Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

689

1. Tässä kisassa mennään nyt asian vierestä ja huomauttankin mikä olisi tärkeintä, eli.

Jos muukalaisia olisikin ja niitä ei voitaisi todistaa olemassaoleviksi, olisi se yhtä vakuuttavaa kuin se, että joku väittää Jumalan olevan olemassa. Kyse ei ole siis ainoastaan siitä, että oliko jokin havainto nyt muukalainen vai ei, vaan että niistä muukalaisista on saatava konkreettisia vedenpitäviä todisteita - sitä ennen asia ei saa selvyyttä suuntaan tai toiseen ja perusoletus on se, että koska asiasta ei ole varmaa tietoutta niin yhtä hyvin asiaan voi olla uskomattakin todistusaineiden puuttumisen nojalla.

Eivätkö ihmiset ole vielä huomanneet kuinka helppoa on lavastaa mitä jännittävemmän näköisiä ufohavaintoja? Tai entä kuinka ihminen pelkän mielikuvituksen voimin voi kehittää jopa tulikärpäsestä vierailijahavainnon jota on äärimmäisen vaikeaa selittää järkevästi (tai keksiä sen olevan tulikärpänen) vaikka siitä olisi kuvallista materiaalia ja täysin totuuspohjainen kertomus.

Ihminen joka todella uskoo muukalaisten olemassaoloon ja nähdessään (tässä tapauksessa kuvitellaan sen olevan täysin luonnollinen ilmiö) havainnon hän tuntee itsensä täysin vakuutetuksi siitä, että näki todisteen muukalaisten olemassaolosta. Näin tällaiset ihmiset varmasti läpäisevät kaikenlaiset valheenpaljastuskojeet ja todella aidosti uskovat muukalaisiin - kaikki kiitos mielikuvituksen.

Ei siis ole aihetta antaa mielikuvitukselle tai indiiseille tilaa, vaan tarvitaan kylmää, kovaa ja sykkivää faktaa, vedenpitävää todistusaineistoa. Jos sitä ei löydy, on syytä epäillä asian todellisuutta.
  2. Loistopaikka
  3. Ufouskoisuus ja ufouskonto eroavat toisistaan hienoisesti. Ufouskoisuus on asia missä uskotaan muukalaisten olemassaoloon vailla kiistatonta aineistoa tai muista henkilökohtaisista syistä. Tämä on siis lähempänä uskomusta kuin uskontoa, kun ufouskonto taas on asia missä palvotaan muukalaisia uskonnon rituaalien tavoin.

Kaimallani Kolumbuksella oli uskomus että maapallo on pyöreä.
  4. Huomaa, että jos joku saa myytyä sikaa säkissä, hän myös myy sikaa säkissä. Jos joku saa tehtyä savua muttei tulta, niin hän myy ihmisille sen myös tulena - ainakin tässä aiheessa. Missä ihmeessä on tuli? Savua olemme nähneet jo ihan tarpeeksi. Näin minua ei todellakaan kiinnosta etsiä neulaa heinäsuovasta jos olen vielä pitävästi perustellut itselleni miksi moinen mahdollisuus on äärettömän pieni (epärealistinen) että siellä mitään neulaa onkaan! Neulan olemassaolosta ei ole mitään varmuutta.

Sanotko siis, että minun pitäisi lukea ufokirjallisuutta siitä syystä, että alkaisin uskoa? Että minä kehittäisin indiisien pohjalta näkemyksen miksi 'olisi mahdollista että muukalaisia on, ja tahdon uskoa koska indiisejä on niin paljon ja melkein jopa vakuuttavia, ainakin tässä kaupallisen kirjan sivuille painettuina!'. Ei, tiedän jo että muukalaisten olemassaololle on suuri mahdollisuus ja vierailijoiden olemassa ololle pieni, mutta olemassaoleva ja juuri siihen huomiomme kiinnittyy. Mitä siis kostuisin indiiseistä muuta kuin vahvemman halun uskoa muukalaisiin? Ehkä aivopeseytymisen? :) _Indiisi ei ole todiste_, ja todisteita minä haluan. Kyllä se ihminen alkaa uskoa Jumalaankin jos käy tarpeeksi kirkossa ja lukee evankeljumia.

Väität Egyptin sivilisaatiota alkeelliseksi? O__- Kyllä sen ajan ihminen oli älyltään ihan yhtä kehittynyt kuin nykypäivänkin ihminen, eroavaisuus oli teknisessä kehityksessä - he kiinnittivät huomionsa ja suuntautuivat ennemmin uskonnollisuuteen kuten lähes kaikki sivilisaatiot maapallolla (huom, miksi? Koska ihmisellä on mielikuvitus ja taipumus uskoa yliluonnolliseen). Ihan samoin sen ajan ihminen olisi tunnistanut muukalaisen kuin tämänkin ajan, mutta kuitenkin oleelliseen kysymykseen, eli: mistä ihmeestä sinä nyt päättelit vierailijoiden käyneen Egyptissä ja Maya-kulttuurissa?