Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopurje
isopurje
isopurje
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kulkikaan tuo juttu, tutkimus.
Ihmisn tarve hierakiassa?
1. ruoka+jouma
Ja sitten tulivat ne muut tarpeet, kertokaapa
02.04.2006 12:13
En jaksa muistaa, että 2kurittiko" Stalin valtaan päästyään gruusialaisia enemmä kuin muita vähemmistä kansoja? muistaakseni hänen isänsä oli köyhä kyläsuutari.
Ja saiko Hitlerin invaasio Itävaltaan varauksettoman vastaanoton?
02.04.2006 11:59
vailla tiedettä....
Oliko molempien samanaikainen esiintyminen sattumaa?
Hitler s. 20.4.1889
Stalin s. 21.12. 1879.
Sattuman satoako; Stalin lensi pois pappisseminaarista kaiketi kiihotuksen ja häiriköinnin vuoksi ja ajautui sitten vallankumouksen pyörteisiin, tunnettiin vallankumousnimellä Koba=taipumaton.
Hitlerin halu päästä taideakatemiaan ja lienee katkeroituneena sitten löysi oman tiensä huipulle.
Anekdoottina voidaan sanoa," että vihasi tupakointia ja jopa perusti Saksaan Suomen STM:N edeltäjän, Kolmannen Valtakunnan tupakanvastaisen instituutin " ( Matti Wuori, kaikki on totta)
mielenkiintoisen kysymyksen heitit!
02.04.2006 11:35
Juulia. Väitteesi vihaamisesta on melko rankka, onko se aina vihaa jos on toista mieltä ja näkee asian miehisenä.?
Kyllä valitettavasti tälläiseen avoimeen keskusteluun mahtuu loan heittäjiä joka lähtöön.
Niin se näyttää olevan muillakin kesk.palstoilla.
kyllä kaiken dialogin pitäisi pysyä korrektina mutta näin ei vain käy. en selitä toisten heittoja, vain omiani.
Se sukupuolinen suuntautuneisuus on minusta yhdentekevää koska minulla on oma, perinteinen nais-mies yhteiselo joka on kestänyt jo kauan.
Kyllähän miehen että naisen elämään liitty kaikkein ensimmäiseksi äiti joka on todellinen lähihoitaja. Sitten sisaruksia jos on ja myöhemmin opettajat , usein naisia ja sitten tyttöystävä.
mutta itse olenmiehenä ollut tällä palstalla koska täällä on vilkas keskustelu ja toivokin sen pysyvän kriittisenä mutta asiallisena.
01.04.2006 23:20
kuulin eilen jutun todenperäisyydestä en tiedä.
Tukholman edustalta löytyneen Wasa-laivan peräsalongista löytyi juoksijapatsas,jossa teksti: tämä mies muuttaa maailmaa satojen vuosien päästä. Patsas esitti Paavo Nurmea. Olivat kuulema teekkarit laittaneet patsaan sukeltamalla ennen kun laiva 1950 luvulla nostettiin ylös ja vietiin entisöitäväksi.
01.04.2006 22:00
vaimoina, rakasttajittarina ym.
Mutta edelleen suuret löytöretket olivat aikaa jolloin miehet rautaa laivat puuta hiio hei ;)
01.04.2006 18:12
sen mies helposti saa terv. keskuksissa.
Otetaan verestä näyte PSA ja sen jälkeen katsotaan onko lisätutkimusten vuoro
Kehoittavat sen tekemään kerran vuodessa :-)
01.04.2006 18:06
sitä kun "kapitalisti" perustaa yrityksen jo lähtee tulemaan rahaa kuin suokuokalla vetelisi--ei niin monesti sitä rahaa tule kuin uskotaan.
Monet yritykset ovat usein kiikun kaakun ja miettivät mistä taas seuraavankuun palkkarahat nyhdetään?
Ei siinä usein ole edes mahdollisuuta keplotella verojen kanssa.
Paljon on myös mennyt yrityksiä nurin ja "kapitalistin" kaikki omaisuus on mennyt vasaran alle.
Loppu elämää varjostaa nuo velkarästit ja voudin kolkuttelu ovella.
miten sitten taataan tämän yksilön inhimmillinen ihmisarvo?
01.04.2006 16:55
seikka näissä keskusteluissa on varmasti ollut puolin ja toisin tämä transfer, onko se sitten ollut positiivinen vaiko negatiivinen lienee vaikeaselkoinen.
