ja.hiltunen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
91
pasifisteja,
onko täällä teitä? Itse oleskelen Oulussa, ja olisi mukava tietää, onko kaupungissa muita?2382Emily Rosen riivaaja...
Sain vihdoinkn katsottua tämän kauhurainan. Emily Rosen riivaajasta tulee väistämättä mieleen klassikko Manaaja, kummatk1382K-PAX
Kevin Spacey osoittaa taas kykynsä. K-PAXissa Spacey näyttelee onnistuneesti kummaa hiipparia nimeltä Prot. Hän on toise1366Zelig
Ei mielestäni ole Allenin parhaimpia leffoja, mutta ihan kasottava kuitenkin. Mukadokumentti siitä, kuinka käy, kun muka4351Perikato
Katsoin just Perikadon dvd:ltä. On pitänyt katsoa kyseinen leffa jo ajat sitten, mutta eipä ole kerennyt. Oman mielenkii0299Kysymys Solzenitsynistä
Olisiko kenelläkään tietoa Solzenitsynin romaanisarjasta Punainen pyörä. Montako osaa siinä on ja mitä mahtaa olla suome3291Saippuaprinssi
Nimestään huolimatta oli oikeasti hauska KOTIMAINEN komedia. (Ja ystävät kalliit, TÄMÄ oli paljon sanottua kotimaisesta3276Valokuva
Kasvot menneisyydestä katsovat minua viattomin silmin. Pahuus ja viettelykset eivät himmennä loistetta sinen. Laps3263Vaalit-hieno leffa
Vaalit, joka tuli eilen töllöttimestä, oli hyvä leffa. Odotukseni eivät olleet kovin korkealla sen suhteen, ja melkein j1230Pyyntö
Neito soma, ellet jo ole toisen oma, lähdetkö kahville, seuraksi miehelle, josta sä vaan olet kaunein kukka maan? Mua e1216Bogart ja kump.
Innostuin äskettäin vanhoista elokuvaklassikoista, kuten Humbrey Bogartin ja James Gagneyn tähdittämistä rikosleffoista.1140Talven selkä taittuu
Apollon lähestyviä vaunuja tervehtii rouva Gaia kukkien värimerellä. Nyt ei sijaa kirjalla tai kynällä, kun sorsiakin ku0131