Vapaa kuvaus

Rehellinen, liiankin avoin, ahkera, romantikko. Suosikkibändit/artistit: Eagles, Billy Idol, AC/DC Suosikkileffat: Green Mile, Monte Criston kreivi, Blues Brothers... Lempikirjat: Glive Cussler, Ken Follet... Vapaa-aikanani: löhöily, kokkaaminen, Kalastus, retkeily... Katson tv:stä mieluiten: Sydämmen asialla, emmerdale, Hauskat kotivideot... En pidä: kieroilusta, valheista, hyväksikäytöstä, ahneudesta... Parhaat matkakohteet: Thailand Ruoka & juoma: Pihvi, kermaperunat ja maito. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Harvoin Ase tai siviilipalvelus: Kaartin pataljoona Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi Skype: phuzai Email: [email protected]

Aloituksia

23

Kommenttia

54

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Voi sua. Vietnamilaiset ovat pääasiassa katolilaisia. Sitä samaa klaania missä papit panee pikkupoikia ja saa ripittäytymällä ja sadalla avemarialla synnit anteeksi. Samaklaani voi, omaa etua tavoitellessaan, jopa valehdella uskontonsa poliisille, maistraatille ja jopa puolisolleen. Avioeroa ei tunneta joten eroon halutessaan aletaan leskeksi. Eronneeseen sekaantunut tekee huorin joten mikähän se eronnut sitten on? H U O R A.
    Katolisen kirkon asenne seksiin on hyvin selkeä. Joudut suoraan Helvettiin, mikäli harrastat suuseksiä, anaaliseksiä, esiaviollista seksiä, seksiä saman sukupuolen kanssa, seksiä jaloilla tai sormilla, seksiä veden alla, seksiä keittössä, seksiä valot päällä tai (pahimpana) seksiä alasti. Kuten edellä on selkeästi sanottu: Jumala ei todellakaan ole tarkoittanut ihmistä harrastamaan seksiä. Kirkon asenteeseen on saattanut arvostelijoiden mukaan vaikuttaa myös se, että kautta historian lähes kaikki paavit ovat olleet impotentteja. Vatikaanin edustajat ovat totta kai kieltäneet moiset väitteet naurettavina, koska heistäkin 60% on erektiohäiriöisiä. Munille ex-puolisoni valehteli uskontonsa ja kun sängyssä käytin sormiani tyydyttääkseni hänet, sain perääni raiskaussyytteen. Rikosilmoituksessa ei puhuttu mistään muusta ns. ulokkeesta mitään. Vain sormesta. Vietnamilainen ei saa ottaa moloa poskeen, ei saa nauttia seksistä. Katolilaisen naisen osa on vain tyydyttää miestään ja olla lapsentekokone. Emakko joka raottaa koipiaan vain velvollisuudestaa. Pysyisit kaukana. Se on vain raha ja oma etu mikä kiinnostaa.
  2. Katolilaisten avioero on aikalailla kaiken loppu. Kohdallani erosin vaimostani tietämättä hänen olevan katolilainen. Hän valehteli minulle uskontonsa ja näin hän sai kokea karman. Jos mies sekaantuu katolilaiseen, eronneeseen naiseen, on mies huorintekijä. Tiedäthän mikä on eronnut nainen silloin? Kohdallani vaimoni tarvitsi oleskeluluvan Suomeen. Teki minnusta mm. pahoinpitelyyn, orjuuttamiseen, raiskaukseen ja kaikkeen mahdolliseen pohjautuvia rikosilmoituksia. Ne todettiin aiheettomiksi ja kun tutkin ilmoituksia, totesin että hän oli kertonut poliisille minun käyttäneen sormea seksiä harrastaessamme. Sehän on kiellettyä katolilaisille. Hän unohti vain valehdella vastustaneensa ja kun kaikki käymämme puhelut, viestit ja messengerkeskustelut kertoivat hänen tahtoneen seksiä kanssani, oli puhunut itsensä pahasti pussiin. Mm. sukulaiset etsivät hänelle aviomiestä Suomesta netin avulla ja minut saatiin uhriksi. Saattaa hyvinkin olla että kohdallani suunniteltiin jopa minun raivaamista pois tieltä sillä vain kuolemani olisi pitänyt hänet kunniallisena naisena. Nyt hän on eronnut nainen, aviottoman lapsen yksinhuoltaja, maahantulokiellon ja käännytyspäätöksen saanut, katolilaisten silmissä huora ja odottaa viranomaisten toimia hänen ja lapsen lähettämistä takaisin Vietnamiin. Vanhempiensa häpeäksi hanen on kaiketi palattava mutta toisaalta sehän lienee aivan oikein. Jos vajotaan niin alas että myydään sukulaistyttöä netissä, valehdellaan uskonto, uhrataan aviopuoliso aiheettomilla, tekaistuilla rikosilmoituksilla, olkoot sitten niin. Itse en ole lastamme tavannut ja kun äiti, nuori Vietnamilainen tyttö, saa leikkiä jumalaa, mikä se sitten onkaan hänen kohdallaan, kärvistykööt helvetissään. Se kai kaikissa uskonnoissa kuitenkin on.
