Minä rakastan bioniclejä! ne on parhaita!Kuka tykkää niistä?*VASTATKAA*
Kuka tietää uudet bionicle bohrok-kal hahmot?
4
463
Vastaukset
- NeitiX
Vai sil sä aikaas tapat.. Jatka vaan niin sust tulee pian isona insinööri.. =) *yrittää koota palasia tuskaisena* ;)
Määoon bionicle fani!!! Mun kaveril on jättipoksi niit. Ne o iha huippui!!!
- bohrok
mä aion ostaa omalta kaveriltani punasen bohrokin käykää. www.bio-klaani.fi mulla on niitä jo aika monta
- Toa Umbra
Kuinka moni täällä on Bionicle fani? Minä olen fani ja olen 13 v. Koulussa kaikki kiusaa siitä koska pidän Bionicleistä ja omistan yli 150 hahmoa. Tässä on suomenkielinen Bionicle sivu BioKlaani http://z6.invisionfree.com/Bioklaani/index.php?act=idx .
Ne jotka on Bionicle faneja liittykää tuonne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198