Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka

a.juzka

a.juzka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!

Sähköpostiosoite: [email protected]

Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 20 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                48 aloitusta · 4262 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Paremminkin toisinpäin.22.11.2014 15:56
                                                • https://www.youtube.com/watch?v=ZHxC-JtdmGY22.11.2014 09:38
                                                • Haluaisin kloonata itseni.22.11.2014 09:27
                                                • Oikei. Mulla on tapana hengittää nenänkautta sisään ja suunkautta ulos kun uin tai reippaasti kävelen ja senkinvuoksi en pystyisi puhumaan uidessa. Ja en myöskään sauvakävelyllä halua puhekaveria. Kiva kuitenkin tää kun tässä saa huohottaa miten haluaa samalla kun kirjoittelee...heh heh20.11.2014 14:26
                                                • Jep. Tuntuu että aika rientää nopeammin kuin ennen. Minulla on nykyään mahdollisuuus hengähtää kun olen nyt virallisesti työtön. Vauvan hoitajaksi olen luvannut että pääsevät jouluostoksille, muutoin sauvakävelyllä käyn päivittäin ja uimassa muutaman kerran kuussa.

Voi että minä muuten inhoan niitä kellukkeilla kävelijöitä uimassa. Mun aikatauluun sopii aamu-uinnit uimahallissa ja läheisessä kylpylässä taas ilta-uinnit. Ja molemmissa saan etsimällä etsiä kaistaa missä saisi uida. Jokapuolella on niitä uima kävelijöitä. Viimeksi yritin mennä vesijumpan aikana uimaan, että jos ne olisivat jumpassa ja saisin uida, niin, ei...,vain yksi rata oli varattu kuntouintiin ja siinä neljä uijaa. Ei ollut kiva. Mun uinti ei olekaan mitään läträämistä. Mieluiten uisin sammakkoa aina uhteen suuntaan ja aina takaisinpäin selkää niin vaikeaa on. Ja haluaisin niin mielelläni uida tunnin keskeytymättä yhteen mittaan.

Ja se uimakävely vasta leppoisaa tuntuu olevan. Ei ne edes hengästy yhtään. Parittain tai kolme vierekkäin menevät ka koko ajan pystyvät juttelemaan. Ei varmasti syke nouse jos pystyy puhumaan. Minä kun uin niin en todellakaan pystyisi puhumaan samalla senverran syke nousee. Voi kun voittaisi lotosta niin rakentaisin oman uimiseen tarkoitetun uimahallin.
                                                  20.11.2014 09:37
                                                • Kivaa tekemistä on niin paljon, ettei millään ehdi tekemään sitä kaikkea. Ja siksi vastaan että kakenlaineni kivan tekeminen saa minut pysymään hengissä. Olen kait viimeisen päälle toiminnan nainen...heh heh19.11.2014 10:50
                                                • Ei pidä syyttää itseään mistään. Parempi ajatella että mitkä ovat olleet lähtökohdat ja mitä mahdollisuuksia on annettu. Oikeasti ne lähtökohdat ovat ehkä olleet heikot ja valitamahdollisuudet pienet. Näin minä ainakin kuittaan epäonnistumiseni hetkellä. Syyttävä sormeni osoittaa muualle kuin itseen ja peili ei kerro syyllistä.

Onnentunteita etsin luonnosta, taiteista, käsitöistä ja suhteistani läheisiin. Siinä ei rahaa eikä ikää eikä terveyttä tarvitse ajatella. Mutta itse olenkin kohta kuuskymmentä ja toivonmukaan seesteinen ajanjakso alkamassa.
                                                  19.11.2014 10:45
                                                • Ai niin, sitä kameran akkua ladattaisiin aina auton tupakansytkäristä ja sit se on ilman mitään piuhoja jos se on siinä kukkalaudalla välillä?17.11.2014 15:07
                                                • Minulle kans kamera!

Itse olen myös etsiskellyt kameraa. Mutta minä olin arvellut että jos tuollaiseen tokmannin tai motornetin autokameraan joutuu ostamaan sen muistikrtin erikseen ja sitten hinta noin 100.

