Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka
                                                1. Keskustelu24
                                                2. a.juzka

a.juzka

a.juzka profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!

Sähköpostiosoite: [email protected]

Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm

Kotimaa: ---
                                                Koulutus: ---
                                                Ammatti: Muu
                                                Siviilisääty: ---
                                                Lapset: ---

Liittynyt 20 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                48 aloitusta · 4262 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Onpa sinulla kiva kissa. Ja mukava harrastuskin vielä kun hankkit sille kalaa. Minun hoitokissa on hyvin omapäinen ja se ikävöi varmaan omistajiaan kun olen hoitamassa. Ikkunasta hänet pitää päästää pihalle ja aina minua jännittää että tuleekohan se takas. Aina on tullut. Pikkuista tiukua kun helistää tai kissanruokapussia raristelee niin kohta hyppää ikkunalaudalle ja saunassa makoilee lämpimän kiukaan vieressä .31.03.2019 18:20
                                                • Koirat on kivoja lemmikkejä. Itsellä oli pieni villakoira kolmetoista vuotta, mutta piti viedä lopetettavaksi kun oli kuuma kesä ja alkoi voimaan niin huonosti, sydänperäistä yskää. Ja nyt en hanki uutta kun ne on niin kalliita pitää. Olen keksinyt mukavan ratkaisun lemmikkikaipuuseen. Olen pienen suloisen koiran ja pienen kissan hoitotäti. Kun omistajat menee matkoille koira tulee meille tai minä menen kotimieheksi koiran ja kissan kotiin. Kivaa vaihtelua ja palkaksi saan pieniä tuliaisia. Nytkin odotan innolla, viikko ennen juhannusta pääsen taas hoitamaan pieniä lemmikkejä. Ja itsellekin on mukava vaihtelu kun pääsee vaihtamaan maisemia.31.03.2019 17:55
                                                • Olen jäänyt eläkkeelle ikäni puolesta nyt tammikuussa . Olo on ihan pöllähtänyt vielä. Luulen että tulen kaipaamaan työn tuomaa sosiaalisuutta ja pelkään että paino alkaa nousemaan. Käyn päivittäin lenkillä, mutta riittäköhän se? Että sellaiset huolet, pelko yksinäisyydestä ja huoli painon noususta. Avomieheni on vielä työelämässä.24.03.2019 21:50
                                                • Minä muistan tapahtumia ja tunnetiloja mutta muistan hyvin myöskin että mitä vaatteita minulla on milloinkin ollut päällä. Tuntuu hassulta mutta tiedän täsmälleen mikä mekko tai pusero ja minkävärinen oli milloinkin ylläni kun jotain merkittävänpää sattui. Ja muistan myös kenkäni ja koruni hyvin tarkkaan. Jos haluan palauttaa jonkin tapahtuman mieleeni niin aloitan muistelemalla miten olin pukeutunut. Ja sitäkautta muistan tapahtuman. Kaikkeahan en halua muistaa, ja vaatteeni ovat kai se salainen ovi muistoihin. Jos haluan avata oven ja muistaa, niin aloitan miettimällä tilannetta sitäkautta, että miten miten olin pukeutunut, miten oli kampaus, mitkä kengät24.03.2019 21:44
                                                • Kesä mielessä täälläkin
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=nC5O6BrXxTI27.02.2019 20:03
                                                • Näin hienoja kun saisi tehtyä
                                                  https://www.youtube.com/watch?v=KE1eVdHlPa027.02.2019 18:21
                                                • Joo hienoja tuubihuiveja noi. Miä ostin pierreroberts merkkisen ja siinä on merinovillaa. Kohta liian lämmin. Ja yhden tuubihuivin sain lahjaksi kun hoidin siskon koiraa. Siinä tuubihuivissa on tähtiä.27.02.2019 15:10
                                                • Kiitos ideasta. Ei kun vaan kangaspalakauppaan. Ja jos kuviot ei miellytä niin tekstiiliväriä askartelukaupasta ja omaa leimasinta tekemään vaikka hedelmistä tai perunasta puukolla vuolemalla ja sillä kuvioita leimaamaan. Puolikkaalla omenallakin tule hienoja kuvioita. Ja raakoista perunoista voi vuolla kukkaleimasia.27.02.2019 14:01
                                                • Jos rekliini on sama kuin retliini, reteliini niin se on sievä väri ja tykkään kovasti. Sellainen mulle kiitos, ihan sama sopiiko se minkään kanssa vaan sitähän vois pitää vaan kotona iltasella...hih hih...27.02.2019 13:50
                                                • Samaa mieltä, en ymmärrä miksi noita tekokuituisia oli joka paikka pullollaan.27.02.2019 12:55
                                                • Nettikaupoista selasin, mutta haluaisin kyllä nähdä omin silmin. On vissiin niin vanhanikainen, kun noi uusimmat mallit ei kiinnosta.27.02.2019 12:53
