RakkausrunotVastattu 20v

HALOO PUUPÄÄ !

Olet käpertynyt omiin pieniin ongelmiisi Niihin suloisiin ihaniin pikku hankaluuksiin Kannat kaikkia söpöjä vaikeuksiasi sylissäsi Jokaiselle vastaantulijalle näyttelet ja huokailet elämäsi kurjuutta Voi kurjuuksien kur…
RakkausrunotVastattu 18v

PINTAA SYVEMMÄLTÄ

♥¨¨¤oQo¤¨¨♥¨¨¤oQo¤¨¨♥¨¨¤oQo¤¨¨♥¨¨¤oQo¤¨¨♥ Valkoset sukat matolla -sängyn vieressä Kuin rakastavaiset - toisiinsa kietoutuneena Ei tämä aamutakki silkkiä ole - eikä niin kauniskaan Kelpasi taas kissan pienille kynsille N…
RakkausrunotVastattu 17v

“ “ JAETTU SYDÄMELLÄ ” ”

♥**╝*╝█``☻´´█╚*╚**♥ . Halkaisin erämaan kaktuksen - Ystäväin - Puolet ota - Pisarat tarjoan näin yhteiset Ilta viilentää varjot ei valita ne vain tulevat - Suojaavat . Aamu - uusi - Ystäväin - Ota tästä toinenkin puoli …
RakkausrunotVastattu 18v

VALLATON YÖ

♥○O○♥○O○♥○O○♥○O○♥○O○♥ Hetki oli ikuinen - Vallaton ja ymmärtämätön Se oli arvokas arkuuden tähden Se ei kysynyt - tuli vain ja kosketti sielua Yö oli palava vallaton lento Ja aamu - Herkkiä sormenpäitä tulvillaan ♥○O○♥○…
RakkausrunotVastattu 19v

LAHJA SINULLE

O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O Tulisit sisään - Kynnyksen tälle puolelle Olen lämmittänyt saunan - sinua varten Niin kuin tapana on Pellavainen naulassa Kiuas kihisee kirkkaan veden alla Tulen ja veden lapset valmiina kuritt…
RunotVastattu 15v

(O)~TÄMÄN AURINGON ALLA~(O)

http://h.imagehost.org/0820/2010_05_16_tam.jpg ♥•.•○¤0☼0¤○•.•¨♥♥¨•.•○¤0☼0¤○•.•♥ Minä istutan hennon tammenalun Niin hauras on se vielä Minä silitän sen hentoja oksia hyräillen että se tietää tulevista lämpimistä tuulist…
RakkausrunotVastattu 19v

HÖPÖ HÖPÖ !

oooooooooooooooooooooooooooooooooooo ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tänään minä en jaksa olla totinen torvensoittaja Minusta ei kertakaikkiaan ole aikuiseksi tänään Parempi olisi että ei kukaan soittaisi Ei etenkään ku…
RakkausrunotVastattu 19v

YHDESSÄ

¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤ Näin minä ajattelen Että kulkisimme yhdessä eteenpäin Askel askeleessa Käsi kädessä Rinnakkain Tässä nyt ja ikuisesti Varmoin jaloin Sormissamme ikuinen lukko ¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤
RakkausrunotVastattu 18v

KIHADUS

♥~~~oOo~o♥O♥o~oOo~~~♥ Kihadus ~ Kipakka tulinen kiehkura Puraisee harteista - selästä Juoksee piiloon - ei näy Kihertää - Kuumaksi iho jää Vihdalla hätyytän Osuiko - Hiljaa on Mennyt menojaan Huokaus - Silmät suljen Val…
RakkausrunotVastattu 18v

ONNEN JÄLKIÄ HANGELLA

♥ _¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_ ♥ Päästäisen kipittävät jäljet Ketuntassujen helminauha katkeamattomana keväthangen poikki Alta harmaan seiväsaidan Ohi pienen ladon Siihen hetkeksikö pysähdyit Kuuntelemaan - Hirsien h…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUDEN KESÄ

