rantaneuvos1
Vapaa kuvaus
Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
307
Kommenttia
1219
Savolaisittaen sanottua suvuista
19 9.2007 Toim. Aulis Tenkanen SANONTOJA SAVOLAISISTA SUKUNIMISTÄ Pääosin Kuopion seudun murteella Käännöskone suomi>s1420- 2419
Kauko Honkanen
koulukaverini muisto elää yhä. Kauko Honkanen minä muistan sinut aina, siitä on jo yli viisivuosikymmentä kun aloitimme0419- 4418
- 3412
Neuvos näkyi tv: kello 23.27
vain pienen hetken jos satuit katsomaan. "Neuvos" Ohjelma uusitaan, YLE Teema tv Sunnuntaina 9.9.2007.6409Rantaneuvos ehdolle
Rantaneuvos on pyytänyt ohjeita kepun puolue toimistolta, miten pääsen ehdolle puolueen puheenjohtajaksi.4408Lääkärin virkoja auki
Meitä tulevia vanhuksia on alkanut huolestuttaa tuleva vanhuus, saammeko enää mitään hoitoa osaksemme. Miksi tämä yhteis3403Ratkaisun päivä neuvoksen
kirjoituskilpailussa ja kyläpoliisi julkistaa tulokset kello 16.00 mennessä.5399Kaikille
jotka haluavat tulla neuvoksen syntymäpäiville 27.06.2009 Ämmänsaaren jätkänpuistoon,ilmoita tulosi. Ps,huomaa ohjelman6399- 2392
Kurjuuden kuningas
mutta mitä sanot itse tähän epäilyhin? OUTO KIRJOITUSKILPAILU!! Kirjoittanut: sivusta seuraillut 16.12.2007 klo 17.43390Rantaneuvos sen keksi !!!
joka mullistaa koko keskustelu palstamme uudeksi ja paremmaksi kuin tätä ennen on ollut tähän saakka. Ensin kerron että4389Yhdenmiehen mielenosoitus menossa
Suomussalmella, meidän yhteiskunta järjestelmäämme vastaan, joka ei ota huomioon tasavertaisesti kaikkia kansalaisiamme.3378Savoa vientämään ja kientämäään
Savon lyhyt oppimäärä Kaenuulaisille!!! Ole hyvä = he! Anteeksi, olen eri mieltä = pölöjä Koti = kotj Noin = sitä mehte4377Numero = 2
Oulunvaalipiirissä ei tarvitse enää osata kuin pyöräyttää numero 2 ja sitten olemme kavereita 4 vuotta, jaetaan valtion4375Kainuun imago on jo ollut ennestäänkin
hyvin huono ja nyt olisimme palaamassa ajassa jälleen takaisin ryysyrantalaisuuteen, josta meidät parhaiten tunnetaanki3373- 2373
Nimimerkit tulee laskea
jo alku talvesta jolloin aloittelin kirjoittelemaan, terveisin "Neuvos"5369Näyttelijä Neuvoksen terveiset
Kalakukko kaupungista Kuopiosta, "Neuvos" Ps, avaa nimimerkki "Kyläpoliisi" Kuopion torilla sai ihan mahan täyveltä syyv5368