Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

91

1. Nikon D50/lehtikuvaus

Olen aikeissa hankkia Nikonin D50-digijärkkärin. En tunne kameroita (edellinen kamerani oli filmipokkari...)ja toivoisin
    Nikon
    10
    2317
  2. Purnausta Galacticasta

Olen kovasti kehunut uutta Galacticaa ja sen "realistisuutta", mutta eilinen jakso (17.3.) oli kyllä liian heppoisin evä
    Sci-fi
    10
    1764
  3. Gladiaattori

Olen katsonut edellä mainitun leffan ainakin kolmeen neljään otteseen, koska olen antiikkihullu. Näiden spektaakkelien k
    Elokuva-arvostelut
    18
    1743
  4. Arvaus Galactican pääjuonesta

Kun kerran on joutilas päivä, niin aattelin esittää arvauksen Galactican pääjuonesta, eli Maan löytämisestä. Alkuperäise
    Sci-fi
    9
    1627
  5. Valkoinen oleanteri

Valkoinen oleanteri oli varsin laadukas kuvaus teinitytön, Astridin, kasvusta irti dominoivan äitinsä vaikutusvallasta.
    Elokuva-arvostelut
    5
    1230
  6. Tyhmä kysymys?

Haluaisin tietää, kuinka kestäviä itsetulostetut digivalokuvat ovat verrattuna valokuvausliikkeen tulostamiin? Äkkiseltä
    Tulostaminen
    5
    885
  7. Gangs of New York

Kun ei nappaa, niin ei nappaa. Tiedän, että monet pitävät tästä leffasta, mutta vaikka idea sinänsä on hyvä, ei Martin S
    Viihde ja kulttuuri
    7
    829
  8. AI - Tekoäly

Katsoin nyt toisen kerran televisiosta AI:n. Ihan harmittaa, että Kubrick heitti lusikkansa nurkaan ja käänsi puurokuppi
    Elokuva-arvostelut
    7
    722
  9. Pearl Harbour

Kyllä ne kaksi pahinta ovat Pearl Harbour ja Titanic, mutta pahin kaikista on Pearl. Ne ovat niin kliseitä, että ilman t
    Elokuva
    4
    715
  10. Minority Report

Ihan mukiin menevän "entä jos" -rainan Spielberg oli kyhännyt. Yksi pieni juttu vähän pisti silmään, kirjaimellisesti. M
    Elokuva-arvostelut
    5
    632
  11. David Galen elämä

David Galen elämä oli harvinaisen hyvä ja pintaa syvemmälle kurottava kuolemantuomiota käsittelevä leffa. Monesti tämän
    Elokuva
    6
    613
  12. Piukat paikat

Hieno komedia, ei voi muuta sanoa. Onhan näitä ristiinpukeutumisleffoja nykyään nähty, mutta eivätpä ne ole juuri tätä
    Elokuva-arvostelut
    7
    606
  13. Veturipullo

Olisin kiinnostunut tietämään, millä ajanjaksolla Riihimäen lasi on tehnyt veturipulloja. Miltä vuosikymmeneltä mahtaa o
    Design
    0
    580
  14. Mustanaamio

Pitihän tämä katsoa vanhana Mustis-fanina. Hauska leffa: juoni oli hutaistu, tarinassa oli omituisia epäloogisuuksia, Fa
    Elokuva-arvostelut
    4
    537
  15. Apinoiden planeetta

Alkuperäiseen verrattuna tämä Tim Burtonin versio häviää mennen tullen. Burton on kuitenkin hieno ohjaaja, joten mikä li
    Elokuva-arvostelut
    3
    498
  16. Mothman - Sanansaattaja

Alku tässä Richard Gerelle epätyypillisessä elokuvassa oli lupaava, mutta sitten juoni jumittui paikoileen ja hajosi käs
    Elokuva-arvostelut
    3
    471
  17. Piirtäjän sopimus

Katsoin dvd:ltä Piirtäjän sopimus-nimisen leffan, ja pidin siitä. Siinä oli kiehtova tunnelma, ja visuaalisesti se oli n
    Elokuva-arvostelut
    3
    460
  18. Sibelius

Eilen töllöstä tullut Timo Koivusalon Sibelius olisi voinut olla parempikin elokuva, ainakin aiheensa puolesta. Nyt se o
    Elokuva-arvostelut
    3
    455
  19. Skannerista on kysymys

Olen aikeissa ostaa monitoimilaitteen, jossa on skanneri ja tulostin yhdessä. Minun pitäisi pystytä skannaamaa sillä san
    Tietotekniikka
    1
    385
  20. Annie Hall

Täytyy tunnustaa, että vielä muutama vuosi sitten Woody Allen tuntui lähinnä ärsyttävältä pajattavalta hermokimpulta, mu
    Elokuva-arvostelut
    5
    384