Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nathalie
profiilit
nathalie
nathalie
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen ehdottanut ja antanut kyllä luvan jättää minutkin, mutta eipä sekään kelpaa. Luulen, että pelkää yksinoloa niin paljon, ettei halua suhdetta päättää, vaikka itekin todennäköisesti on enemmän onneton kuin onnellinen.. enpä tie, kaipa se vielä tästä..
11.05.2009 19:57
Minä nimenomaan tahdon vakavan parisuhteen, muuttaa yhteen ja perustaa perheen.
09.05.2009 12:59
Hahaha. Kuulostaa ainakin hauskalta, juosta perässä ja pajattaa suu puhtaaksi =)
04.12.2008 19:32
En usko tuon sellaiseen pystyvän, mutta ainakin voisin yrittää. Eipä voitaisi syyttää ainakaan mua yrityksen puutteesta =)
04.12.2008 19:31
Juuri se on se ongelmien ongelma, työ on ykkösenä ja mä vasta kakkosena jos siinäkään. Sekin vielä menee, mutta juuri tuo, en jaksa työpäivän jälkeen mitään, ottaa hermoon.
Se eroaminen ei vaan oo niin helppoa, kyllä mä oon tässä yrittänytkin laittaa pillit pussiin, mutta sillon se herää ja ei anna mun jättää sitä. Enkä tavallaan tahtoiskaan.
Oravanpyörä..
04.12.2008 19:30
Olin yrittänyt jutella ihan samasta asiasta viikonloppuna sekä lauantai-iltana,että sunnuntaina, mutta silloinkin tuntui olevan herralla parempaa tekemistä. Vai onko viikonloputkin lepoa varten ja eivät sovi vakaville keskusteluille??
04.12.2008 19:26
..ennenkuin satutan itseäni tai muita.
Jokelan koulutragedia herätti minut, en varmaan tekisi samaa, en edes pystyisi (luulen niin).
Olen päivä päivältä vihaisempi, saan julkisia raivo- ja itkukohtauksia, olen väsynyt enkä jaksaisi, olen yrittänyt itsemurhaa vuosia sitten, ajattelen sitä vaihtoehtona lähes päivittäin.. minulta loppuu syyt elämiseen ja ihan pienistä elämän vastoinkäymisistä on tullut suuria katastrofeja.
Tiedostan sen, että kaikki ei ole hyvin, mutta se ilmeisesti tekee minusta hoitoon kelpaamattoman. Nyt monien vuosien jälkeen kun vihdoin olen kerännyt voimia ja yrittänyt päästä terapiaan, en pääsekään. Ilmeisesti minun pitää ekana seota ja satuttaa itseäni ja mahdollisesti muita ja ehkä sitten vihdoinkin pääsen hoitoon. sitä odotellessa.. että näin päin.. onneksi olen vahva luonne, olen jaksanut jo vuosia, katotaan vielä kauan jaksan..
12.01.2008 20:55
yksinäisyyden tunteella ole mitään tekemistä häpeän kanssa, meni ihan ohi. teen vaikka mitä yksin kun ei kamalasti ole kavereita se onnistuu koska olen sellainen luonne, mutta silti tunnen olevani äärettömän yksinäinen.
20.08.2007 16:14
sun pitää tutustua johonkin kivaan nättiin tyttöön, joka kouluttaa sua oppimaan olemaan luonnollisesti naisen lähellä. ilman mitään kosketuksia tai fyysistä läheisyyttä. platoninen koulutussuhde =) eli tyyliin tapaatte toisen kotona, mieluummin sinun, ja sitten vaan sulta vaatteet pois ja naiselta vaatteet pois. saat katsella ja tuumailla ja kysellä, totut naisen vartaloon ja totut oleen naisen silmien alla ilman vaatteita..vois toimia =) taidan olla ihan pölhö kun ehdottelen tälläsiä..vai mitä?
19.08.2007 02:39
sinä luokittelisit minut kauniiksi ihmiseksi ja haluaisit näyttää miltä minä näytän (ei tietenkään varmaa, kauneus on katsojan silmässä ja jonkun mielestä en ole minkään näköinen, mutta...) jos yhtään lohduttaa, kaikesta ulkoisesta kauneudesta huolimatta (osittain ulkomaisten geenien ansioista) minulla on hyvin voimakas karvoitus joka osa-alueella, niin hiuksissa kuin ripsissäkin, ja hinta tuuheista karvoista on se, että karvoja on myös mm.selässä, mahassa ja rinnoissa, ja saa ollakin, jos en jollekkin miehelle kelpaa selkäkarvojen takia niin olen mielummin ilman miestä.
oletko katsonut telkkareiden muodonmuutos ohjelmia? hyvä esimerkki on how do i look? vai mikä sen nimi on. ne ihmiset pelkillä uusilla vaatteilla, oikealla meikkauksella ja hiuksilla muuttuvat käsittämättömän paljon ja uuden lookin myötä saavat aimo annoksen itsevarmuutta ja elämän iloa.
minä rakastan shoppailua ja minulta saa rehellisen mielipiteen ja apua, jos haluat. en mikään supermuotiguru ole, mutta..käytettävissäsi
19.08.2007 02:30
lähetä mulle sun kuvia. paras ja huonoin. saat niitä vastaan kuvia minulta, kerron totuuden tuntemattomana ulkonäöstäsi. kysyn henkilökohtaisia kysymyksiä ja sen jälkeen kerron mitä mieltä minä olen vain niiden perusteella. kuulostaa todella pinnalliselta, mutta yritän auttaa. lupaan.
mitä mieltä olet? ymmärrän jos käsket painua hevon ...tuun.
