ETUHAMPAIDEN VIILAUS?!?!?

Sellainen kysymys, että tietääkö kukaan, että missä saisin(Jos edes mahdollista)lyhennettyä etuhampaitani? Oletetusti siis hampaiden viilausta. Yritin löytää eri kotisivuja pääkaupunkiseudun hammaslääkäreille tai paikoille, mutta en oikeen tiedä edes millä nimikkeellä etsisin tai miten etsisin? en tiedä termejä. Jos siis joku tietää, niin voisiko laittaa linkkiä tai antaa paikkojen nimiä.
kiitos

14

1118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhapuro X

Ei sitten tullut pieneen mieleesikään soittaa vaikka purentaan erikoistuneelle hammaslääkärille, joka tuon hionnan mm. suorittaa? Suuhygienistitkin hiovat hampaita jos niissä on esim. teräviä kulmia.

Nimim. Kokemusta on.

• mistä helvetistä tietäisin, että purentaan erikoistunut hammaslääkäri hioo hampaita?? koska asia ei purentaan liity. ja toisekseen, kun yritin netistä löytää hammaslääkärikeskuksia ei oikeen löytynyt, ja ne mitkä löyty nii ei napannut. Mut kiitos kun olit oikeen alentuva ja ystävällinen ja tuhlasit hyvin arvokasta aikaasi minun uusavuttoman idiootin kysymyksiin vastaamiseen.

• Turhapuro X
        tt75 kirjoitti:

mistä helvetistä tietäisin, että purentaan erikoistunut hammaslääkäri hioo hampaita?? koska asia ei purentaan liity. ja toisekseen, kun yritin netistä löytää hammaslääkärikeskuksia ei oikeen löytynyt, ja ne mitkä löyty nii ei napannut. Mut kiitos kun olit oikeen alentuva ja ystävällinen ja tuhlasit hyvin arvokasta aikaasi minun uusavuttoman idiootin kysymyksiin vastaamiseen.

...suutu hyvänen aika. No jos ajattelet asiaa siltä kantilta, että jos purentaa joudutaan jostain syystä korjaamaan, niin yleensä sen tekee purentaan erikoistunut hammaslääkäri ja hän YLEENSÄ JOUTUU HIOMAAN HAMPAITA.

Jos hammaslääkäriasemien esim. nimet ei nappaa, mutta hammaslääkäriin olisi päästävä, niin kyllä kuulostaa jo aika lapselliselta. Tilaat vaan ajan johonkin puljuun minkä nimi vaikka kuulostaa hyvältä.

Mistäs minä olisin tiennyt että hiomishalusi eivät liity purentaan millään lailla? Teetä itsellesi sellaiset Dee Snyder (Twisted Sister) -kulmahampaat, tai osta rautakaupasta viila ja hio itse.

Et sinä varmaan idiootti kuitenkaan ole, joten pikkuisen ajatusta näihin hommiin, niin kyllä se siitä.

• Abragadabra
        tt75 kirjoitti:

mistä helvetistä tietäisin, että purentaan erikoistunut hammaslääkäri hioo hampaita?? koska asia ei purentaan liity. ja toisekseen, kun yritin netistä löytää hammaslääkärikeskuksia ei oikeen löytynyt, ja ne mitkä löyty nii ei napannut. Mut kiitos kun olit oikeen alentuva ja ystävällinen ja tuhlasit hyvin arvokasta aikaasi minun uusavuttoman idiootin kysymyksiin vastaamiseen.

Turpa kiinni majava!

• tulee tässä

Kyllä etuhampaita voi lyhentää hiomalla kuka tahansa hammaslääkäri, jos kyse on pienestä kosmeettisesta ongelmasta. Silloin ei erikoishammaslääkäriä tarvita, ja jos kyse onkin suuremmasta hiomistarpeesta, se tuskin silloin onkaan oikea hoitovaihtoehto.
      Katsopa www.etsihammaslaakari.fi. Se on valtakunnallinen yksityishammaslääkärien "hakemisto".

• jokin...

purennallinen syy siihen miksi etuhampaat on päässeet puhkeamaan liian pitkiksi.... mene ja tiedä.

• öööööblösö

Mulla on hyvät etuhampaat mutta alhaalta haluaisin viiltää suoraksi, sattuuko se ja paljonko maksaisi ? Kiitos etukäteen

• viila3

??????

• majavahammas

onko hiottu jo ??

• viilaten2

osta viila

• ghtrdy

Joka paikassahan tuollaista viilausta tehdään, voit mennä vaikka päivystykseen niin saat asian hoidettu nopeasti

• fhjjgdg

Kynsiviila apuun

• jdlddnb

Pieni kynsiviila on hyvä

• Empivä kolli

Hiasin aivan itse. Ei se niin vaikeaa ollut. Pieni koko etuhampaassa katos hienosti.
      Ei silloin tarvinnu hampilääkäriä, vaikka onkin niin suloinen nainen ja mukava siel on käydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      117
      3722
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1691
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1548
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1396
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      293
      1383
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      28
      1276
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      964
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      72
      933
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      119
      893
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      829
    Aihe