Mutta kaiketi se keskustelu on tuonut ajtuksia ja se , että pitäydytään korrektissa kielenkäytössä, vaikka kriittisessä on OK:
01.04.2006 16:31
"Kodinkonevalmistaja Philips kunnostautui tutkimusrintamalla perjantaina julkaisemalla tutkimuksen, jonka mukaan karvainen mies vetää puoleensa vain kolmea % suomalaisia naisia.
Tutkimus kertoo myös, että naiset nykyisin lainaavat miehille karvanpoistotuotteitaan ja ennen kaikkea laitteitaan, Philipsin tutkimus sanoo ja toteaa vielä lopuksi, että naista miellyttääkseen miesten kannattaa tarttua ihokarvanpoistolaitteeseen.
Tämä lienee kriittistä miestutkimusta vaiko meneekö naistutkimuksen puolelle.
Ministeri Pekkarinen voi huoleti heittää tupeensa nurkkaan ja saada siten kannatusta Kepulle.
Itse en taatusti parrastani luovu---vapaaehtoisesti;)
01.04.2006 16:21
mutta ei tuo homous ole , luullakseni "periytyvää".
01.04.2006 15:48
et maininnut sanaa mies, anteeksi huolimattomuuteni. Samalla vertaus fyysinen/henkinen väkivalta.
Oma otokseni on pieni verrattuna siihen mitä kerroit.
Ja tunnen lähinnä miesyhteisöä, jossa olen työskennellyt.
Kiinnostava vastaus minulle olisi se, että tehdäänkö Ruotsissa "seniori-ikäisille" miehille mitään säännöllisiä terveystarkastuksia.
Kun hän ei enää kuulu työterveyshuoltoon, en tarkoita ajokorttien uusimisista tehtävää tutkimusta. Kiitän vastauksesta.
01.04.2006 14:49
Hesassa nyt "taidenäyttely" Tom of Finladin homoerotiikka. näytettiin vuosia sitten TV:ssa.
Aikamoisia p......ä. jos samalla formaatilla esitettäisiin heteroerotiikkaa se olisi vasta kovaa pornoa.
Näin käsitteet muuttuvat kun on kyseessä vähemmistöt.
01.04.2006 14:31
Suomesta hävinnyt minnekkään jos ajatellaan tuota tutkimusta ja tulevia resusseja tutkijoita vartan.
Valitettavasti maksajat ovat poissa.
01.04.2006 14:19
Ferrarin teho (arvio) 400 HP x 1000 naista????
Jos näin on kyllä palkkaero naisialla nousevat ekspotentiaalisesti.
Silja Europa
01.04.2006 14:16
Viagrasta on se näyttää uimapukukaudella ulottuvuuksi mutta se ei muuten toimi;)
01.04.2006 14:09
olisi paljon parempi ja pragmaattisempi tutkimus.
Vasenkätisyys erään määritelmän mukaan miehistä on vasureita n. 5,2% ja naisista 4,8%. Tiede ei vielä kykene selittämään eroa mutta on havaittu, että vasureilla avaruusgeometrian taju on parempi. Siksi vasurit ovat yliedustettuina arkkitehdeissä.
Fiskarssin sakset olivat todellista tasa-arvoa heille mutta kun vielä sahalaitaiset veitset saataisiin, hitto vie, siinä sitä tasa-arvoa.
01.04.2006 13:58
siinä on pykälä joka on eettis- moraalinen.
Alusta on kuljetettava hyvän meriMIES tavan mukaisesti.
Josta seuraa: Kapteeni päättää!
Kippari on mitä useimmin mies koska seuratkaapa merten valloituksia, niin kippari on ollut aina mies.
Pienaluksissa miehellä on tavattoman helppoa, pissiä suoraan laidan yli (huom. ei vastatuuleen koska tulee muuten silmille) tähän eivät tytöt pysty: kirj. Susi- Larsson
01.04.2006 13:47
aina tuo sama teesi mieheltä tulee turpiin !
Tunnetko henk. kohtaisesti parejat joissa mies on lyönyt, kokemasi perusteella:
1. 50%
2. 25%
.
.
10. 1 promille
Minä miehenä en tunne tuttava piiristäni ainoakaan!
01.04.2006 13:39
uskoisin, koska yrittäjäperheiden lapset perustava muita useamman omia yrityksiä.
Jossain oli tämän sorttinen selvitys.
31.03.2006 17:51
412 / 431