Olen myös etsiskellyt joululahjaideaksi riistakameraa/autokameraa. Ja siinä autokamerassa sanottiin olevan liitäntä auton tupakansytkäriin, niin mihin mä liittäisin sen jos se kamera olisi "kukkaruukun vieressä" välillä ja välillä autossa?
                                                  17.11.2014 14:36
                                                • Kohta ollaan kaikki teillä syömässä...15.11.2014 16:26
                                                • Joo muistan että koulussa oli kanaviillokkia. Ja Ruotsissa asuessa noin kolkyt vuotta sitten sain hyvää kanaruokaa chileläiseltä ystävältäni. Se oli tosi hyvää kanakeittoa.15.11.2014 16:23
                                                • Ihana muistella noita lapsuuden kesiä, kanojen hoito oli kivaa. Meillä oli kesäisin neljä hanhia ja joskus kalkkunoitakin. Vapaasti kepsuttelivat pihassa. Tällainen seinälautanen on mulla seinällä muistuttamassa siitä ajasta ja aina kun katson tota niin muistuu mieleen kotipiha.

http://ajattomatastiat.fi/tuotteet.html?id=27/48915.11.2014 09:18
                                                • Minulla herkkuruoka on broileri. Monissa eri muodoissa. Valmiiksi grillattu kaupan lämpötiskiltä silloin kun en ehdi laittaa monimutkaisempaa. Kanviillokki tai broileripata koskenlaskijajuustolla tai aurajuustopedillä kun on enemmän aika. Mutta nyt viimeksi olen tykännyt laittaa broilerinpalasia leivitettynä maissikuorrutuksella tai kaikkein parasta tietysti maissi ja juustokuorrutuksella. Lisukkeena riisi tai perunamuussi sekä porkkanaraaste.14.11.2014 13:07
                                                • Kyllä se on se sauna minullakin se romanttisin. Luontoretki ensin metsän hiljaisuuteen yhdessä ja sauna päälle.

Tervantuoksu, mukava hiljaisuus ja kynttilät käy samoin kevyt hyvä illallinen yhdessä itse tehden. Mutta viinipuoli ei kuulu minun romanttiseen iltaan eikä musiikki. Viininlipitykset ja musiikkipitoiset illat ovat ihan erikseen.
                                                  09.11.2014 08:56
                                                • Okei. Minä lähestyin kysymystä siltä kantilta, että mitä kukakin on tehnyt henkilökohtaisesti minulle mitä arvostan.09.11.2014 08:42
                                                • Kirjoitatko oman listasi myöskin? Täällä odotetaan...08.11.2014 21:43
                                                • Jaa, mutta arvelin että jos piti mainita nimeltä joku jota itse arvostaa, ei niinkään lehtien lööpeitä lukien.08.11.2014 21:37
                                                • Oi kun sulla on ollut ihana anoppi ja opettajakin. Minulla oli kiva piirustuksen opettaja antoi aina kympinkun olin varmaan opettajan lellikki...08.11.2014 21:33
                                                • Niin =DW=. tuli muuten kirjoitusvirhe äsken en ole täydellinen...enkä pyrikkään siihen... heh heh08.11.2014 21:31
                                                • Jep. Arto Länsmannia en tunne. Bernhard Landtmannin tunsin. Vai pitiköhän sen esimerkillisen henkilön olla elävä?08.11.2014 21:20
                                                Edellinen
                                                Sivu 16 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."0

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää4

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!166

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202666

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Venäläismies pakeni uimalla Liettuaan – päätyi vankileirilleVenäläismies yritti äskettäin paeta kotimaastaan uimalla. Mies ui Venäjältä rajajoen
                                                • Arnold Schwarzenegger toteuttaa viimein haaveensaArnold Schwarzenegger tunnetaan parhaiten näyttelijänä, mutta hän on toiminut elämänsä
                                                • Linnanmäen vuoristorata uudistuu – tämä muuttuuLinnanmäen vuoristorata täytti tänä vuonna jo 75 vuotta. Tänä syksynä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia