ja.hiltunen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
91
Nikon D50/lehtikuvaus
Olen aikeissa hankkia Nikonin D50-digijärkkärin. En tunne kameroita (edellinen kamerani oli filmipokkari...)ja toivoisin102317Purnausta Galacticasta
Olen kovasti kehunut uutta Galacticaa ja sen "realistisuutta", mutta eilinen jakso (17.3.) oli kyllä liian heppoisin evä101764Gladiaattori
Olen katsonut edellä mainitun leffan ainakin kolmeen neljään otteseen, koska olen antiikkihullu. Näiden spektaakkelien k181743Arvaus Galactican pääjuonesta
Kun kerran on joutilas päivä, niin aattelin esittää arvauksen Galactican pääjuonesta, eli Maan löytämisestä. Alkuperäise91627Valkoinen oleanteri
Valkoinen oleanteri oli varsin laadukas kuvaus teinitytön, Astridin, kasvusta irti dominoivan äitinsä vaikutusvallasta.51230Tyhmä kysymys?
Haluaisin tietää, kuinka kestäviä itsetulostetut digivalokuvat ovat verrattuna valokuvausliikkeen tulostamiin? Äkkiseltä5885Gangs of New York
Kun ei nappaa, niin ei nappaa. Tiedän, että monet pitävät tästä leffasta, mutta vaikka idea sinänsä on hyvä, ei Martin S7829AI - Tekoäly
Katsoin nyt toisen kerran televisiosta AI:n. Ihan harmittaa, että Kubrick heitti lusikkansa nurkaan ja käänsi puurokuppi7722Pearl Harbour
Kyllä ne kaksi pahinta ovat Pearl Harbour ja Titanic, mutta pahin kaikista on Pearl. Ne ovat niin kliseitä, että ilman t4715Minority Report
Ihan mukiin menevän "entä jos" -rainan Spielberg oli kyhännyt. Yksi pieni juttu vähän pisti silmään, kirjaimellisesti. M5632David Galen elämä
David Galen elämä oli harvinaisen hyvä ja pintaa syvemmälle kurottava kuolemantuomiota käsittelevä leffa. Monesti tämän6613Piukat paikat
Hieno komedia, ei voi muuta sanoa. Onhan näitä ristiinpukeutumisleffoja nykyään nähty, mutta eivätpä ne ole juuri tätä7606Veturipullo
Olisin kiinnostunut tietämään, millä ajanjaksolla Riihimäen lasi on tehnyt veturipulloja. Miltä vuosikymmeneltä mahtaa o0580Mustanaamio
Pitihän tämä katsoa vanhana Mustis-fanina. Hauska leffa: juoni oli hutaistu, tarinassa oli omituisia epäloogisuuksia, Fa4537Apinoiden planeetta
Alkuperäiseen verrattuna tämä Tim Burtonin versio häviää mennen tullen. Burton on kuitenkin hieno ohjaaja, joten mikä li3498Mothman - Sanansaattaja
Alku tässä Richard Gerelle epätyypillisessä elokuvassa oli lupaava, mutta sitten juoni jumittui paikoileen ja hajosi käs3471Piirtäjän sopimus
Katsoin dvd:ltä Piirtäjän sopimus-nimisen leffan, ja pidin siitä. Siinä oli kiehtova tunnelma, ja visuaalisesti se oli n3460Sibelius
Eilen töllöstä tullut Timo Koivusalon Sibelius olisi voinut olla parempikin elokuva, ainakin aiheensa puolesta. Nyt se o3455Skannerista on kysymys
Olen aikeissa ostaa monitoimilaitteen, jossa on skanneri ja tulostin yhdessä. Minun pitäisi pystytä skannaamaa sillä san1385Annie Hall
Täytyy tunnustaa, että vielä muutama vuosi sitten Woody Allen tuntui lähinnä ärsyttävältä pajattavalta hermokimpulta, mu5384