Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
veanko
profiilit
veanko
veanko
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
8
Kommenttia
37
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kyllä niitä on jo melkein pihapiirisissäkin.täällä mänttän seudullakin on tehty paljon susihavaintona.tämänkin aamun paikallislehdessä oli susi käynyt lähellä asumusta.oli oikein kuvakin jota verrattiin kännykkään niin kyllä siinä puhelin näytti aika pieneltä.riistantutkija on varmistanut sen sudenjäljeksi.koiria sudet ovat tappaneet useita.ei sitä tiedä vaikka ihmisen kimppuunkin kävisivät,varsinkin pienten lasten.ei oikein hyvä asia,mutta kun eu on määrännyt sudet suojeltaviksi.
29.01.2008 08:50
itse katselin yli 10 vuotta ilman lupaa ja kyllä ne vähän hätistelikin,joskus kävi ovella sanoin vaan ettei ole tv:tä.sitten soiteltiin useaan otteeseen ja kysyttiin että aionko hankkia luvan.sanoin että hankin jos ostan tv:n.ei niillä ole niin paljon ihmisiä tarkistelemaan lupia,että kyllä kai se siihen menee,että jonkinlainen maksukortti järjestelmä tässä tulee käyttöön.
17.01.2008 15:11
ostin kaverilta tämän on ihan uusi.minkälaisia lisä laitteita tarvii olla ,että voi kuunnella radiota ja musaa?voiko tämän kytkeä tietokoneeseen esim.usb-kaapelilla ja voiko koneelta ladata musaa puhelimeen?voiko valokuvia siirtää puhelimesta koneelle?kyselee tumpelo.
16.01.2008 18:33
ostin kaverilta tommosen,mutta mitä lisävempaimia se tarvii,että voi kuunnella radiota ja kuunnella musaa.voiko sen liittä tietokoneeseen esim.usb-kaapelilla ja voiko puhelimeen ladata musaa ja voiko kuvia siirtää puhelimen kamerasta tietokoneelle?olen vähän töppö noitten puhelimien kanssa.
16.01.2008 18:21
jospa hilary ei pääsekään valkoiseen taloon irstailemaan niin kuin billy.olisi hilary kokeneempi kun obamaha vai mikä se nyt onkaan.mutta mitään bublikaania siellä ei kyllä tarvita.
04.01.2008 09:59
tumma ja tulinen?ei kai mitään blondi suklaata....
03.01.2008 11:47
riskihän on aina olemassa,mutta kyllä ihmeelliseltä tuntuu kun tällaisia ihme tapauksia on sattunut paljon ihan pienellä aikaa.
03.01.2008 11:28
naisvaltainen alahan se on,mutta kyllä naisten logiikalla ei näin pitkälle pötkitä.joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa ne tosiaan kaivaa kuoppaa itselleen palkkakuopan sijaan
10.10.2007 08:08
niinhän se on että ei poliitikkojen lupauksia kannata uskoa ennen vaaleja,koska ainahan ne pyörtää päätöksiään ja väittää että ei tällaista ole luvattukaan.mutta kyllä hoitsut menee vähän liian pitkälle ei ne saa kuuta taivaalta.
09.10.2007 10:04
en itse ole lyhytkasvuinen 176cm eli en ole myöskään pitkä.mutta älkää lyhytkasvuiset hävetkö itseänne koska tässä maailmassa on kokonaisuutena ottaen paljon enemmän hävettävää kuin mikään mitta.meillä kaikilla on jotain hävettävää kenellä enemmän tai vähemmän.toivon että ette kadota itsetuntoanne lyhytkasvuisuuden takia.joku on meidät kaikki luonut itse emme mahda mitään sille mitä luoja on meille antanut.koittakaamme elää sen mukaan.
21.09.2007 18:46
on tässä mielestäni toimittu vähän epäinhimillisesti.ei minunkaan oikeustajuni tätä asiaa oikein ymmärrä,koska näkyvyyttä ei ollut.muutenkin tämä digitouhu ihmetyttää kun melkein kaikki kanavat menevät kohta maksullisiksi.tämä touhu tarkoittaa pelkästään sitä,että ihmisiltä otetaan rahat pois konstilla millä hyvänsä.sinuna menisin vielä paikan päälle puhumaan asiasta.onko sanottu että tämä menisi perintään?minä en kyllä näe tässä sellaisia aineksia olevan.pistä kova kovaa vasten.
17.09.2007 13:44
voihan einarin polkupyörä ja napoleonin mopo.
10.09.2007 15:07
jos sinun vehkeissäsi on tarpeeksi paikkoja skart liittymille niin tarvitset ilmeisesti skart kaapeli johtoja tarpeen mukaan.en nyt ole ihan varma tästä,kun täytyis ensin nähdä vehkeesi.voi olla jokin muukin tapa.
07.09.2007 11:33
tuota noin kyllä tämä ääni ei kyllä muistuta ozzyn ääntä.tämä taitaa olla kimmo vehviläisen ääni,vaikka onkin hieman kallis.
07.09.2007 11:23
kyllä tässä opelisti puhuu mielestäni täyttä asiaa.on tainnut ajella autolla aika paljon tai sitten tiedot ja taidot ovat hyvät.itse teen ohituksen samanlailla kuin opelisti.järki päässä.
29.08.2007 08:33
kyllä olisi syytä nostaa kun katselee kaupan kassoilla sitä ostaa nuoret,vanhat ja siltä väliltä ja tosi paljon.kalja on semmoinen juoma että siitä se tissuttelu alkaa ja voi helposti tulla tapa josta on vaikea päästä eroon.
07.08.2007 10:09
katsokaapa vaikka laitakaupungin valot
11.07.2007 10:28
2 / 2