Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuohaa
tuohaa
tuohaa
Vapaa kuvaus
Koulutus: Lukio Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Liittynyt 20v sitten
12
aloitusta ·
30
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistä sä sait dc++n suomenkielisen version? Mä tarttisin, ku mul o enkunkielinen, enkä osaa käyttää. Voitsä kertoo pliide, mistä latasit sen? Sitten rupeen mäkin latailee Doomei... ...ja paskalaaksoo...
...Ja pummilaaksoo... ...sekä Slummilaaksoo!
25.12.2006 17:24
tietääks kukaa, et mis kohtaa istanbulii o ambulanssei, ku kuulemma semmosiiki on siel. Voisko joku kertoo?
06.11.2006 20:57
Olen mäkin piirtänyt sarjiksia jo vuodesta 2000 ja oon tehny ainaski 1000 kirjaa. Tee vaikka niinkuin mäkin sarjis vaikka semmosesta kivasta palloukkoagentista, joka tekee jännii tehtävii ja sil o kaikkii vempeleitä ja aseita. Toinen vois olla semmone, et siin semmoset päävartaloiset palloukot sotii ja ne tekis kaikkii siidui ohjusiskui ja hävittäjätaisteluita tai jotain tänneppäin...
06.11.2006 20:51
Oottekste tehny ne kaikki doomilaaksot? Jos ootte, nii koska tuli eka osa? Haluisin niit vanhoja kovasti. Mul on mun koneella Homoluola (luultavasti alku puuttuu),Paskalakit toiminnassa, Duumit vietnamissa, Teurastus, Muumipeikon iso muna ja pirun paluu. Jos jotakin osia puuttuu, voitteko lähettää niit mun sähköpostii
[email protected]
? Ja siinä homoluolassa se alkaa, ku doomipeikko sanoo "vtu vesi nousee". Kuulemma siinä on vielä alku. Tehkää lisää jaksoja!!!!!
07.10.2006 12:07
Mistä semmoisia saa ja mihin hintaan? Olis kiva jos ois semmone.
17.09.2006 20:31
Teurasta lumpan(lumbridgen) farmeilla lehmiä ja niien cowhidejen arvo on 100gp/kpl. Kerää 100 ja on kasassa 10k!!!
04.08.2006 10:08
No eihä se mitää muumiot siirtyy sinne minne kuuluukin. Annetaan maailman muuttua rauhassa ja unohhetaan mennyt. Muumiot, laskekaa se kansi ja nukkukaa.
29.07.2006 16:12
Määoon bionicle fani!!! Mun kaveril on jättipoksi niit. Ne o iha huippui!!!
28.07.2006 12:29
...Minäs vuonna Digimon tuli, ku pokemon tuli jo 1995?
27.07.2006 20:35
Se toinen on siellä planeetta novaliksella ihan alkupaikassa on telepårtti sinne. Toinen on gemlik basella, ku oot tappanu kwarkin nii palaa takasi sinne ja teletä kiitoradalle ja mene yhteen siellä olevaan torniin ja kun oot tornin alla, niin pompi seinähyppyjä ylös, ja näät hissin ja mee siihe ja oot asemestas.
25.07.2006 10:30
2 / 2