Miten on mahdollista rahastaa?

Merkillistä_

19

1808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja vastaus

      voit palauttaa ihan itse laitteen sitä kierrätysmaksuasi vastaan liikkeeseen. Tuo mitä Gigantti tarjoaa on maksullinen palvelu, jossa noutavat vanhan laitteen rahaa vastaan uuden laitteen tuonnin yhteydessä.

      • Häiriö gigant

        "Tuo mitä Gigantti tarjoaa on maksullinen palvelu, jossa noutavat vanhan laitteen rahaa vastaan uuden laitteen tuonnin yhteydessä".

        Musta Pörssi tekee tuon ilmaiseksi ilmaiseksi ! Ostimme uuden astianpesukoneen ja veivät vanhan mennessään, ilman maksuja. Samoin kävi pyykinpesukoneelle ja sai vielä Plus pisteitä !


    • Roudari rane

      leviää jo luetun ymmärtämiseen.
      Mistä näitä sikiää.

      • kkk..kk

        tuntuu olevan, se näkyy näillä palstoilla melko laajasti. Mitä ne siellä koulussa nykyään opettaa?


      • Sanalla Sanoen

        sanallakaan kotoa noutamisesta - vain 'poisviemisestä' kierrätykseen.

        Mistä sikiää?


      • mistä sikiää?
        Sanalla Sanoen kirjoitti:

        sanallakaan kotoa noutamisesta - vain 'poisviemisestä' kierrätykseen.

        Mistä sikiää?

        Katsotaas, kopioin tähän linkistä löytynyttä:

        "Vanhan laitteen poisviennit
        Nyt voit ostaa nettikaupastamme vanhan koneen poisviennin.asennukset
        Vanhan poisvienti-palvelu on saatavilla: Uusimaa, Turku, Tampere, Lahti, Jyväskylä, Vaasa, Kuopio ja Oulu.
        Esimerkiksi jos tilatessasi television lisäät ostoskoriin myös vanhan laitteen poisvienti-palvelun, voit luovuttaa minkä tahansa vanhan laitteesi kotiinkuljetuksen yhteydessä toimitettavaksi kierrätykseen.
        * Vanhan laitteen poisvienti 17,90 euroa
        Palvelun hinta vastaa yhden laitteen poisvientiä. Palvelun voi ostaa jälkikäteen, jos se on unohtunut alkuperäisestä Gigantin verkkokaupan tilauksesta. Jälkikäteen ostetussa palvelussa tilaus on oltava samoilla yhteystiedoilla kuin alkuperäinen. Vanhan poisvienti-palvelua ei välttämättä aina voida toteuttaa uuden tuotteen/tuotteiden kotiinkuljetuksen yhteydessä. Tällöin palvelu toteutetaan erikseen. Palvelulla ei ole palautusoikeutta."


      • Roudari rane
        Sanalla Sanoen kirjoitti:

        sanallakaan kotoa noutamisesta - vain 'poisviemisestä' kierrätykseen.

        Mistä sikiää?

        pidetään ihan kotona ja jos se sieltä haetaan, eli kuljetetaan jatkokäsittelyyn niin sinulle se on silkkaa huijausta, muille sen sijaan palvelua. Muutenhan sen joutuu itse viemään.
        Mielestäni palvelu on jopa yllättävän edullinen.

        Katso peiliin, näkyykö siellä pahvi.


      • Perin heikkoa
        mistä sikiää? kirjoitti:

        Katsotaas, kopioin tähän linkistä löytynyttä:

        "Vanhan laitteen poisviennit
        Nyt voit ostaa nettikaupastamme vanhan koneen poisviennin.asennukset
        Vanhan poisvienti-palvelu on saatavilla: Uusimaa, Turku, Tampere, Lahti, Jyväskylä, Vaasa, Kuopio ja Oulu.
        Esimerkiksi jos tilatessasi television lisäät ostoskoriin myös vanhan laitteen poisvienti-palvelun, voit luovuttaa minkä tahansa vanhan laitteesi kotiinkuljetuksen yhteydessä toimitettavaksi kierrätykseen.
        * Vanhan laitteen poisvienti 17,90 euroa
        Palvelun hinta vastaa yhden laitteen poisvientiä. Palvelun voi ostaa jälkikäteen, jos se on unohtunut alkuperäisestä Gigantin verkkokaupan tilauksesta. Jälkikäteen ostetussa palvelussa tilaus on oltava samoilla yhteystiedoilla kuin alkuperäinen. Vanhan poisvienti-palvelua ei välttämättä aina voida toteuttaa uuden tuotteen/tuotteiden kotiinkuljetuksen yhteydessä. Tällöin palvelu toteutetaan erikseen. Palvelulla ei ole palautusoikeutta."