♥ (:(:(:{{{ OOOooooo •••{♥♥}••• oooooOOO }}}:):):) ♥ Oli satanut jo kolme päivää ja tie pihasta oli kuoppainen ja savesta liukas Oli heinäkuun viimeinen lauantai ja aurinkokin suostui viimein paistamaan Kreetaa nauratti…
RakkausrunotVastattu 19v

LUVATTA KOSKETIT

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO Luvatta kosketit Sieluani soitit kuin kesätuuli puiden lehtiä valkosessa yössä Kuinka voisin pysäyttää säveltä - hiljaisuudessa syntyvää Lauluksi muuttuvaa Hiljaa hyräiltäväksi huulillen tulit …
RakkausrunotVastattu 17v

.:´´¤WOHVELISANKARI¤``:.

¨¨| |__¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨__| |¨¨ ♥♥(____)[§]\_/?\_/?[§](____)♥♥ Höyhenen keveä kutitus Korvaan pieni luritus Söpösti hiuksia pörröttää Murukulta tää Sydämen tuntee alla sormien Sykkeen jo yli normien Aikaa vähän enää on Muru…
RunotVastattu 16v

´´:``MYRSKY RAIVOAA´´:``

♥ººoººoººoººoººoºº♥♥ººoººoººoººoººoºº♥ Puut taivaita koskettaa pian maahan kumartaa Pääsky kauas kaartaa horisontin taa - Katoaa Sataa kaatamalla mutta hukkua voi vain suudelmasta Salama lyö ja maa vavahtaa Korvissa koh…
RunotVastattu 15v

¨AVOIMIN SILMIN¨

♥*:.)•¯•(_.:*♥♥*:._)•¯•(.:*♥ Näin unta sinusta keväästä ja tunteesta tästä ~ Rakkaani ~ Tule lähemmäs minua Ole läsnä Kultapölyä satoi unessa ja nauroin ~ Rakkaani ~ Sidoit minut yöllä tuhansin lemmenpauloin Tyhjä kohta…
RunotVastattu 3v

¤>>>SINUA NIIN ODOTIN

``♥´´ •••○¤O¤○••• ````♥♥´´´´ •••○¤O¤○••• ``♥´´ Ne tulivat kuin salaa - Lehdet pihapuihin Ja pian kerkät kuusiin ja kultaiset kukinnot männynoksiin Luonto - Vain minua varten se pukeutuu parhaimpiinsa ja soittaa kauneint…
RakkausrunotVastattu 17v

@-)-- EDESSÄ SEN SUURIMMAN

♥♥♥♥♥)))))♥o¤o-♥♥-o¤o♥(((((♥♥♥♥♥ Maailman äänet ovat kaikonneet Pihlajanoksalle lehataneen linnun laulukin on lakannut Alkuillan heikot varjot heräävät Ilta - niin kuin aina - yllättäin tulee Hymyillen saapuu Päivä kevy…
KirjallisuusVastattu 19v

RAKKAUDEN AALTOJA

♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥ Merenrannalla - tällä suurella kivellä aikojen muovaamalla - istun Tuulee - Sitä suolaista merientuulta Siellä rannalla - Laskitko kätesi veteen Teitkö minulle lahjaksi pieniä aaltoja - Jalkojani hyv…
RakkausrunotVastattu 17v

``*. PYSÄHDY KOHDALLENI.*´´

♥-•-)¤*¤(-•♥♥•-)¤*¤(-•-♥ Kulje ohitseni kuin tuuli Kosketa olkapäitäni Kuiskaa korvaani Puhalla hiuksiini Piiloudu ja anna minun etsiä sinut Ja löytää Pysähdy kohdalleni Jää väreiksi ilolleni Niin että missä kuljenkaan …
RunotVastattu 15v

..::.*OMA MAAILMA*.::..

♥•..:*:..•♥•..:*:..•♥•..:*:..•♥•..:*:..•♥ Lumihiutaleet - Pienet enkelit Ympärilläin Niin hiljaa - Hiljaa katsetta hyväilee Ajatus - Näin muuttaa muotoaan - Maailma Nyt polku kimaltaa Talvi - Metsän uumenissa paukahtaa …