RakkausrunotVastattu 17v

LILJOJEN TUOKSU

♥´´*:o♥o:´´*Oo♥♥oO*``:o♥o:*``♥ - Rakkaani - Minä näin unta Näin unta valkeasta ratsusta Taivaan yli se kiisi harjansa hulmuten Kultaisin kavion se iski laukassaan niin että salamat halkoivat taivasta - Rakkaani - Näin u…
RunotVastattu 15v

()´OMENA JA APRIKOOSI`()

♥ ○○•[oO]♥[Oo] *\♥♥/* [oO]♥[Oo]•○○ ♥ Omena maahan putoaa aprikoosia naurattaa ‘Ei toista saa pilkata’ omena koittaa torua Aprikoosia nolottaa koittaa kovasti paikata ‘Suloinen olet omena kaikkien rakastama Koitin vain m…
RakkausrunotVastattu 18v

OLET LUONANI JÄLLEEN

♥••○0○•○0○•••♥•••:000•0•000:•••♥•••○0○•○0○••♥ ~ Rakkaani ~ Nyt on jo ilta - Päivän oksia kieputteleva tuulikin on enää verkkaista ja voimatonta henkäilyä Yöllinen kaste heräilee piiloistaan Melkein haistan sen yön viile…
RunotVastattu 15v

)o( ENKELEIDEN KUVIA )o(

♥¸♥¸♥¸¸♥¸¸♥¸¸♥♥¸¸♥¸¸♥¸¸♥¸♥¸♥ Tämä aika - Avaa kämmeneni Kehottaa irti päästämään - Jälleen kerran Ja uudestaan ja vielä Tämä aika - nostaa sormen Sulkee sanojen oven - mutta unohtaa sydämensykkeen Ääneti leikkaan enkele…
RakkausrunotVastattu 17v

KUN YÖ LASKEUTUU

♥_•__•_♥ Tulen lämpöä en enää edes muista Puut ovat palaneet mustiksi kekäleiksi Rikkoutuneen ruusun lehdet sisin jäädyttää - polkee - tuhoaa Jäätävä viima polttaa kuin helvetintuli enkä minä saa sieluni oveja lukituksi…
RakkausrunotVastattu 19v

YLPEYS

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Liikaako sinulta vaati hattu kädessä seisoa kivisellä kadulla Hattu jonka olisin täyttänyt kukilla ja tuoksuilla Vaivaantuneena toivot kaiken olevan unta Enkä…
RunotVastattu 16v

**¤--TAIVAALLISTA--¤**

♥••o{{{○○○••*********••○○○○}}}o••♥ Keskiyö - Sininen auringonvalo hangilla Kaakossa Orioninvyö Mintaka, Alnilam Alnitak Kolme kuningasta Aamun sarastaessa Saturnuksen tuikkiva vilkutus Viikonlopuksi hitaita tähdenlentoj…
RunotVastattu 15v

..o`*`YSTÄVÄ´*´o..

♥♥♥♥•○o0o○•♥♥♥♥ ♥ Eikö olekin ♥ helppo ♥ tehdä ♥ toinen ♥ Onnelliseksi ♥ Antaa ♥ vain ♥ hieman ♥ aikaa - ♥ Ja pikkuisen ♥ Sydäntä ♥ ♥♥♥♥•○o0o○•♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=EtGF2m102Wg ~♥~ HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ RUNO…
RakkausrunotVastattu 17v

*´´SYDÄN SYDÄNTÄ RAKASTI``*

♥O¤o¤O♥o¤o♥O¤O♥o♥♥o♥O¤O♥o¤o♥O¤o¤O♥ Jäisille rannoille minä kotiani tein Sen pistäviin piikkeihin vereni valutin Ja totuin siihen niin että muuta en nähnytkään Vain jäisien rantojen kukkia niitä käsissäni kannoin Kylmist…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUS KULKEE - JA PYSYY PAIKOILLAAN

♥ ¤0•000•0¤ ~♥♥~ ¤0•000•0¤ ♥ Voima kultaisensäteen lävistää taivaan Siihen sineen kulkunsa raivaa Jättää tien jälkeensä kulkea Tien joka on hopeaa ja kultaa Tähtisumua ja unelmaa Ja yö tulee - eikä aamua olekaan Ja uusi…
RakkausrunotVastattu 18v

SYDÄMEN TAHTO

♥○¤0¤0¤0ooo♥¤♥ooo0¤0¤0¤○♥ En tiedä oletko minun pääteasema mutta annathan minun ainakin hetken olla tässä En kuule pillin vihellystä En tunne rinnassani lähdön jännitystä En intoa uuden löytämisestä - En tiedä - Mutta j…
RakkausrunotVastattu 19v

KESÄAAMU

♥ O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O ♥ Yöllä on satanut Nurmella elämänpisaroita Pihan kukat nostaa unisia kukintoja Päivän lämpö jo ihollani Kevyt pyrähdys kivelle Västäräkin touhukas katse - Kaukaa kuuluu leivosen liverr…
KirjallisuusVastattu 17v

KATSO PEILIIN

♥♥¤¤¤♥♥o¤o0¤0o¤o♥♥¤¤¤♥♥ Ehkä minun kenkäni ovat tänään kevyet Ehkä askeleeni vain ilmassa leijuu Ehkä hymyyni on jokin tietty syy Ehkä - niin - Ehkä Kun katsot peiliin syy hymyyni -Rakkaani - Sekin sinulle selkeytyy ♥♥¤…
RakkausrunotVastattu 18v

SITTENKIN,.,.,

♥¤(_)¤♫o♥o♫¤(_)¤♫o♥o♫¤(_)¤♥ Harry's Bar:n tupakan kellastamat savuiset seinät ja kulunut lattiamatto Ikkunoita peittävät paksut verhot ja pöydillä punaiset neilikat Ovikellon heleä kilahtelu ja hämyisä turvallinen valo …
RakkausrunotVastattu 17v

LINTU SINUN KÄMMENELLÄ

♥¤-o¦o-¤♥¤-o¨¦♥♥¦¨o-¤♥¤-o¦o-¤♥ Päästää irti ja hengittää Ulappaa katsoa Sinne meren ja taivaan rajalle Lentää pääskysen selässä kivisten kaarisiltojen alta - Rakkaani - Eikä koskaan muuta Ei koskaan vähempää Kuin laskeu…
KirjallisuusVastattu 15v

*¨¨PIMEIN PÄIVĨ¨*

♥•o((Q))o•♥♥•o((Q))o•♥♥•o((Q))o•♥ Kuin kaunis peitto sinisyys lepää talvihetkessä Se peittää hyytävän kylmyydenkin Tänään ei aurinko nouse On vuoden pimein päivä Jokin pudottaa lunta oksalta Ketään ei näy Hangenpinnassa…
RakkausrunotVastattu 17v

~SILKKINEN AAMUTAKKI~

♥•o*||||*o•♥♥•o*||||*o•♥♥•o*||||*o•♥♥•o*||||*o•♥ . - Rakkaani - Anna minun katsoa kun maalaat Sinun kätesi on niin kaunis ja taidokas Hiljaiset sipaisut kankaalla saa minut melkein itkemään Näissä hetkissä kanssasi ei o…
KirjallisuusVastattu 17v

ETTÄ RAKASTAISIT

♥...*´´o``*.♥♥.*´´o``*...♥ Minun piti tuntea kivien rosoisuus Jäähileen polttava kylmyys Kohmettaa käteni Sormeni jäykistää niin etten otetta saisi Ymmärtää että sieluni huuto ei auttaisi Minun piti oppia - Kuiskaamaan …
KirjallisuusVastattu 17v

VANHOJEN AJATUSTEN HAUTUUMAA

♥♥♥.o•••o.◄----►.o•••o.♥♥♥ Hedelmättömiä puita vanhojen ajatusten hautuumaan vierellä Helmani eilisen pölystä harmaat Jälkiä edessäni - Olen kulkenut tästä useasti Miten saisin puut kukkimaan uudestaan Tomun ruohoksi mu…
RakkausrunotVastattu 17v

KAUNEIN AJATUS

♥*``*•o.*´´*¨♥♥¨*``*o•.*´´*♥ Ajatus sinusta - Hieroo harteistani Silittää otsaani Se sulkee silmäni näkemään sinut Ajatus sinusta - Tuntuu kihelmöintinä niskassani ja painona sylissäni Ajatus sinusta - Illalla uneen jo …