lähes satakertaa kalliimpi kuin EU
sen tulette vielä näkemään
Nato se vasta kallis on
6
301
Vastaukset
- Yllättynyt
Sehän on sitten tosi kallis.
- Naton kalleudesta
Puolustusministeriössä on tehty 2 kertaa laskelma Natoon liittymisen kustannuksista. Natoon liittyminen maksaisi Suomelle lisää 70 miljoonaa euroa nykyisen 1800 miljoonan euron puolustusbudjetin päälle.
Miksi täällä jatkuvasti valehdellaan tällaisissa asioissa ? Lisäksihän itse kysymyskin on jo kummallinen. Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä.
Suomen liittyminen Natoon on luonnollinen ja oikea ratkaisu. - Kallehin on vapaus
Naton kalleudesta kirjoitti:
Puolustusministeriössä on tehty 2 kertaa laskelma Natoon liittymisen kustannuksista. Natoon liittyminen maksaisi Suomelle lisää 70 miljoonaa euroa nykyisen 1800 miljoonan euron puolustusbudjetin päälle.
Miksi täällä jatkuvasti valehdellaan tällaisissa asioissa ? Lisäksihän itse kysymyskin on jo kummallinen. Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä.
Suomen liittyminen Natoon on luonnollinen ja oikea ratkaisu."Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä."
Tuollaisia ratkaisuja, jotka kestävät loppuelämän tai seuraavat 1000 vuotta osaavat antaa vain Hitler ja jotkut hihhulisaarnaajat.
NATO-liittymisen jälkeen, näin takaan, tulee ensimmäinen NATO:n sotakentällä saatu suomalainen kuolonuhri varmasti vuoden sisällä. - Sama Natossa
Naton kalleudesta kirjoitti:
Puolustusministeriössä on tehty 2 kertaa laskelma Natoon liittymisen kustannuksista. Natoon liittyminen maksaisi Suomelle lisää 70 miljoonaa euroa nykyisen 1800 miljoonan euron puolustusbudjetin päälle.
Miksi täällä jatkuvasti valehdellaan tällaisissa asioissa ? Lisäksihän itse kysymyskin on jo kummallinen. Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä.
Suomen liittyminen Natoon on luonnollinen ja oikea ratkaisu.USA tukikohta suomeen? Mikä on kansallisen arvon menetys CIA:n vapaalle mellastamiselle.
Puolustus hankinnat jotka on helppo perustella Nato-tarpeiksi! Sille ei loppua tulekkaan.
Lisäksi Natossa on kirjoittamaton sääntö hankkia USA:n sotateollisuuden vanhentunutta kalustoa nato-maihin maksukyvyn puitteissa.
Onko muslimisota Suomen porvareille niin rakas että suomen pitäisi taas iskeä pää Taatelipalmuun!
Mehän emme sinne halua. Kun sitten lopulta alamme haluta, emme pääse. Ei palovakuutustakaan myönnetä enää silloin kun pirtti palaa.
- eliitin taskuun
ja 7 menun lounaisiin, foorumi on vapaa, kunhan niitä on riittävästi! Moppikansa maksaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412