Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
akp
profiilit
akp
akp
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
12
Kommenttia
45
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mut leikattiin 1973, oikeasta temporaalilohkosta astrosytoma ja sit päälle aika pitkä sädehoito-jakso. Tuohon aikaan ei vielä ollut MRI-laitteita, vaan kuvaukset oli melko ikäviä esim.
varjoaine kaularangasta/nivusista aivoihin ja ilmakuvaukset joissa aivoihin laitettiin selkärangan kautta ilmaa, joka sitten muljahteli ikävästi parin viikon ajan päässä ja aiheutti kovia päänsärkyjä. Kasvain aiheutti poissaolokohtauksia, jotka loppuivat melkein heti leikkauksen jälkeen, mut heräsivät uudelleen noin 30 vuoden kuluttua unihäiriöiden ja väärin määrätyn masennuslääkkeen johdosta.
Niin siitä tukasta, kaikki pois, itseasiassa kahteen kertaan kun sädehoito vei nekin mitä välissä kerkesi kasvamaan.
Samanlainen reikä mullakin oli kuin Leijonamiehellä, tosin en noita niittejä koskaan nähnyt.
Kyllähän mun vointi on huomattavasti parempi, mitä oli ennen kasvaimen kanssa.
T. Artsi
13.12.2006 14:26
Tämä voisi auttaa talodellista tilaasi:
Käsittääkseni epileptikoilla on mahdollisuus saada
opintotukea Kela:ta. Kannattaisi varata aika paikkakuntasi Kelan toimistosihteerille ja käydä ainakin kyselemässä.
Sain itse aikoinaan (1974-1980) Kelalta kuntoutumistukea: maksoivat opiskelutarvikkeet, matkat ja lukukausimaksut.
13.12.2006 09:15
on valttia noiden masennuslääkkeiden kanssa, koska nekin voivat toimia laukaisijana kohtaukselle.
Omia kokemuksia on.
T. Artsi
11.12.2006 08:34
Trileptal tipuittaa suola-arvosi alas, ja sitten alkaa huipata.
Olen huomannut saman myös saunassa käynnin jälkeen.
Trileptalin "ohjeissa" mainitaan myös sivu-vaikutuksena huimaus.
Minulla on aina verikokeissa seurattu lääkemäärä veressä, maksa-arvot ja ne suola-arvot.
T. Artsi
Ps. varo kesähelteitä, suola-arvot tippuu herkästi.
05.12.2006 15:21
pitää paikkansa.
Katsoppa tuolta lisää:
www.glaxosmithkline.fi/asiakaspalvelu/potohjeet/epil_nainen.pdf
Ainoa asia mikä siellä viittaa mieshormooneihin on
SHBG (sex hormone binding globuline) jota naisilla ei taida olla.
T. Artsi
06.11.2006 10:49
3 / 3