a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Jos sulle käy kuin mulle kävi suksien kanssa. Pehmeään lumihankeen on paljon kivempi kaatua kuin kovaan jäähän. Mulle lumikengät jos löytyy.
- Eikö ole kiva joskus yksinkin? Täältä palstalta on tullut kivasti vinkkejä miten aikaa saa kulumaan mukavasti. Vai onko se työ se mikä rajoitta?
- Saa nauraa
- Jep. Aamulla kun keittää kahvit ja juo ihan normaalit aamukahvit, laittaa sen tilkan, mitä pakkaa aina pannuun jäämään, pieneen mokkakuppiin ja jähtymään jääkaappiin. Ja sitten juuri ennen päivällistä huitaisee sen niinku ruokahalua partaakseen ensihätään, ennen kun laittaa mitään muuta, suuhunsa.
- Se on salainen loitsu, ei yleiseen jakoon.
- Ei sitä varmaksi tiedetä, kaikkea ei kait tiedoteta kun pelätään niitä vihapuheita.
- Jääkaappikylmä kahvi edistää aineenvaihduntaa, maistuu aidolta kahvilta ja piristää ja virkistää. Kannattaa kokeilla.
- En tiedä kenestä on kysymys, mutta minulta tulisi pieni purkki pihkavoidetta ja loitsu kiuaskiven avulla parantamiseen.
- Kuorin, pilkon, keitän. Uunivuokaan punajuuret pilkottuna, aurajuustoa, ananasta ja tilkka kermaa sekaan ja sitten paistelaan.
- Hirveetä ettei se Anamaria Rusi päässyt jatkoon. Nyt olen niin vihainen että en ikinä katso enää mitään laulukilpailuja. Niin ja tuomariporukasta Toni on ainut laulaja minun makuuni.
- Salaatti on ihanaa, mutta kaloja en syö.
- Oliko kiva teatteri eritys, ja entäs oliko kivat jatkot?
- Minä aloitan nykyisin aina päiväni, heti kun saan silmäni auki, tekemällä ensimmäiseksi päivän salaattiannoksen. Ja sen kävelylenkin teen aina pääruuan päälle, en siis ennen ruokailua. Ja minä juon vahvan jääkaappikylmän kahvin, ilman maitoa ja ilman sokeria ja ilman konjakkia, pienestä mokkakupista, aina ennen pääruokailua.
- Kirja on parempi kuin sukset, hih hih, kokemusta on.
- Minun hiihtokausi oli lyhyt, laiton sukset jalkaan ja olin ne pois. Tai siis kävi niin että en päässyt muuten ylös kuin että mono piti ottaa kokonaan pois jalasta, ja se suksi karkasi mononeen päivineen kun se siinä jotenkin lipesi. Sitten kahlasin lumessa sukka toisessa jalassa ja mono toisessa, hain suksen ja siinä kiinni olevan monon. Könkkäsin siten koti verannalle ja otin monon irti suksesta, laitoin sukset sievästi pystyyn verannan kaidetta vastaan ja ne on siellä vieläkin. Sievät sukset.
- Sähköpyörä on ihana, ei tarvitse työnnellä pöyrää ylös mäkejä, kun se on minusta niin noloa ja sellainen minua hävettää. Sähköpyörällä saa tyylikkäästi kevyesti polkea aika korkeankin mäen, eikä tule hiki.
- En katsonut jussi-gaalaa, minua se ei kiinnosta.
- Minulla kissan ja koiran hoitoa tiedossa. Se koira on kiva mutta kissa on omapäinen, en oikein tykkää kissoista.
- Minulla kans pikkumatka tiedossa toukokuun alussa, siskon kissaa ja koiraa menen hoitamaan hänen kotiinsa, kun siskon perhe menee matkoille. Kissa ei ole koskaan ollut pois kotoa ja siksi parempi että menen sinne, kuin mitä jos ottaisin eläimet matkan ajaksi itselleni. Kiva vaihtelua se on sekin kun pääsee syntymäpaikkakunnallensa viikoksi hoitamaan mukavaa koiraa. Saan vaellella koiran kanssa pitkin lapsuudesta tuttuja maisemia. Ja koiran kanssa juttukavereita löytää, uusia ja vanhoja.
- Oliko kivaa rimpsalla? Minulla vielä pajunkissat hakematta kun tuli se muutaman tunnin jännitys eilen, Täytyypä mennä etsimään minne ne sivuleikkurit jätin, kun en enää muista yhtään, sen verran pelästyin siitä puhelusta eilen että en yhtään tiedä mihin laitoin ne sivuleikkurit. Tai se vanhuus on nyt alkanut?