Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

866

Kommenttia

12082

1. Räisän+blogissa+käydään+läpi+useita+TV+7+ohjelmia+kriittisessä+tarkastelussa:https://blogi.xn--ris-qlac.fi/2021/02/08/tv7-kristityt-ilman-rajoja/Loppuyhteenveto:On+hyvin+ilmeistä,+että+TV7+kanavalla+kaikki+opetus+ei+ole+Raamatullista+eikä+oikeaoppisen+kristinuskon+mukaista.+Niissä+ei+puhuta+synnistä,+vanhurskaudesta+eikä+tuomiosta+vaan+keskitytään+enemmän+ajallisiin+asioihin;+rahaan,+terveyteen+ja+kokemuksiin.Moni+opetus+ja+ohjelmasarja+ei+kirkasta+Kristusta+vaan+niissä+kerrotaan+omista+kokemuksista,+maallisesta+onnesta+materiaalin+kautta+sekä+kuinka+meistä+voi+tulla+lähes+jumalia.Näistä+syistä+haluaisin+kysyä+olisiko+seuraavia+ohjelmasarjoja+tai+opettajien+opetuksia+mahdollista+poistaa+valikoimasta?Sid+Roth+–+YliluonnolistaHeidi+BakerJoyce+MayerHillsongPatricia+KingTV7:n+tunnuslause+on+”Kun+sisältö+ratkaisee”.+Nyt+olisi+aiheellista+tehdä+ryhtiliike+ja+poistaa+ohjelmatarjonnasta+selkeästi+huono,+Raamatun+vastainen+opetus.
  2. Mauno+Mattilan+oma+kommentti+Ojareksen+ansoitusyritykseen:Lähde:+https://keskustelu.suomi24.fi/t/14464455/tv7---suomen-suurin-eksyttajaMinua+haastettiin+TV7n+Rami+Ojareksen+pyynnöstä+tulemaan+26.9+vastaamaan+videollani+esittämiin+väitteisiin."Jotta+tämä+ei+jäisi+vain+puheen+tasolle,+olemme+ajatelleet+esittää+kanavallemme+45+minuutin+pituisen+suoran+ohjelman...+Nyt+kaikki+riippuukin+sinusta.""Tämä+on+kädenojennus+suuntaasi,+jota+ei+kannata+jättää+käyttämättä.""Jos+sinussa+ei+ole+miestä+tulemaan+vastaamaan+omista+sanoistasi+niin+sille+ei+sitten+mahda+mitään.""Onko+tämä+edelleen+mielestäsi+täysin+epäreilua?Vai+alkaako+jännittämään?"Tällaisella+haastamisella+minut+yritettiin+saada+mukaan+suoraanlähetykseen+ja+yksi+osa+minusta+yhtyi+tähän:+"Minä+pärjään+kyllä+tuossa.+Minä+muserran+nuo.+Minä+tiedän+niin+paljon+tästä.+Minä+saan+mainetta.+Minä,+minä+minä...".+Minun+tahto+olisi+ollut+repiä+äärikarismaattisuus+kerralla+alas+TV7lta,+mutta+se+oli+minun+tahto.+Jumala+ei+olisi+ollut+mukana+enkä+saanut+sisimpääni+Herralta+vastausta:+"Mene".+Sen+sijaan+sain+kolme+ilmoitusta+asiasta,+jotka+menivät+yli+muiden+ilmoitusten+liittyen+tähän+asiaan.Ensiksin,+juuri+kreivin+aikaan,+yksi+hyvä+veli+soitti+ja+sanoi,+että+Sanaa+lukiessa+oli+hänelle+noussut+tämä+jae+ja+olin+tullut+hänen+mieleensä."Ihmistenkö+suosiota+minä+nyt+etsin+vai+Jumalan?+Tai+ihmisillekö+pyydän+olla+mieliksi?+Jos+minä+vielä+tahtoisin+olla+ihmisille+mieliksi,+en+olisi+Kristuksen+palvelija."+-+Galatalaiskirje+1:10Rukouksessa+ollessani+näin+myös+näyn,+jossa+mies+oli+kuin+rodeossa+härän+selässä+ja+aikansa+siinä+oltuaan+miehen+voimat+loppuivat+ja+hän+lensi+maahan.+Ja+näky+vaihtui,+jossa+härkätaistelija+punaisen+kankaan+avulla+väsytti+härän.+Ymmärsin,+että+minun+ei+tulee+mennä+rodeoon+vaan+jatkaa+olemalla+punainen+vaate.Kolmantena+ja+tärkeimpänä+asiana+Sanasta+nousi+minulle+opetusta+kuunnellessani+seuraava+kohta."Muita+hän+on+auttanut,+itseään+ei+voi+auttaa.+Onhan+hän+Israelin+kuningas;+astukoon+nyt+alas+ristiltä,+niin+me+uskomme+häneen.+Hän+on+luottanut+Jumalaan;+vapahtakoon+nyt+Jumala+hänet,+jos+on+häneen+mielistynyt;+sillä+hän+on+sanonut:+'Minä+olen+Jumalan+Poika'."+-+Matteus+27:42-43Minun+lihani+ei+tule+astua+ristiltä+alas+todistamaan+omista+voimistani,+kyvyistäni+tai+rohkeudestani,+vaan+tehdä+Jumalan+tahto,+kieltää+itseni+ja+kantaa+ristini.+Ristissä+on+voima.Toin+nämä+julkisesti+esille,+koska+on+haastettu,+kyselty+ja+epäilty,+että+miksi+kieltäydyin+tästä+kyseenalaisesta+kunniasta.+Kiitoksia+sisaret+ja+veljet+rukouksista.+Ne+olivat+tärkeitä."Kahden+tai+kolmen+todistajan+sanalla+on+jokainen+asia+vahvistettava."+-+2.+Korinttolaiskirje+13:1Ole+siunattu,+Jeesuksen+Kristuksen+nimessä.+MM.