Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopurje
isopurje
isopurje
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaksi matkailukohdetta:
-Muumimaa
-Pekka Siitoin
Kumpaahan tulitiin jopa Japanista asti katsomaan/kuulemaan?
28.03.2006 13:44
en muista kun siitä on jo jonkin aikaa.
Yritän kaivella muistia, mutta ei se kai uskontoon liittynyt.
28.03.2006 13:41
Esimerkkini hieman ontuu mutta naisten kohdalla kun perustetaan uusia yrityksiä, ne ovat usein puhdistupalvelu, kauneudenhoito ja ravintotalous.
sinääsä hyvin tarpeellisia mutta.
Ei kai ihmiset määräänsä enempää syö ta käytä näitä muita em. palveluja vaan siitä seuraa se, ettei leipä riitä kaikille.
Ideaalia on se, että löydetään jokin uusi innovaatio, jolla päästään eteenpäin ja saadaan liiketoiminta terveelle pohjalle.
Tässä on meidän kaikkien suomalaisten yritysten tuhannen taalan paikka. Hyvä esimerkki on Väisälä ja Optineon joka tekee avaruuspeilejä.
28.03.2006 13:28
vaan muistelen. Eikö Onerva Lehtinen (L.Onerva) ja Madetoja oletteet huumeiden väärinkäyttäjiä.
Oliko se ooppiumi vaiko morfiini, voisiko L.O:n sulkeminen sairaalaan johtua aineiden käytöstä?
28.03.2006 13:09
miesvaltaiset alatkaan ole kivoja, lämpimiä, ja siistejä sisätöitä.
Vaan kyllä ne tehdä täytyy jotta saadaan asuntoja, vientikauppaa.
Esim. laivanrakennus (kokemuksella puhun), rakennuksilla betoniraudotus ym.
ei em. aloilla päästä normaalisti eläkkeellä vaan mitä useimmin työkyvyttömyyseläkkeelle.
Rakantavasti: Epikuurolainen.
28.03.2006 12:55
se useimmin tapahtuu vaimokkeen toimesta.
Viekö mies mukanaan kaikki naisen ystävät, sukulaiset ja muut yhteiset tuttavat?
Silloinhan naisverkoston pitää tulla tukinaisiksi, eikö totta.
28.03.2006 11:37
länsirintamalta.
Mm. metalli- ja metallituoteteollisuudessa on näin ollut ja pitkään.
Mutta, mutta vielä edelliseeni..
Voidaanko aina lähteä siitä, että kaikki hakeutuisivat työhön joka on "kivaa"?
Tällä hetkellä media-ala on pahus vie tuo sana "seksikästä" mutta työttömyys% on erittäin korkea.
Samoin tohtoreita väittelee n. 1400 vuodessa, tarpeellistako?
Yhden tohtorin koulutus maksaa yhteiskunnalle n. 150 000€.
Tarvitaanko kaikki "hulipumpeli" tohtoreita?
28.03.2006 11:24
Lotta-järjestö täytti hiljan vuosia.
Talvi-ja jatkosodan aikana Lotat tekivät erittäin kunniakasta työtä isänmaallemme.
He toimivat erittäin epäitsekkäästi ja kului kymmeniä vuosia kun heidä maineensa palautettin.
Ei siinä ollut mitään vastakkain asettelua; mies-nainen akselilla.
28.03.2006 11:14
ammatin valinnalla. Laaditaan ohjelma, jossa muutetaan koulutusjärjestelmän paikkajakoa siten, että kaikkiin opintosuuntiin, keskiaste, AMK, yliopisto ym.että kaikki oppijat määrätään 40%:n sp-säännöllä kouluttautumaan johonkin ammattiin joka on kansantaloudellisesti kannattavaa.
Halusi oppija sitä tai ei mutta silloin tämä tasa-arvo toteutuu.
"näin naapurissa joskus" ;)
28.03.2006 11:00
Marimekko ja SOL, puhdistuspalvelu (lattiakosmetologi) ;)
27.03.2006 21:14
ulkofileen hinta tuollaiset 20 €/kg jolloin miehet, joita ei punnita enää neuvolavaa alla saisivat pari tonnia. Se on käypä hinta.
27.03.2006 17:47
olla luomakunnan kruunu (rahana se on kyllä aika vähän)mutta kuvannollisesti ja meillä miehillä on niin hienija naisia.
"On niin paljon naisia mtta niin vähän aikaa" ;)
27.03.2006 17:01
linkistä. Kyllä siinä esitetyt osiot olivat ihan kohdallaan, ei siinä mitään.
Brt:lla tarkoittanet tilavuutta (suljettujen kansien alla olevaa tilaa) 1 r= 2,83m3 olisko näin?
26.03.2006 22:14
Tuli mieleeni...
Voisivatko Ahvenanmaalaiset naiset, miehet osallistua varusmieskoulutukseen Suomessa?
Samoin ehdoin kuin nyt mantereella asuvat tekevät.
26.03.2006 21:49
vain kirjallinen koe, ilman näyttöä veneen käsittelyä?
Ammatillissa oppilaitoksissa ovat käynnissä ns. näytöt.
Voitaisiinko tälläisia huru-ukkoja vapautta ko. "kortista" jos kykenee esittämään veneily historiansa vaikka veneseuran kautta?
26.03.2006 21:10
Olen kuullut näinkin väitettävän, että 1.maailmansodan jälkeiselle Saksalle määrättiin niin suuret sotakorvaukset, ettei niissä ollut realiteetteja.
Ja kun Itävallasta tuli hypnoottinen demagogi A. Hitler, joka osasi taitavasti käyttää Saksan nöyryytystä hyväkseen.
Ei sodat yhdestä kipinästä leimahda, vaikka Sarajevossa ammuttiin arkkiherttua.
mutta, mutta jos näitä sotakiihkoilijoita kuten Hitler ei saada "naurunalaiseksi" vaan uskotaan sokeasti heidän dogmejaan--- ketä pitää syyttää?
Sodassa kenraalit ovat voittajia ja häviäjiä ovat kansat. Sanotaan myös ettei ei enää syty sotia, vaan niin suuri taistelu rauhasta, ettei jää kiveä kiven päälle.
Se mitä tapahtui Suomessa 1939 on eri juttu.
Arvostan, että meille taisteltiin itsänäisyys.
26.03.2006 18:30
en ole ollenkaan varma mutta nyt joku tutkija olisi löytänyt Saksan arkistosta jotain valaisevaa Suomi-nimen alkuperästä.
26.03.2006 17:39
Sokrateen puoliso saattoi olla ensimmäisiä feministejä, koska Sokrates ei kirjoittanut (ei saanut kirj.rauhaa) yhtään teosta vaan toi ideansa esiin julkisissa väittelyissä ja toimimalla opettajana.;)
26.03.2006 17:34
Sarjakuvat sankarittaren Klaara ja hänen nahjusmainen miehensä Vihtori.
Anita Välkki ja mies Usko....... myös muukikko
Anita Hirvonen vad e det kuku det ja vaihtoi nyrkkisankari Harrin nuorempaan mieheen.. m.h.n.o...
26.03.2006 17:20
"sanotaan,missä on voima, siellä on myös vastavoima;)"
26.03.2006 15:26
416 / 431