Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Huomenta unikeko, pistätkö sinä niinku rahaa pankkiin, kun nukut pitkään.
  2. Reipas tyttö, hyvä.
  3. Tsemppiä. Toi matka on melko sopivan pitunen liikunnan kannalta. Sama mulla pyöräilen työmatkat silloin kun tiet on sulat, muutoin bussilla. Mutta kävelen noin kaksikilometriä bussille joka päivä ja vielä toisessa päässä noin kilometri. Joten reipasta kävelyä tulee joka ikinen päivä, eikä tarvitse käydä erikseen lenkillä tai kuntosalilla. Pienten lasten parissa hoitoallla mun työ on muutenkin sopivasti aktiivista liikkumista.

Suosittelisin kuitenkin tiukkaa karppauslinjaa alkuun. Siten huomaa vaikutuksen ja se antaa lisää motivaatiota. Kolme kiloa lähtee heti muutaman viikon aikana ja olo muuttuu jotenkin seesteisemmäksi. Nukkuu paremmin, on energisempi ja iloisempi, vaikuttaa selvästi nopeasti mielialaan. Ja sitten kun oppinut laittaan ne ruuat uusiksi voi soveltaa sitä kevyempää vaihtoehtoa, hyväkarppaus.

Karppausinfo sivuilla on reseptejä ilmaiseksi ja ei muuta kun kauppaan ostamaan soija-, manteli,- vehnälese-, psyllium-, ruis-, pellavansiemmenpussukoita. Leipä kannattaa vaihtaa vähähiilihydraattisiin leipiin, ostaa valmiina ja jos ei ole leipoo itse. Ja jääkaappiin maitorahkaa, voita, juustoa, munia ja kermaa. Vihanneslaatikkoon kesäkurpitsaa, munakoisoa, kukkakaalta, punajuurta ja lanttua. Pakasteeseen pinattia ja parsakaalta ja mustikoita. Kannattaa ostaa kaikki kerralla uuteen kotiin ja aloittaa tulostaan netistä niitä uusia resepteä sieltä karppausinfosta.

Itse paistan joka aamu kesäkurpitsaa tai lanttua viipaleina ja munia. Lisänä sitten päivällä broileria tai pihviä tai jauhelihamureketta. Ihania lämpimiä voileipiä metvurstista/kinkusta, munasta ja juustosta aamupalaksi noille lantulle tai kesäkurpitsalle. Ja viikonloppuisin teen kukkakaali-aurajuusto tai munakoiso-pinatti tai punajuuri-aurajuustolaatikkoa lihalle kaveriksi.

Myös Vyötärönmetsästäjän pitsa Kinkku-aurajuustopiirakka ovat ihania sillä karppausinfon ohjeilla tehtynä. Ja se mustikka maitorahka iltaisin.

Niin ja Upsider ja Rainbow lightsiiderit ovat nolla hiilihydraattia, joten niitä voi sit viikonloppuna maistella ihan reippaasti, heh heh...
  4. 33 / 214