        'poisvienti' ja nouto ovat eri asioita ja 'poisviennillä' viitataan toimittamista kierrätyslaitokseen.


      • selkeää ja toimii
        Roudari rane kirjoitti:

        pidetään ihan kotona ja jos se sieltä haetaan, eli kuljetetaan jatkokäsittelyyn niin sinulle se on silkkaa huijausta, muille sen sijaan palvelua. Muutenhan sen joutuu itse viemään.
        Mielestäni palvelu on jopa yllättävän edullinen.

        Katso peiliin, näkyykö siellä pahvi.

        Meillä Espoossa kiertää ongelmajäte-auto kerran vuodessa, ja melkein kotiovelta hakevat ilmaiseksi rojut kierrätykseen. Miksi siis maksaa kodinkoneliikkeelle lainmääräämästä palvelusta ? Kun ostat uuden koneen, liike on velvollinen ottamaan vanhan ilmaiseksi vastaan. Uudesta laiteesta on kotiinkuljetus maksu, mutta vanhan viemisestä samalla pois EI ! Tosin olen aina tinkinyt ilmaisen kotiinkuljetuksen ja säästänyt siinä parikymppiä.


      • Pahviton koti.
        Roudari rane kirjoitti:

        pidetään ihan kotona ja jos se sieltä haetaan, eli kuljetetaan jatkokäsittelyyn niin sinulle se on silkkaa huijausta, muille sen sijaan palvelua. Muutenhan sen joutuu itse viemään.
        Mielestäni palvelu on jopa yllättävän edullinen.

        Katso peiliin, näkyykö siellä pahvi.

        jossa leima: EnsoStooraPeippörRautaruukki. Mitä tulee keskusteluun, jokainen puhuu rivien vierestä, ei itse alkuperäisestä asiasta. Gigantinkin hinta edellyttää uuden laitteen ostamista ja voisin kertoa kuvion rautakiskosta vääntäen. Mutta ette te ymmärtäisi, te uusiopahvit.


      • Kiertymätön
        selkeää ja toimii kirjoitti:

        Meillä Espoossa kiertää ongelmajäte-auto kerran vuodessa, ja melkein kotiovelta hakevat ilmaiseksi rojut kierrätykseen. Miksi siis maksaa kodinkoneliikkeelle lainmääräämästä palvelusta ? Kun ostat uuden koneen, liike on velvollinen ottamaan vanhan ilmaiseksi vastaan. Uudesta laiteesta on kotiinkuljetus maksu, mutta vanhan viemisestä samalla pois EI ! Tosin olen aina tinkinyt ilmaisen kotiinkuljetuksen ja säästänyt siinä parikymppiä.

        esimerkiksi kaupungin vuokrataloissa, asukkaat hilaavat vanhat romunsa rappujen alatasanteille, ovien pieliin ulos, kellarikäytäville, pyörävarastoihin ja joskus jopa roskikselle saakka. Hilaavat siis läpi vuoden ennen kierrätysautoa tai pihatalkoita. Ja kummaa, unohtavat ne romunsa sinne. Parhaassa tapauksessa mukana on uuden laitteen pahvilaatikko ja suojapaperit. Eivätkä maksa mitään.


