Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nathalie
profiilit
nathalie
nathalie
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuota tuota. Lääkäriä olen ajatellut, en tiedä onko fyysista vai henkistä vai molempia tämä vika. Seksi nyt vaan on mielessä lähes koko ajan, välillä turhankin pervolla tavalla.
Esim. vaikka töissä olis joku 55v äijänkäppänä ja saatan ruveta miettimään et minkäköhänlaista kyytiä siltä sais, jos ruvettas panemaan. Kiihotun ja rupee tekee mieli seksiä.
Tommosta on koko ajan ja se tulee yllättävän herkästi. Joka paikassa ja ihan ihmeellisien miesten ja todella usein naistenkin aiheuttamana..se on niin pinnalla koko ajan.
se ei ole vuodenaikaan liittyvä eikä kauhean lyhytaikainen, koska tämä on jatkunut jo vuosia. Ja pilaa parisuhteeni.
en odotakaan, että 6 kertaa päivässä, vaikka se vois olla kivaa, ja jos saisin seksiä 6 kertaa päivässä saattaisin vihdoinkin tuntea saaneen tarpeeksi. Ja halut loppuis
Ja tiedän tuon kitkahommankin, miehen elimen iho on todella herkkää ja kun tarpeeksi hinkkaa niin tulee hankaumia ja sit ei ole kenelläkään kivaa.
25.02.2007 14:35
viitaten tuohon, että jos joku ihmettelee miksi miehet hikoilee seksin aikana/jälkeen. Minäkin hikoilen, vaikka makaisin selälläni koko toimituksen ajan "tekemättä mitään", koska siinä on sen verran kuitenkin mukana, kiemurrellessa ja ottaessa työntöjä vastaan, ja saadessa orgasmia, että hiki tulee.
Eli kyllä ne miehet työtä tekee eikä siitä edes ollut alkujaan kyse, kun edes tekis sitä työtä kerran viikossa..
25.02.2007 14:27
Jumala loi miehen ja naisen erilaisiksi olennoiksi, erilaisilla sukupuolielimillä. Tämän asian takana pysyn, mies on luotu olemaan se työn tekevä osapuoli. Eli tarkennettuna. on huomattavasti helpompaa työntää keppi reikään kuin tähdätä reikä keppiin.
Olen seksissä aktiivinen ja mukana ja olen päälläkin, mutta se miten tykkään seksiä harrastaa ja mikä tuntuu parhaimmalta, tapahtuu miehen tehdessä työn.
Puen seksivaatteita ja järjestän yllätyksiä, otan suihin, (itseltäni en halua edes otettavan). Haluan leikkiä roolileikkejä, sekstailla eripaikoissa. Kiusata, kosketella..härnätä. Mies saa kyllä nauttia tekemättä mitään, useinkin, mutta ei välttämättä sen seksin aikana.
Tykkään siis eniten rajusta, nopeasta, kovasta panemisesta, joka ei onnistu minun olessa päällä, koska kun tähtää sitä reikää keppiin, varsinkin nopeasti, se menee usein "ohi" ja miehen elin taittuu, hyvin epämukavasti, ja ymmärtääkseni se ei miehistä tunnu kovin mukavalta. Kun mies työntää, sitä ei juurikaan tapahdu.
Kiitos.
25.02.2007 14:22
jätin eilen poikaystäväni,no olihan siinä muitakin ongelmia, mut jos olisin seksiä saanut tarpeeksi ei muut ongelmat olis tuntunut niin suurilta.
Tiedän tarkalleen tuon tunteen, että on aina saatavilla. Tulee sellanen fiilis, että toinen käyttää vaan sillon kun itteään haluttaa, eikä sekstaile jos itseään ei kiinnosta. Olen pari kertaa hammasta purren torjunut seksin, vaan sen takia, että toinen edes vähän heräis.
minä en voi dildoonkaan turvautua, koska en pysty sillä tarpeeksi kunnolla itseäni tyydyttämään. Tulen lähinnä vihaseks.
25.02.2007 14:14
onpas pystynyt yllättävän fiksuna tämä keskustelu..Harvinaista.
Syön e-pillereitä, ettei ne ainakaan auta asiaa.
Mä luulen, että mun poikaystävien himot katoaa, koska olen niin hyökkäävän halukas. Alussa kaikki jaksaa ja sit se lopahtaa, yllättävän nopeastikin.
Pettämään en joudu, koska erosin poikaystävästäni eilen.
25.02.2007 14:10
mistä helvetistä tietäisin, että purentaan erikoistunut hammaslääkäri hioo hampaita?? koska asia ei purentaan liity. ja toisekseen, kun yritin netistä löytää hammaslääkärikeskuksia ei oikeen löytynyt, ja ne mitkä löyty nii ei napannut. Mut kiitos kun olit oikeen alentuva ja ystävällinen ja tuhlasit hyvin arvokasta aikaasi minun uusavuttoman idiootin kysymyksiin vastaamiseen.
16.01.2007 20:55
Ei tuonne msn-yhteisöön taida päästä, vaikka yrittäisi. Jos joku siis tietää muita suomenkielisiä kenkäfetisseihin liittyviä sivustoja niin saa kertoa.. kiitos
01.01.2006 11:50
mutta tässä lapsiasiassa poden jo paniikkia. tahdon, että on vielä elämää lasten aikuistuttuakin, ja kun kuitenkin tahdon vielä suuren perheen niin, aikaa ei sinäänsä ole. ja tahdon lapset nuorena kun jaksaa vielä mennä ja riehua.
12.12.2005 21:25
itse en usko tuollaiseen tilanteeseen joutuvani. mutta paha mennä sanomaan kun ei tiedä..
12.12.2005 21:23
kokemusmäärään pohjautuen olen 99.999% varma, että netistä ei sitä miestä ainakaan löydy. ainakaan sellaista jonka kanssa haluaisin olla.
pinnallinenkin olen sen verran, että ulkonäkö on tärkeää, koska se on myös luonteeseen niin suuresti vaikuttava asia ja sillä miehellä joka minusta riesan tahtoisi, pitää olla äärettömän hyvä itsetunto. mutta sekin on niin vaikea asia, ulkonökö. kun ihmisillä on eri maku ja tykkäävät ja katsovat eri asioita ihmisissä. Jonkun mielestä oma kumppani on maailman parhaimman näköinen ja toisen mielestä samassa ihmisessä ei ole mitään ihmeellistä.
on vaikea luetella ominaisuuksia ja vaatimuksia jonkun suhteen, koska eri ihmiset ovat kokonaisuuksina erilaisia, mutta saattavat silti kiinnostaa yhtä paljon vaikka toisella on jotain mitä toisella ei. Sen tietää kun toisen tapaa, että miellyttääkö kokonaisuus, niin ulkoinen kuin sisäinenkin.
12.12.2005 21:22
sellaiset ihmiset joille sanon noin rumasti ovat yleensä sellaisia jotka ovat todella kännissä, ja eivät ole lukuisista ystävällisemmistä huomautuksista uskoneet etten todellakaan heidän seuraansa kaipaa.
ja miten niin oikeaa miestä ei kapakasta löydä? mistä sen tietää, mistä hänet löytää. En tarkoita, että vain baarista löytyisi sopiva mies, mutta myös sieltä sen voi löytää.
ja baarissa käyn pääasiassa tanssimisen takia, rakastan tanssimista ja yksin kotona peilin edessä se ei ole yhtä kivaa =)
12.12.2005 21:15
2 / 2