Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopurje
profiilit
isopurje
isopurje
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä,+ja+katsellaan+ja+nautitaan+siitä+positiivisesta+muutoksesta+joka+on+kehittynyt+Suomessa+esim.+60+vuoden+aikana.
Jotkut+eivät+ymmärrä+sitä,+että+sosiaalinen+tasa-arvoistuminen+on+eräs+ydinasia+joka+antaa+meille+yhteiskuntarauhan.
Vaikka+kuinka+paljon+ylistettäisiin+jumalia+niin+vaikutusta+siitä+ei+ole++"elävälle+ihmiselle".++Taivasosuuksien+tonttikauppiaista+kukaan+ei+kykene+antamaan+varmuutta+siitä,+että+siellä+se+punainen+tupa+ja+perunamaa+odottaa.
08.02.2022 13:25
Millä+tavalla+liberaalisuus+on+Suomea+mädättänyt?
08.02.2022 12:44
Wiki+lainaus.+"Viisasten+kerho+oli+vuosina+1945–1995[1]+lähetetty+tietokilpailuluonteinen+Yleisradion+radio-ohjelma,+jossa+studioon+kokoontunut+ryhmä"
Jos+persuista+pitäisi+valita+vaikka+seitsemän+viisasta+henkilöä+tuollaiseen+kerhoon,+niin+ketkä+mahtaisivat+olla+niin+tietohenkilöitä?
25.01.2022 23:47
Todella+epämoraalista+on+se+kun+uskonnollisissa+ryhmissä+havaitaan+esim.+seksuaalinen+rikos+alaikäistä+kohtaan+niin+se+"painetaan+villaisella".
Lestojen+vanhat+ukot+tuomitsevat+hyväksikäytetyn+lapsen+ja+syyttävät,+että+hän+on+viekoitellut+vanhemman+miehen+aktiin.
Lisäksi+asiasta+ei+saa+puhua+kenellekään.
24.01.2022 13:41
VKK:n+ryhmän+toiminta-ajatus+on+Anomalia!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Anomalia
31.12.2021 16:42
Kun+"iskee"+todella+vakava+tarve+saada+apua+niin+soita+112.
Sieltä+todennäköisesti+vastataan+ja+tarvittaessa+lähetetään+apua+paikalle.
25.11.2021 13:48
Ja+laintkaamme+hieman+Raamatun+sanomaa:
"3:10+Ja+kansa+kysyi+häneltä+sanoen:+"Mitä+meidän+siis+pitää+tekemän?"+>>+Jakeen+lisätiedot
3:11+Hän+vastasi+ja+sanoi+heille:+"Jolla+on+kaksi+ihokasta,+antakoon+toisen+sille,+joka+on+ilman;+ja+jolla+on+ruokaa,+tehköön+samoin."
Varsin+kristillistä+sanoisin.
24.11.2021 12:43
Ortodoksiateisti+ei+usko+kummaankaan,+jumalan+tai+saatanan+olemassa+oloon.
Elämä+on+siis+mielekästä+ilman+em.+pelkoja+:)
22.11.2021 11:47
Sinun+täytyy+olla+kiitollinen+Kustaa+Vaasalle.
Hän+poltti+suuren+määrän+rahaa+sotiin+ja+alkoi+olla+ns.+PA.
Sitten+hän+teki+talousuudistuksen+-+kansallisti+katolisen+kirkon+fyffet+ja+otti+uskontoon+uuden+suunnan.
Maantieteellinen++sijainti+ja+valtiaan+ovat+niitä+"jumalan+tekijöitä".
22.11.2021 11:30
Voisiko+arvoisa+avaaja+kertoa+sen+sadun+lentokoneesta+(jumbo).
Aavikolla+oli+valtaisa+määrä+teknistä+tavaraa+ja+sitten+tuli+se+jumalallinen+tuuli+joka+pisti+ne+osa+juuri+oikeaan+paikkaan+ja+muodostui+lentsikka+A+380+tai+Boeing+747.
Se+on+todella+hauska+juttu+ja+kuvaa+todellisuutta+selkeästi.