      • vidu kusetusta
        mistä sikiää? kirjoitti:

        Katsotaas, kopioin tähän linkistä löytynyttä:

        "Vanhan laitteen poisviennit
        Nyt voit ostaa nettikaupastamme vanhan koneen poisviennin.asennukset
        Vanhan poisvienti-palvelu on saatavilla: Uusimaa, Turku, Tampere, Lahti, Jyväskylä, Vaasa, Kuopio ja Oulu.
        Esimerkiksi jos tilatessasi television lisäät ostoskoriin myös vanhan laitteen poisvienti-palvelun, voit luovuttaa minkä tahansa vanhan laitteesi kotiinkuljetuksen yhteydessä toimitettavaksi kierrätykseen.
        * Vanhan laitteen poisvienti 17,90 euroa
        Palvelun hinta vastaa yhden laitteen poisvientiä. Palvelun voi ostaa jälkikäteen, jos se on unohtunut alkuperäisestä Gigantin verkkokaupan tilauksesta. Jälkikäteen ostetussa palvelussa tilaus on oltava samoilla yhteystiedoilla kuin alkuperäinen. Vanhan poisvienti-palvelua ei välttämättä aina voida toteuttaa uuden tuotteen/tuotteiden kotiinkuljetuksen yhteydessä. Tällöin palvelu toteutetaan erikseen. Palvelulla ei ole palautusoikeutta."

        "Esimerkiksi jos tilatessasi television lisäät ostoskoriin myös vanhan laitteen poisvienti-palvelun, voit luovuttaa minkä tahansa vanhan laitteesi kotiinkuljetuksen yhteydessä toimitettavaksi kierrätykseen.

        * Vanhan laitteen poisvienti 17,90 euroa".
        Kenenkään ei kuulu maksaa tuota 17,90 euroa, vaan kertoa kuskille mitä laki sanoo asiasta.


      • työllistetty..
        Kiertymätön kirjoitti:

        esimerkiksi kaupungin vuokrataloissa, asukkaat hilaavat vanhat romunsa rappujen alatasanteille, ovien pieliin ulos, kellarikäytäville, pyörävarastoihin ja joskus jopa roskikselle saakka. Hilaavat siis läpi vuoden ennen kierrätysautoa tai pihatalkoita. Ja kummaa, unohtavat ne romunsa sinne. Parhaassa tapauksessa mukana on uuden laitteen pahvilaatikko ja suojapaperit. Eivätkä maksa mitään.

        Kun olin työttömänä, päädyin sellaselle pajalle töihin joka purki elektroniikkaa ja käytiin kaupunginvuokratalojen roskiksilta hakemassa romut pois kerran viikossa. Siis telkkarit, pesukoneet, jääkaapit, tietsikat jne.. Tosin taloyhtiöt joutui maksamaan palvelusta jonkun nimellisen korvauksen.


      • sellasta..
        vidu kusetusta kirjoitti:

        "Esimerkiksi jos tilatessasi television lisäät ostoskoriin myös vanhan laitteen poisvienti-palvelun, voit luovuttaa minkä tahansa vanhan laitteesi kotiinkuljetuksen yhteydessä toimitettavaksi kierrätykseen.

        * Vanhan laitteen poisvienti 17,90 euroa".
        Kenenkään ei kuulu maksaa tuota 17,90 euroa, vaan kertoa kuskille mitä laki sanoo asiasta.

        että kuskin ei ole pakko ottaa mitään vastan. Sen sijaan voit itse viedä maksutta sähkölaitteesi ko myymälään.


    • tänne:
    • näin_

      myyjä tuodessaan kodinkoneen vienyt vanhan mennessään - ilman erillistä korvausta.

      • Eli laitteen sijoituspaikasta kyytiin ottaminen. Jos uusi toimitetaan samaan osoitteeseen. Kai jokainen tajuaa ettei erillistä noutamista kukaan ainakaan tee ilmaiseski. Tekisitkö sinä ilmaista työtä? Se on jo aika paljon jos vievät palatessaan ilman maksua. Sekin on ymmärrettävää että halvimmalla myyvä liike sitten veloittaa erillisistä tekemisistä eri hinnan.


    • JÄÄKAAPIT,LIEDET,KAT

      http://tori.suomi24.fi/kierrätetään/ajoneuvot/muut/ostetaan romu autoja ym.../38707
      ja näitä romun ostajia, sekä kerääjiä on pilvinpimein.

      • pitäisi

        antaa ilmaiseen kierrätykseen!!!

        Eihän niistä tule tekstikään ulos kuin harvakseltaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe