimmäinen NATO:n sotakentällä saatu suomalainen kuolonuhri varmasti vuoden sisällä.


      • Sama Natossa
        Naton kalleudesta kirjoitti:

        Puolustusministeriössä on tehty 2 kertaa laskelma Natoon liittymisen kustannuksista. Natoon liittyminen maksaisi Suomelle lisää 70 miljoonaa euroa nykyisen 1800 miljoonan euron puolustusbudjetin päälle.

        Miksi täällä jatkuvasti valehdellaan tällaisissa asioissa ? Lisäksihän itse kysymyskin on jo kummallinen. Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä.

        Suomen liittyminen Natoon on luonnollinen ja oikea ratkaisu.

        USA tukikohta suomeen? Mikä on kansallisen arvon menetys CIA:n vapaalle mellastamiselle.

        Puolustus hankinnat jotka on helppo perustella Nato-tarpeiksi! Sille ei loppua tulekkaan.

        Lisäksi Natossa on kirjoittamaton sääntö hankkia USA:n sotateollisuuden vanhentunutta kalustoa nato-maihin maksukyvyn puitteissa.

        Onko muslimisota Suomen porvareille niin rakas että suomen pitäisi taas iskeä pää Taatelipalmuun!


    • Mehän emme sinne halua. Kun sitten lopulta alamme haluta, emme pääse. Ei palovakuutustakaan myönnetä enää silloin kun pirtti palaa.

    • eliitin taskuun

      ja 7 menun lounaisiin, foorumi on vapaa, kunhan niitä on riittävästi! Moppikansa maksaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe