a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Paremminkin toisinpäin.
- https://www.youtube.com/watch?v=ZHxC-JtdmGY
- Haluaisin kloonata itseni.
- Oikei. Mulla on tapana hengittää nenänkautta sisään ja suunkautta ulos kun uin tai reippaasti kävelen ja senkinvuoksi en pystyisi puhumaan uidessa. Ja en myöskään sauvakävelyllä halua puhekaveria. Kiva kuitenkin tää kun tässä saa huohottaa miten haluaa samalla kun kirjoittelee...heh heh
- Jep. Tuntuu että aika rientää nopeammin kuin ennen. Minulla on nykyään mahdollisuuus hengähtää kun olen nyt virallisesti työtön. Vauvan hoitajaksi olen luvannut että pääsevät jouluostoksille, muutoin sauvakävelyllä käyn päivittäin ja uimassa muutaman kerran kuussa.
Voi että minä muuten inhoan niitä kellukkeilla kävelijöitä uimassa. Mun aikatauluun sopii aamu-uinnit uimahallissa ja läheisessä kylpylässä taas ilta-uinnit. Ja molemmissa saan etsimällä etsiä kaistaa missä saisi uida. Jokapuolella on niitä uima kävelijöitä. Viimeksi yritin mennä vesijumpan aikana uimaan, että jos ne olisivat jumpassa ja saisin uida, niin, ei...,vain yksi rata oli varattu kuntouintiin ja siinä neljä uijaa. Ei ollut kiva. Mun uinti ei olekaan mitään läträämistä. Mieluiten uisin sammakkoa aina uhteen suuntaan ja aina takaisinpäin selkää niin vaikeaa on. Ja haluaisin niin mielelläni uida tunnin keskeytymättä yhteen mittaan.
Ja se uimakävely vasta leppoisaa tuntuu olevan. Ei ne edes hengästy yhtään. Parittain tai kolme vierekkäin menevät ka koko ajan pystyvät juttelemaan. Ei varmasti syke nouse jos pystyy puhumaan. Minä kun uin niin en todellakaan pystyisi puhumaan samalla senverran syke nousee. Voi kun voittaisi lotosta niin rakentaisin oman uimiseen tarkoitetun uimahallin. - Kivaa tekemistä on niin paljon, ettei millään ehdi tekemään sitä kaikkea. Ja siksi vastaan että kakenlaineni kivan tekeminen saa minut pysymään hengissä. Olen kait viimeisen päälle toiminnan nainen...heh heh
- Ei pidä syyttää itseään mistään. Parempi ajatella että mitkä ovat olleet lähtökohdat ja mitä mahdollisuuksia on annettu. Oikeasti ne lähtökohdat ovat ehkä olleet heikot ja valitamahdollisuudet pienet. Näin minä ainakin kuittaan epäonnistumiseni hetkellä. Syyttävä sormeni osoittaa muualle kuin itseen ja peili ei kerro syyllistä.
Onnentunteita etsin luonnosta, taiteista, käsitöistä ja suhteistani läheisiin. Siinä ei rahaa eikä ikää eikä terveyttä tarvitse ajatella. Mutta itse olenkin kohta kuuskymmentä ja toivonmukaan seesteinen ajanjakso alkamassa. - Ai niin, sitä kameran akkua ladattaisiin aina auton tupakansytkäristä ja sit se on ilman mitään piuhoja jos se on siinä kukkalaudalla välillä?
- Minulle kans kamera!
Itse olen myös etsiskellyt kameraa. Mutta minä olin arvellut että jos tuollaiseen tokmannin tai motornetin autokameraan joutuu ostamaan sen muistikrtin erikseen ja sitten hinta noin 100.
Olen myös etsiskellyt joululahjaideaksi riistakameraa/autokameraa. Ja siinä autokamerassa sanottiin olevan liitäntä auton tupakansytkäriin, niin mihin mä liittäisin sen jos se kamera olisi "kukkaruukun vieressä" välillä ja välillä autossa? - Kohta ollaan kaikki teillä syömässä...
- Joo muistan että koulussa oli kanaviillokkia. Ja Ruotsissa asuessa noin kolkyt vuotta sitten sain hyvää kanaruokaa chileläiseltä ystävältäni. Se oli tosi hyvää kanakeittoa.
- Ihana muistella noita lapsuuden kesiä, kanojen hoito oli kivaa. Meillä oli kesäisin neljä hanhia ja joskus kalkkunoitakin. Vapaasti kepsuttelivat pihassa. Tällainen seinälautanen on mulla seinällä muistuttamassa siitä ajasta ja aina kun katson tota niin muistuu mieleen kotipiha.
http://ajattomatastiat.fi/tuotteet.html?id=27/489 - Minulla herkkuruoka on broileri. Monissa eri muodoissa. Valmiiksi grillattu kaupan lämpötiskiltä silloin kun en ehdi laittaa monimutkaisempaa. Kanviillokki tai broileripata koskenlaskijajuustolla tai aurajuustopedillä kun on enemmän aika. Mutta nyt viimeksi olen tykännyt laittaa broilerinpalasia leivitettynä maissikuorrutuksella tai kaikkein parasta tietysti maissi ja juustokuorrutuksella. Lisukkeena riisi tai perunamuussi sekä porkkanaraaste.
- Kyllä se on se sauna minullakin se romanttisin. Luontoretki ensin metsän hiljaisuuteen yhdessä ja sauna päälle.
Tervantuoksu, mukava hiljaisuus ja kynttilät käy samoin kevyt hyvä illallinen yhdessä itse tehden. Mutta viinipuoli ei kuulu minun romanttiseen iltaan eikä musiikki. Viininlipitykset ja musiikkipitoiset illat ovat ihan erikseen. - Okei. Minä lähestyin kysymystä siltä kantilta, että mitä kukakin on tehnyt henkilökohtaisesti minulle mitä arvostan.
- Kirjoitatko oman listasi myöskin? Täällä odotetaan...
- Jaa, mutta arvelin että jos piti mainita nimeltä joku jota itse arvostaa, ei niinkään lehtien lööpeitä lukien.
- Oi kun sulla on ollut ihana anoppi ja opettajakin. Minulla oli kiva piirustuksen opettaja antoi aina kympinkun olin varmaan opettajan lellikki...
- Niin =DW=. tuli muuten kirjoitusvirhe äsken en ole täydellinen...enkä pyrikkään siihen... heh heh
- Jep. Arto Länsmannia en tunne. Bernhard Landtmannin tunsin. Vai pitiköhän sen esimerkillisen henkilön olla elävä?