19.08.2007 02:11
vastaan vaan, että älä satuta sitä lasta sitten jos todella pahalta tuntuu. nyt ajattelet, et mikä kamala ihminen minä olen kun tollasta sanon. sinä rakastat lastasi enemmän kuin mitään, mutta se on monet kerrat lehdestä luettu kun ei jaksa niin ei jaksa ja sit satutetaan omia lapsia. pyydä apua ajoissa. toi on todella sairasta kokea hylätyksi tuleminen kun toinen menee töihin. ihmisen pitää käydä töissä jotta on asunto ja ruokaa ja lapsella vaatteita. jos terapeuttis ei tajua sun tunteita vaihda sitä ja nopeesti. ei ole taskoitus olla ilkee tai pahansuopa. inhottaa vaan kun tuntuu et ihmiset vaan tappaa lapsiaan koko ajan, eikä itse lasta tunnu saavan millään.
19.08.2007 02:04
kukaan ei ikinä koskaan kuuna kullan valkeana töissä, baarissa, kaupassa, kadulla tajuaisi, että minä olen yksinäinen ja masentunut. eih todellakaan, ei, koska eihän kauniit ihmiset voi olla yksinäisiä, luullaan et jos on hyvä ulkonäkö elämä on ihanaa ja täydellistä. no ei se ole sen parempaa kuin muillakaan. itseasiassa olen vakaasti sitä mieltä, että se on onnettomampaa ja yksinäisempää kuin esim. keskiverto ulkonäön omaavilla.
19.08.2007 01:54
olla ihmisen kanssa joka on menettänyt jonkun läheisen, jos esim itse ei ole sellaista menetystä kokenut, ei tiedä mitä voi sanoa tai tehdä tai puhua, ei tiedä mitä toinen käy läpi.
19.08.2007 01:43
en ole erakko, vielä ainakaan. olen oikein sosiaalinen sekopää, mut silti, voi kun olen yksinäinen. bussissakin meinasi itku tulla ku mietti vaan sitä tyhjään kotiin menemistä. omaa syytä tavallaan kun olen tunnevammainen. ulkonäköä olisi ja luonnekkin on kiva, ihailijoita riittää, mut en tunne mitään, yritän ja yritän, mut ei..
19.08.2007 01:41
minä esimerkiksi, ainakin osittain.
19.08.2007 01:34
Minulla on ollut myös seksiongelmia parisuhteessani, ei samanlaisia, miestä ei vaan haluttanut noin niinku muuten..en tiedä miksi. Tuo on kyllä sen tason parisuhdesoppa joka ei selviä tai parane enää.
Minä erosin juuri eilen poikaystävästäni jatkuvien seksiongelmia takia, jotka heijastivat muutkin ongelmat suuremmiksi kuin todellisuudessa olivat.
Joudut ehkä tekemään saman ratkaisun.
25.02.2007 15:30
loppukommenttina voisin todeta, että muaailma on hyvin ristiriitainen paikka. Sillä nyt täällä netissä on taas hurja määrä mieshenkilöitä joiden seksihalut ovat todella suuria ja jaksettas panna ko viimestä päivää ja paikalla on ylihalukkaita naisia suhteellisen monta.
Silti, oikeassa maailmassa (lue, livenä), nämä eivät kohtaa. Ylihalukkaat naiset eivät saa tarpeeksi ja kykenevät miehet eivät löydä naista joka haluaisi niin paljon kuin itse.
Puhun usein ihmisten kanssa, livenäkin siis, tästä asiasta, koska se on koko ajan mielessä. ja aina sama juttu, miehet kehuvat, että vaihda miestä kyllä minä jaksan.ja silti lukuisia kertoja vaihdettuani miestä niin mies ei jaksa.
Olen tullut siihen tulokseen, että vika on minussa ja pelotan miesteni halut jonnekkin kaukaisuuteen ja minut on tuomittu elämään puutteessa lopun ikääni, ellen joskus saa rahoja kasaan ja pysty ostamaan itselleni seksirobottia vai miksä sitä nyt sanois.
Mutta kiitos kun saitte aikaan näin siistin keskustelun.
25.02.2007 14:48
kokemuksesta, että päänsärky lähtee seksiä harrastamalla, kerro se niille tytöille seuraavalla kerralla =)
25.02.2007 14:38
ja miksiköhän aiheesta olis kiva keskustella enemmänkin?
25.02.2007 14:36
1 / 2