Sellainen kysymys, että tietääkö kukaan, että missä saisin(Jos edes mahdollista)lyhennettyä etuhampaitani? Oletetusti siis hampaiden viilausta. Yritin löytää eri kotisivuja pääkaupunkiseudun hammaslääkäreille tai paikoille, mutta en oikeen tiedä edes millä nimikkeellä etsisin tai miten etsisin? en tiedä termejä. Jos siis joku tietää, niin voisiko laittaa linkkiä tai antaa paikkojen nimiä.
kiitos
ETUHAMPAIDEN VIILAUS?!?!?
14
1088
Vastaukset
- Turhapuro X
Ei sitten tullut pieneen mieleesikään soittaa vaikka purentaan erikoistuneelle hammaslääkärille, joka tuon hionnan mm. suorittaa? Suuhygienistitkin hiovat hampaita jos niissä on esim. teräviä kulmia.
Nimim. Kokemusta on.mistä helvetistä tietäisin, että purentaan erikoistunut hammaslääkäri hioo hampaita?? koska asia ei purentaan liity. ja toisekseen, kun yritin netistä löytää hammaslääkärikeskuksia ei oikeen löytynyt, ja ne mitkä löyty nii ei napannut. Mut kiitos kun olit oikeen alentuva ja ystävällinen ja tuhlasit hyvin arvokasta aikaasi minun uusavuttoman idiootin kysymyksiin vastaamiseen.
- Turhapuro X
tt75 kirjoitti:
mistä helvetistä tietäisin, että purentaan erikoistunut hammaslääkäri hioo hampaita?? koska asia ei purentaan liity. ja toisekseen, kun yritin netistä löytää hammaslääkärikeskuksia ei oikeen löytynyt, ja ne mitkä löyty nii ei napannut. Mut kiitos kun olit oikeen alentuva ja ystävällinen ja tuhlasit hyvin arvokasta aikaasi minun uusavuttoman idiootin kysymyksiin vastaamiseen.
...suutu hyvänen aika. No jos ajattelet asiaa siltä kantilta, että jos purentaa joudutaan jostain syystä korjaamaan, niin yleensä sen tekee purentaan erikoistunut hammaslääkäri ja hän YLEENSÄ JOUTUU HIOMAAN HAMPAITA.
Jos hammaslääkäriasemien esim. nimet ei nappaa, mutta hammaslääkäriin olisi päästävä, niin kyllä kuulostaa jo aika lapselliselta. Tilaat vaan ajan johonkin puljuun minkä nimi vaikka kuulostaa hyvältä.
Mistäs minä olisin tiennyt että hiomishalusi eivät liity purentaan millään lailla? Teetä itsellesi sellaiset Dee Snyder (Twisted Sister) -kulmahampaat, tai osta rautakaupasta viila ja hio itse.
Et sinä varmaan idiootti kuitenkaan ole, joten pikkuisen ajatusta näihin hommiin, niin kyllä se siitä. - Abragadabra
tt75 kirjoitti:
mistä helvetistä tietäisin, että purentaan erikoistunut hammaslääkäri hioo hampaita?? koska asia ei purentaan liity. ja toisekseen, kun yritin netistä löytää hammaslääkärikeskuksia ei oikeen löytynyt, ja ne mitkä löyty nii ei napannut. Mut kiitos kun olit oikeen alentuva ja ystävällinen ja tuhlasit hyvin arvokasta aikaasi minun uusavuttoman idiootin kysymyksiin vastaamiseen.
Turpa kiinni majava!
- tulee tässä
Kyllä etuhampaita voi lyhentää hiomalla kuka tahansa hammaslääkäri, jos kyse on pienestä kosmeettisesta ongelmasta. Silloin ei erikoishammaslääkäriä tarvita, ja jos kyse onkin suuremmasta hiomistarpeesta, se tuskin silloin onkaan oikea hoitovaihtoehto.
Katsopa www.etsihammaslaakari.fi. Se on valtakunnallinen yksityishammaslääkärien "hakemisto".- jokin...
purennallinen syy siihen miksi etuhampaat on päässeet puhkeamaan liian pitkiksi.... mene ja tiedä.
- öööööblösö
Mulla on hyvät etuhampaat mutta alhaalta haluaisin viiltää suoraksi, sattuuko se ja paljonko maksaisi ? Kiitos etukäteen
- viila3
??????
- majavahammas
onko hiottu jo ??
- viilaten2
osta viila
- ghtrdy
Joka paikassahan tuollaista viilausta tehdään, voit mennä vaikka päivystykseen niin saat asian hoidettu nopeasti
- fhjjgdg
Kynsiviila apuun
- jdlddnb
Pieni kynsiviila on hyvä
- Empivä kolli
Hiasin aivan itse. Ei se niin vaikeaa ollut. Pieni koko etuhampaassa katos hienosti.
Ei silloin tarvinnu hampilääkäriä, vaikka onkin niin suloinen nainen ja mukava siel on käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830