Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
syys-kesa
profiilit
syys-kesa
syys-kesa
Vapaa kuvaus
:)
Aloituksia
2
Kommenttia
92
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nimim. 8+4, siinäpä tyypillinen suomalainen mies. Ei tarvitse ihmetellä ettei ämmille mikään kelpaa.
08.03.2011 14:58
Joku kärsii yksinäisyydestä, joku ei. Itse en enkä ottaisi ketään toista kattoni alle asumaan. Onneksi se on vielä vapaaehtoista.. ketään ei siihen pakoteta.
08.03.2011 14:48
Aurinkoista Naistenpäivää meille kaikille upeille naisille. :)
08.03.2011 12:22
Jos Suomessa saisi triptaaneja ilman reseptiä niin koko hinta pitäisi maksaa itse. Ovat tosi kalliita. Reseptillä saatavista lääkeistä saa kelakorvauksen, ei käsikauppa lääkkeistä joita triptaanitkin olisi ilman reseptiä. Uusin mielellään reseptin jo tuon kelakorvauksenkin takia.
04.03.2011 11:38
Onkohan kysymys yksinäisyydestä vai yksin elämisestä? Itse elän yksin mutta en ole yksinäinen.
Yksin elämisessä on hyviä puolia paljonkin. Kukaan ei odota kotona.. no joillekin tuo on paha asia.. saa tulla ja mennä miten haluaa, raha-asiat on helppo hoitaa, sohvalla saa loikoilla silloin kun haluttaa, saa potea päänsärkyä ilman huonoa omaatuntoa jne.
Jos on oikeasti yksinäinen niin silloin hyviä puolia ei varmaan löydy.
23.02.2011 19:13
Rakastaa myötä ja vastamäessä?
Tuollaiset vastamäet pitäisi kyllä ottaa puheeksi jo ennen mahdollista avio-tai avoliittoa.
Jos tietää itsellään olevan taipumuksia homouteen niin siitä pitäisi kertoa. Saa toinen valita HALUAAKO rakastaa jos toinen tuntee seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen.
21.02.2011 20:15
Ihminen pitää oman älyllisyytensä mittarina kaikelle.
Ei voi ymmärtää että jotain MUUTAKIN voi olla. Ihminen on oikeasti aika tyhmä ja rajallisesti ajatteleva.
Maapallon elämä on kehittynyt täällä olevien olosuhteiden mukaan. Ihminen ei halua tajuta että toisenlaiset olosuhteet voi luoda ihan erilaista "elämää".
21.02.2011 14:29
Ei kivaa emäntää kukaan hylkää jos seksikin vielä pelaa!
On olemassa myös emäntiä jotka on isännän hylänneet kun isännällä ei seksi pelaa. Jokaisella erolla on omat syynsä eikä se ihmisestä huonompaa tee.
Parisuhteen kokeneissa on se hyväkin puoli että tietää mitä sellaisessa eläminen on ja on ehkä ottanut opikseen. Koskee sekä miehiä että naisia.
16.02.2011 11:45
Voi avioehto joskus loukata miestäkin. :)
07.02.2011 10:13
On tietysti vähän eri asia jos kissat ja koira tapaa vain silloin tällöin kuin että asuisivat yhdessä. Toisiinsa tottuminen voi olla hankalampaa harvemmin nähdessä. Samassa taloudessa asuessa tottuvat nopeasti ja pitävät toisiaan perheen jäseninä. Itsellä ainakin on käynyt näin.
26.01.2011 13:07
Eipä täällä minun kodissani ole muita hiippaillut. En siis asu toisten nurkissa vaan omassa kodissani, vaikkakin vuokralla.
25.01.2011 13:04
Kyllä kolmekymppinenkin on jo niin aikuinen että voi tehdä pipareita ja penkoa kukkapenkkiä ja ne kontiot on käytännölliset heilläkin. Itse tein tuota kaikkea kolmekymppisenä ja nuorempanakin.