20.11.2021 20:21
Niin+on+se+tosiaan+kummallista+vaikka+lääketiede+on+nykyisin+varsin+kehittynyttä,+niin+kuolleisuus+on+yhä+100%.
Tosin+eräs+lähde+kertoo+"kuolleen+heränneen+mutta+lähde+siihen+on+kovin+epävarma.
20.11.2021 13:53
Hänen+täytyy+kaiketi+käyttää+vaatteina+niitä+materiaaleja+joita+Raamattu+suosittelee.
Keinokuituvaatteita+käytettäessä+"kipunat+sinkoilevat"+staattisen+sähkön+vuoksi.
Ehkä+jokin+ihokas+(toinen+niistä)+ja+lampaannahka+taitavat+olla+tarkoitukseen+luotuja+eikä+staattista+sähköä+muodostu.
19.11.2021 17:44
He+ei+siis+luottanut+rukouksen+voimaan?
Oliko+syynä+väärä+rukous+tai+jumaluus?
19.11.2021 16:32
Saattaisi+nyt+olla+aika+rokotteen+vastustajien+poiketa+baariin,+ei+tosin+kolmannen+veroluokan+olutta+lipittämään+ja+ottaa+vastaan+tietoa.
https://faktabaari.fi/
18.11.2021 12:36
"Sillä+minä,+Herra,+sinun+Jumalasi,+olen+kiivas+Jumala,+joka+kostan+isien+pahat+teot+lapsille+kolmanteen+ja+neljänteen+polveen,+niille,+jotka+minua+vihaavat;+10mutta+teen+laupeuden+tuhansille,+jotka+minua+rakastavat+ja+pitävät+minun+käskyni."
Ja+Raamattu+on+sitten+epätosi+tai+sitten+kirjaimellisesti+otettava.
Mikähän+on+se+tuomio+minkä+itse+tulen+saamaan+kun+en+todella+tiedä+mitä+ovat+isäni,+isoisäni,+isoisoisäni+aikoinaan+tehneet.
Omituista+todella+kun+Jumalan+kosto+yltää+lähes+200+vuoden+päähän+ja+itse+olen+syytön-+totta+kai.
24.10.2021 16:25
Niin+sitä+ihmettelen+kun+HS+kirjoitti+tänään+"Iski+taivaalta+tuhosi+kaupungin.++Minusta+artikkeli+on+kovin+harhaanjohtava.
13.10.2021 12:16
Ihmettelen....+HS:n+artikkelin+mukaan+se+tapahtui+noin+3600+vuotta+sitten.+Tuhoalue+oli+n.+2000+km2+esim.(+40+km+x+50+km)+ja+ja+vielä+se+suolapitoisuuksien+huomattava+kohoamien+tuolla+alueella.+Ei+sitten+tuota+aluetta+ole+ennen+tieteellisesti+tutkittu+vai+onko+kyseessä+taas+suuri+uskonnollinen+löytö.
Tosin+en+pidä+Raamattua+kovin+luotettavana+"tiedejulkaisuna"+sillä+tapahtumasta+ei+tai+olla+mitään+kirjoitettua+"aikalaiskuvaus.
13.10.2021 11:49
Kummallista,+kun+mikään+kristillinen+ryhmittymä+ei+ole+ottanut+esille+seksuaalisuudessa+esiintyviä+ongelmia+(jumalille)+kuten+esiaviolliset+suhteet+ja+sooloseksi.
Kyllä+niiden+täytyy+olla+Jumalalle+kauhistus+kun+niitä+molempia+harjoitetaan+alvariinsa.
08.09.2021 12:01
No+mutta,+tuo+ns.+kotierakko+olisi+silloin+tosi+syntinen+kun+syyllistyy+laiskuuteen+(loisimiseen)+ainakin+kun+sen+perusteella+mitä+palstan+perushurskaat+kirjoittavat.
04.09.2021 13:24
Aloitus+on+melko+huono+provo,+mutta+jatketaan+samalla+linjalla.
Mitä+mieltä+olet+painiotteluista?+Ne+jos+mitkä+ovat+mitä+ilmeisin++pelkkää+seksuaalisuutta+ja+lajia+harrastetaan+paljon+kristillisellä+Pohjanmaalla.
31.07.2021 11:24
1 / 431