  3. Oikein. Se on niin sisäsiittoinen ja kieroutunut instituutio ettei toista ole.
    Itse menin naimisiin Vietnamittaren kanssa. Sukulaisten puhuessa minua ympäri avioliittoon, he jopa valehtelivat tytön olevan buddhalainen. Ihmettelin kovasti vaimoni tietämättömyyttä Buddhismista mutta rakkaus sokaisi minut. Seksiä harrastaessamme tein tietämättäni asioita jotka ovat kovin kiellettyjä katolilaisille.
    Kun tyttö pamahti påaksuksi, valehteli, teki minusta aiheettomia rikosilmoituksia yms.
    hän taisi järjestää itselleen ja lapselleen loistava tulevaisuuden. Viranomaisille hän valehteli olevansa myös buddhalainen. Nyt hän odottaa eronneena yksinhuoltajana,
    maahantulokiellon kanssa toimeenpanoa käännytykselleen ja paluutaan Vietnamiin.
    Googleta katolilainen seksi ja siitä varsinkin sormien käyttö seksissä. Johan on kummallinen uskonto kun nainen ei saisi nauttia seksistä. Ovatko katolilaiset naiset vain emakkoja lapsia tehdäkseen? No. Itsehän valehteli mm. uskontonsa. Karma se on katolilaisillakin. Kauhea sellainen.
    Filippiiniläiset menee kirkkoon vain saadakseen juoruta sen jälkeen keskenään. Kokemuksesta tiedän että katolilaiset ovat valmiit vaikka myymään äitinsä, jos se jotenkin edesauttaa heitä saamaan tahtomansa. Ei siinä silloin puolisonkaan henki ole minkään arvoinen jos esim. oleskelulupa pitää järjestää. Ei heillä mitään omaatuntoa tai jumalaa ole jos sukulaisia myydään avioliittoon ja jopa uskonto voidaan valehdella. Kaikkihan voidaan mitätöidä katumalla ripittäytymällä ja lukemalla sata kertaa ave mariaa. Nyt alkaa olla Vietnamilaisten vaikea vakuuttaa viattomuuttaan Suomen viranomaisille. Paljon tulevaisuutta ex-vaimolleni.
  4. Oikein. Se on niin sisäsiittoinen ja kieroutunut instituutio ettei toista ole.
    Itse menin naimisiin Vietnamittaren kanssa. Sukulaisten puhuessa minua ympäri avioliittoon, he jopa valehtelivat tytön olevan buddhalainen. Ihmettelin kovasti vaimoni tietämättömyyttä Buddhismista mutta rakkaus sokaisi minut. Seksiä harrastaessamme tein tietämättäni asioita jotka ovat kovin kiellettyjä katolilaisille.
    Kun tyttö pamahti påaksuksi, valehteli, teki minusta aiheettomia rikosilmoituksia yms.
    hän taisi järjestää itselleen ja lapselleen loistava tulevaisuuden. Viranomaisille hän valehteli olevansa myös buddhalainen. Nyt hän odottaa eronneena yksinhuoltajana,
    maahantulokiellon kanssa toimeenpanoa käännytykselleen ja paluutaan Vietnamiin.
    Googleta katolilainen seksi ja siitä varsinkin sormien käyttö seksissä. Johan on kummallinen uskonto kun nainen ei saisi nauttia seksistä. Ovatko katolilaiset naiset vain emakkoja lapsia tehdäkseen? No. Itsehän valehteli mm. uskontonsa. Karma se on katolilaisillakin. Kauhea sellainen.
    Filippiiniläiset menee kirkkoon vain saadakseen juoruta sen jälkeen keskenään. Kokemuksesta tiedän että katolilaiset ovat valmiit vaikka myymään äitinsä, jos se jotenkin edesauttaa heitä saamaan tahtomansa. Ei siinä silloin puolisonkaan henki ole minkään arvoinen jos esim. oleskelulupa pitää järjestää. Ei heillä mitään omaatuntoa tai jumalaa ole jos sukulaisia myydään avioliittoon ja jopa uskonto voidaan valehdella. Kaikkihan voidaan mitätöidä katumalla ripittäytymällä ja lukemalla sata kertaa ave mariaa. Nyt alkaa olla Vietnamilaisten vaikea vakuuttaa viattomuuttaan Suomen viranomaisille. Paljon tulevaisuutta ex-vaimolleni.
  5. Ilola on aika lähellä Vantaan Katrintietä. Meinaan jos mun ex naapuri on vielä alalla.