Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopurje
isopurje
isopurje
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kyllä kai se hieman hivelee myös itsetuntoasi jos tyylikäs mies herrasmiesmäisesti katsastaa:DDD
29.03.2006 17:13
samasta asiasta, olimme lähes yhtä mieltä, että sinua rouvashenkilöä katsotaan "sillä silmällä".
Pieni ehdotus, rouvat voisivat käyttää tykkimyssyä ja naimattomat tanea, äh ei kun tanua.
kyllä minäkin katson ihaillen tyylikästä naista vaikka olenkin varattu;)
29.03.2006 17:00
Kun nuoret miehet "tuunaavat" vanhoja Toyotoitaan ja Nissaneitaan se on sitä tuunausta.
Ei auto tekniseti parane mutta se ulkokuori, ai että tulee levikkeitä, spoilereitä, AL-vantaita ja upeaa maalausta.
Se on jonkun tapa kohottaa egoaan. Rahaa menee rutosti ja kai sitten saadaan kyytiin edustava Doris.
Toiset taas investoi muuhun;)
29.03.2006 16:55
koiria koulutetaan ihmisiä opetetaan. no tämä koulutus argunentti sitten toisi esiin a)muotovaliota )b käyttövalioita.
Siitä valinten mitä kukin haluaa.
Tuo poitti miehet myyntiin on erinomaisen osuva.
Miehiä ei voi palkata, koska orjat aina myydään, näin on aina ollut ja tulee olemaan.
28.03.2006 22:46
että, miesten pitäisi mennä esileikkikouluun ja oppisivat siellä rakastelun jaloa iloa ja koulu rehtorina toimisi joku lenita tai Irina?
28.03.2006 22:25
vähän , vähemmän kuin muut orjat (Kaptah)
28.03.2006 22:19
siis omat hiekkalaatikot, olisi se kamalaa katseltavaa kun santa pöllyäisi laatikosta laatikkoon.
Mutta jos toisaalta, annetaan vain miehille lapiot jota he ovat tottuneet käyttämään pesänrakennuspuuhissa.:)))
28.03.2006 20:58
Chopiniin mutta lue joskus kirja: Pianisti: Se on aika surullinen juttu natsimiehityksen ajasta Varsovasta. (tehty myös elokuva jonka ohjasi R. Polansky)
28.03.2006 20:51
myöntäväsi myös saman vajaavaijuuteni kaiketi se on seuraus miehenä olemisesta:DD
28.03.2006 20:28
olisi olla Wien:ssa
Viettävät tyhmeliini Mozart:in 250 vuotta sitten tapahunutta syntymää.
WAM:n musiikki sentään on upeaa, jopa useimmista naisista, luulisin.
Mozartin aikaan hallinnut keisari Josef II antoi alaisilleen lehdistön-ja uskonnonvapauden.
Mutta peijooni sentään unohti tasa-arvo pykälän.
28.03.2006 20:26
eihän koskaan kukaan epäile omaa älyään, aina vain toisten:D
28.03.2006 19:41
perehdyn paremmin, kiitos
28.03.2006 19:33
palstalla on usein käytetty nimitystä karavaani kulkee......
Jos sen kirjottaisi C:llä saataisiin viitaus,
Caravaani, Carmen, tuo oopperan femme fatale
28.03.2006 18:53
on nyt uudet ohjeet päähineestä.
Siellä saa käyttää: huivia, turbaania, kipaa ym.
Saataiinpas sama juttu Suomeenkin.
Lapin poliisi käyttäisi neljän tuulen lakkia ja nutukkaita, pohjalaisilla olisi leveälierinen ja helapää puukko vyöllä.
Itä-Suomessa talvisaikaan Koivistolainen ja saaristopoliisilla sydväst.
Niin ja naisilla: naimattomilla tanu ja rouvilla tykkimyssy.
Kansallista identtiteettiä, nähkääs;)
28.03.2006 17:55
Mekka ja Medidan ovat kiellettyjä ei-muslimeilta, eikö niin.
Kysymykseni on lähinnä hypoteettinen. Mikäli tälläinen skandinaavi opiskelisi islamin oppeja ja liittyisi siihen yhteisöön.
Olisio silloin mahdollisuus ottaa osaa pyhiinvaellusmatkaale em. kaupunkeihin?
28.03.2006 17:08
vaiko maallisesta lainpykälistäkö tulee tuo määritelmäsi?
28.03.2006 16:51
minulla on Waltarin Sinuheen. Useasti lukenut mutta aina löytyy uusi näkökulma.
Myös Linna kuvasi Tuntematonta sotilasta, että kirja on sodanvastainen mutta ei sotilaiden vastainen.
Tuntematonta on taatusti lainattu eniten Suomen "johtamistaidon" oppijaksoilla. Hieno kirja!
28.03.2006 16:46
mielessäni on lista, joka käsittää kymmenen parasta lukemaani kirjaa.
Linnan Täällä pohjan tähden alla on hyvin korkealla.
Kertomus on hyvää historiaa 1800-luvun lopulta 1950 luvulle.
Historian kirjoittajat voivat olla toista mieltä, mutta teokset ovat loistavia.
28.03.2006 14:22
voitko sinä joka olet perehtynyt laajasti eri ongelmakenttiin, valaista minua tyhmää, millainen ja miten toimii tälläiset putkiaivot.
Arvon naisilta en ole saanut ymmärrettävää tekstiä.
28.03.2006 14:17
Monissa teollisuuden työtehtävissä on suojakypärän käyttö pakko.
jos sitä ei noudata voidaan työsuhde purkaa.
Siis kumpi on turvallisempi .....
Kyllä lähtökohta on se, että uskonnon/kulttuurin vuoksi "päivärahoille" meno on pakoilua.
28.03.2006 13:56
415 / 431