Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

91

1. pasifisteja,

onko täällä teitä? Itse oleskelen Oulussa, ja olisi mukava tietää, onko kaupungissa muita?
    Yhdistystoiminta
    2
    382
  2. Emily Rosen riivaaja...

Sain vihdoinkn katsottua tämän kauhurainan. Emily Rosen riivaajasta tulee väistämättä mieleen klassikko Manaaja, kummatk
    Elokuva-arvostelut
    1
    382
  3. K-PAX

Kevin Spacey osoittaa taas kykynsä. K-PAXissa Spacey näyttelee onnistuneesti kummaa hiipparia nimeltä Prot. Hän on toise
    Elokuva-arvostelut
    1
    366
  4. Zelig

Ei mielestäni ole Allenin parhaimpia leffoja, mutta ihan kasottava kuitenkin. Mukadokumentti siitä, kuinka käy, kun muka
    Elokuva-arvostelut
    4
    351
  5. Perikato

Katsoin just Perikadon dvd:ltä. On pitänyt katsoa kyseinen leffa jo ajat sitten, mutta eipä ole kerennyt. Oman mielenkii
    Elokuva-arvostelut
    0
    299
  6. Kysymys Solzenitsynistä

Olisiko kenelläkään tietoa Solzenitsynin romaanisarjasta Punainen pyörä. Montako osaa siinä on ja mitä mahtaa olla suome
    3
    291
  7. Saippuaprinssi

Nimestään huolimatta oli oikeasti hauska KOTIMAINEN komedia. (Ja ystävät kalliit, TÄMÄ oli paljon sanottua kotimaisesta
    Kotimainen elokuva
    3
    276
  8. Valokuva

Kasvot menneisyydestä katsovat minua viattomin silmin. Pahuus ja viettelykset eivät himmennä loistetta sinen. Laps
    Runot
    3
    263
  9. Vaalit-hieno leffa

Vaalit, joka tuli eilen töllöttimestä, oli hyvä leffa. Odotukseni eivät olleet kovin korkealla sen suhteen, ja melkein j
    Elokuva-arvostelut
    1
    230
  10. Pyyntö

Neito soma, ellet jo ole toisen oma, lähdetkö kahville, seuraksi miehelle, josta sä vaan olet kaunein kukka maan? Mua e
    Rakkausrunot
    1
    216
  11. Bogart ja kump.

Innostuin äskettäin vanhoista elokuvaklassikoista, kuten Humbrey Bogartin ja James Gagneyn tähdittämistä rikosleffoista.
    Elokuva
    1
    140
  12. Talven selkä taittuu

Apollon lähestyviä vaunuja tervehtii rouva Gaia kukkien värimerellä. Nyt ei sijaa kirjalla tai kynällä, kun sorsiakin ku
    Runot
    0
    131