dreamland

Aloituksia
12
Kommenttia
162
- Kokemuksia Clip-On-hiuksista?Oon aikasemminki kysyny vinmkkejä sinisistä hiusraidoista, ja kiitos kaikkille vastanneille. bongasin joitain päiviä sit117228
- sinisiä raitoja?Eli mulla on tällähetkellä pitkät (alaselkään asti) lievästi punertavat, ruskeet hiukset. Nyt oon miettiny että jos lait141786
- kertoisko joku...ku ennitse triedä, niin osaisko joku muu tiivistää lyhyesti että mitkä tähtimerkit sopii ja ei sovi leijonalle, ja vaiku71352
- ensimmäinen... -galluppiAluksi... Ikä: sukupuoli: Millon nämä asiat tapahtuivat ensimmäistä kertaa sinulle? voit vastata sen hetkisen ikäsi ja101063
- kampausideoita pitkille hiuksille?Eli tarvitsisin kamapusideoita joilla saisin hiukset pysymään tiiviisti kiinni (hiukset ei saa roikkua) mikä aiheuttaaki5715
- hyviä hoitajia :)hyviä hoitajia löytyy. MLL kouluttaa ja välittää lastenhoitajia. palkka 4.20€/h. sivulta lisää :) http://www.mll.fi1511
- kampausideoita pitkille hiuksille..?Eli mulla on pitkät (alaselkään asti) ja paksut hiukset ja otsatukka, jonka vedän oikean korvan taakse. onelmana on, ett1453
- ajatuksia ja vinkkejätuli yks päivä mieleen erilaisia ajatuksia ja ideoita, ku monet tuntuu miettivän että miten alottaa jutteleminen ja mite1380
- Valokuva 1800-luvultaVanhasta isovanhempieni ennen asuttamasta talosta Kalajoelta on löytynyt valokuva, arviolta 1800-luvun loppupuolelta. Ku0361
- vastaamattomuuden nopea tuomitseminen...Harmillisen moni laittaa estoon, jos ei vastausta viestiin tule päivän tai kahden sisällä, vaikka aikaisemmin olisi vies5285
- hp g72 ei aukea.eli eilen pimeni kesken käytön, jäi hurisemaan. Mihinkään ei reagoinut joten muin akun pois. Sen jälkeen virtajohdon vie5245
- tanssipaikkoja Helsingissä?Eli MISSÄ paikoissa käyvät 20-30v suomalaiset heteromiehet tanssimassa? Oon käyny vaan muutamassa paikassa, mutta esim.0115