Sitä paitsi mieli saa muuttua, niin nuorella kuin vanhallakin. Usein on jopa todennäköistä että se muuttuu, samanikäisetkin parit eroavat aika suurella todennäköisyydellä nykyään.
15.01.2011 13:15
Erikoista jos sekä äiti että isä sattuu olemaan narsisti. Isäkään ei halua lastaan luokseen jouluksi alkuperäisessä. Nykyään noita narsisteja näkyy kasvavan joka oksalla.
26.12.2010 11:37
Ikävä asia mutta täällä lukijat tietävät vain sinun kantasi asiaan. Miksi vanhemmat tekevät niinkuin tekevät? Voi olla ikäviäkin asioita sinun puoleltasi mitä et halua tuoda tässä julki. Siksi isäsikin haluaa pitää suhteessa riittävän välin vaikka haluaa puheväleissä olla.
Ihmissuhteissa on aina kyse molemmista puolista, myös vanhempien ja lasten välisissä.
26.12.2010 11:18
......suomalainen nainen. Minussa on vähän erakon vikaa, viihdyn yksinkin hyvin. Töissä on pakko olla sosiaalinen ja koko ajan ihmisten kanssa tekemisissä.
Kesällä pyöräilen ja talvella käyn kävelyllä mutta osaan myös löhötä hyvällä omalla tunnolla.
En vaivu talviuneen vaikka saatan olla päivän sisällä käymättä ulkona.
Elän tasapainoista elämää ja elämässäni on muutenkin mielenrauha. Tämä on minun tapani elää. Jos se ei miellytä kaikkia niin eiköhän se ole heidän ongelmansa.
Pääasia että olen itse onnellinen.. suomalaisena naisena.
14.12.2010 13:53
Molemmat ajat on koettu ja tuttuja. Ensin lapsiperheen elämää ja nyt "vapaata" sinkkuelämää. Vapaata sillälailla että lapset ovat jo täysin omillaan. Olin onnellinen perhe-elämän aikana kun lapset oli pieniä ja nyt myös kun lapset ei pyöri enää helmoissa. Olen onnellinen aikuisista lapsistani, tyttären kanssa voi jakaa joitakin naisten juttuja jne.
Luulen että se onnellisuus on ominaisuus ihmisessä eikä perhe tai perheettömyys vaikuta kovinkaan paljon siihen.
11.12.2010 09:27
Yhtiövastikekin koostuu molempien käytöstä. Siinä on kiinteistöveroa, jätemaksua, isännöintimaksua mukana. Toivottavasti ei ole rahoitusvastiketta mukana eli vastikkeessa maksaa samalla osaksi myös asuntoa.. kai teillä on kysessä pelkkä hoitovastike. Joka tapauksessa siinä maksetaan molempien kuluja. Itse en maksaisi koko vastiketta yksin että toinen saisi vaan kartuttaa omaisuuttaan.
08.12.2010 11:57
Eli kirjoittaja maksaa molempien varsinaiset asumiskulut, vastikkeen ja sähkön. Mies lyhentää asuntolainaa eli kartuttaa omaisuuttaan. Lisäksi pitäisi maksaa vielä 100 euroa kuussa asuntolainaa eli olla apuna siinä toisen omaisuuden kartuttamisessa.
Järki käteen moisessa.. ei taida olla rakkaudesta kyse vaan toisen hyväksi käytöstä.
03.12.2010 15:23
Ainakin paastotesti tajuaa koska on kerännyt tietoa asiasta.
22.11.2010 20:42
Tuossa "paastossa" varmaan kilot putoaa. Kuntopiiriä ei tarvita lihasten kiinteytymiseen koska lihasmassa häviää tuossa paastossa ensimmäisenä. Eli ei ole sen jälkeen lihaksia ollenkaan.
Tuo oli muutenkin varmaan hatusta vetäisty juttu. Jokainen tajuaa ettei paasto ole tuota mitä paastotesti kirjoitti.
22.11.2010 19:25
4 / 5