Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Niin kesällä saadaan hyvää suomalaista perusruokaa. Kesäkaalikin on niin valtavan hyvää.

Äitini oli kirjoittanut lapsuuden sota-ajan muistoja ja se löydettiin jäämistöstä. Tehtiin kirja. Kovaa ja raakaa oli ennen ollut lasten kesät maalla, katovuodet ja sota-aikainen säännöstely. Kolmeksi päiväksi ja yöksi oli viety noin kymmenvuotiaat suolle hilloja keräämään vain vähän leipää mukanaan. Jotenkin tuntuu, että ei noita ulkolaisia herkkuja halua enää edes syödä, tollaiset banaanit ja muut, yök...

Meillä on kylmäkellarissa komero ja aion alkaa käyttämään vihannes ja juurikas viljelijää. Kaalta, lanttua, kesärurpitsaa, sipulia ja punajuurta menee nykyään paljon kun olemme siirtyneet terveellisempään ruokavalioon, tehdään laatikoita ja kasvisnyyttejä.

Työn touhussa mekin viihdytään, siihen on äiti jo lapsena opettanut. Aina löytyy työtä ja tekemistä, mutta joku elokuva katsotaan dvd.ltä joskus, telkkarista tulee harvoin. Kahden kissan hoitajana käydään myös kun kissojen emäntä on loma-matkalla.

Oletpas sinä reipas kun jo hereillä seitsemältä.
  2. Kuljen pyöräillen töissä aina kun mahdollista. Matka on n. kahdeksan kilometria mennen ja toinen kahdeksan takas.

Ostin akkukäyttöisen hybridin, kun löytyi haarakatkos sydämestä ja mäet kävi raskaaksi. Se haarakatkos on onneksi löytänyt oikean reittinsä ja kunto on kohentunut. Sydän tykkää sopivasti rasituksesta joten toi on mulle sopivin kuntomuoto uimisen lisäksi. Niin ja mun työnikin sisältää sopivasti liikuntaa ja myös muutaman kolometrin pitusia pyöräretkiä teen ihan työnikin puitteissa noin pari kertaa viikossa.