Vapaa kuvaus

Olen joskus maalannut maisematauluja ja muutenkin kuvitellut suuria. Kuitenkin vähän on toteutunut. Mutta onhan vielä paljon tekemättä kuten tämä netti- leikki ja melkein kaikki maailmasta näkemättä. Ehkä huomenna...! Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: matkailu En pidä: Röyhkeänviisaat Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

36

Kommenttia

161

1. Varmasti löydät hienot vuoristotn ylätasankoineen ja luolineen, muusta luonnosta en osaa juurikaan arvella kun en ole käynyt, mutta joskus on ollut mielessä vilkaista.
  2. Mukavaa lukea teidän "valkokaulusköyhälistön" mielipiteitä! Olemme olleet useammin kuin kerran k.o. maassa ja Samanassakin usein. Ei kehitysmaalta voi odottaa ihan samaa kuin meillä on totuttu saamaan ja kokemaan. Siellä eletään välittömästi huomisesta juuri huolehtimatta, josta syystä kukaan ei tule ehkä ajatelleeksi kertakäyttöruokailuvehkeiden kartsalle heittämisen seuraamuksia "turistin silmälle" tai myöhemmälle elämän mukavuudelle sekä turvallisuudelle, kun muistaa lasin sirpaleiden ongelman mitä kaljapullojen liikkuvasta autosta ulos heittäminen merkitsee! Kyseinen alkujutun hotelli kuitenkin on keskimääräisesti tarkastellen kohtuullinen ilmanala ja lähtökulttuuri huomioiden. Noita marisijoita kun on joka lähtöön! Olisi mukava nähdä mitä tuo porukka tekisi kuljeskellessaan maailmalla vaikkapa minun, vanhan reppureissulaisen mukana ja kokemuksissa? Repisi pelihousunsa tai polttaisi päreensä, pahimmassa tapauksessa ampuisi itsensä! Maailma on mahtava kokemusten kaaos! Tietenkin tykkään myös minä siististä ja rauhallisesta paikasta. Nyt kun kuljimme usein ohi tuon hotellin ja kaävimme monasti myös hotellin käytössä olevalla uimarannalla, kaikki pelasi kuin pitääkin ja ranta oli siisti, kanadalaisten kansoittama, koska suomalainen on niuho itserakas paska! Luulen että nimerkki "huoneusto" joka kirjoitti otsikolla paskaluukku, ei ole mihinkään tyytyväinen eikä ole kokenut eläessään mitään oikeasti vaikeaa! Kukaan ei tyrkytä mitään kun viitsii opetella muutaman lauseen espanjaksi ja muistaa olla ystävällinen! Samanan alueelta löytää myös rantoja jotka ovat ihan "omia", ilman ainuttakaan toista henkilöä. Parhaan Dominikaanisen Tasavallan rannat tietenklin löytyvät sektorilta Playa Bavaro- Punta Cana. Nyt ei kyllä juuri sadellut kun kiertelimma maata pari viikkoa, vai kaksi ensimmäistä päivää Sosuassa ja yhtenä päivänä Cañada Hondassa. Lähtöpäivä eilen oli sateinen. Tropiikki on sellainen!!!!!!!!