                                                • Ja ai niin kauniit. Minullakin oli ja olin kirjonnut siihen nimeni erotukseksi koska siskoillani oli samanlainen Vieraan kulttuurin edustaja meni väittämään lavatansseissa järjästyksenvalvojalle että minä olen varastanut hänen huivin ja vaati huivia ihan tosissaan itselleen. Kysyin onko hänellä huivi merkattu ja millä nimellä. Sain pitää huivini, onneksi olin älynnyt merkata siihen ihan oman nimeni. Opetus, kirjo arvokkaisiin huiviin oma nimi ja säilytä kuitit kalliista esineistä.27.02.2019 08:52
                                                • Ostin aika tummahkon sinisen viskoosihuivin tarjouskorista, Ja kalliista palmeira kaupasta samanvärisen kasimir pipon sille kaveriksi alehyllystä, Ja kiva yllätys, löysin myös kirpparilta paketissa olevan gudrur sjödenin sinisen harmaan ja luonnonvalkoisen hillityn kuvioisen pellavahuivin. Tykästyin niin paljo että hankin varmaan lisää sellaisia erivärisiä. Silkkihuivia en raskinut ostaa sieltä kalliista kaupasta kun olivat noin kaksi sataa. Eläkeläisen tilit menee pakkasen puolelle tuollaisilla hinnoilla. Noi siniset sopii farkkujen ja valkoisten housujen kanssa.26.02.2019 17:23
                                                • Ne joita oikeesti haluan maksaa tosi paljon, luulen. Ja ne kyllä pukisikin...Jos ei hintaa katsoisi niin silkkisiä huiveja "palmeira" tai jotain niissä lukee.25.02.2019 22:16
                                                • Jotain yksiväristä okraa ajattelin itsekin. Mutta saa nähdä huomenna, joutuuko ostaan useita huiveja. Syksyllä minulla oli mustat housut musta huivi, mustat hanskat ja musta laukku ja musta pipo sen takin kanssa ja ne sopi hyvin. Mutta nyt on kevät niin aloitan ruskeilla kengillä ja ruskealla laukulla... Takissa on niin ohut vuori, että en voi ottaa sitä huomenna käyttöön sovittelemaan, joten siksi pitää miettiä. Yksi luonnonvalkoinen silkkihuivi minulla jossa on oranssia kukkaa. Ompelin siitä päät yhteen ja se käy yksivärisen puseron kans.25.02.2019 22:13
                                                • Ne on hienoja, mutta minusta ne ei sovi minulle. Olen aina ajatellut että ne on pitkien hoikkien ja tummien naisten vaatteita. Ite oon pieni ja vaalea25.02.2019 22:07
                                                • Ok. Minulla on yksi turkoosi Turkista ostettu, täytyypä kokeilla.25.02.2019 22:05
                                                • Kiitos kannustuksesta. Minulla on sininen sihvonkinen kukkapusero jossa luonnonvalkoisia kukkia ja olin ajatellut että valkoiset farkut tai siniset farkut ja ruskea nahkatakki, ruskeat kengät ja siihen kyllä sopisi sininen kaulahuivikin. Kun vaan löytäsi huivikaupan. Olen menossa Ouluun ja sieltä tuliaisiksi ostaisin itselleni huivin. Ruskea nahkatakki on kellertävän ruskea ei tumma.25.02.2019 14:12
                                                • Jotenkin ei ne Marja Kurkin huivit nappaa. Luonnonvalkoista ajattelen itsekin.25.02.2019 13:44
                                                • Mä en jaksais hypellä mutta kyykkyrarjoituksia teen joskus ja ihme kumma pystyn tekemään niitä vaikka kuinka paljon, tartteis vissiin alkaa tanssiin ripaskaa. Ja onhan se ihan hyvä taito, jos joskus sattuu metsäretkellä joutumaan puskapissalle...Niin ja joogaharjoituksia muutamaa asentoa teen, ettei issias pääse iskemään, kobra, krokotiili, kissa, puu...16.09.2018 21:23
                                                Edellinen
                                                Sivu 7 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."4

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää6

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!176

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa2

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202666

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.

Stara

• Suomalaisten suosikkikohde valittiin parhaaksi matkailumaaksiBrittiläinen matkailulehtien legenda Conde Nast Traveller on jälleen valinnut vuoden
                                                • Finnairin matkustajamäärä vahvassa kasvussa – yksi alue laskussaSuomalainen valtiollinen lentoyhtiö Finnair kasvoi jälleen syyskuussa merkittävästi, kun se
                                                • Lahjakorteilla huijataan yhä useammin – käytetään rahanpesussaVerkkopetoksia tehtailevilla rikollisilla on käytössään monenlaisia keinoja. Huijauksissa käytetään usein

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia