RakkausrunotVastattu 19v

SÄRKYNYT

************************** Silja kulki paljain jaloin hiekkatietä ja hyräili Ojanpientareen kukkia ja heiniä hennoissa sormissaan Höppänä, - sanoivat ihmiset Vanha-Eeva silitti aina ohi mennessään Siljan kultaisia hiuks…
RakkausrunotVastattu 18v

MUSTANRUUSUNLEHTI

♥¨¨*****¨♥¨*****¨¨♥ En koskaan laittaisi punaista ruusunlehteä virtaan - luoksesi tulemaan Mustan laittaisin Sen pinnalle pisaran punaisen sydänverestääni pusertaisin Silloin tietäisit - Kaipuuni ♥¨¨*****¨♥¨*****¨¨♥
RakkausrunotVastattu 18v

SINUA VASTAAN

♥~~oOo~~♪♥♪♪♥♪~~oOo~~♥ En pelkää rinteiden jyrkkyyttä enkä kivien terävyyttä Tänään minä juoksen sinua vastaan Enemmän kuin koskaan - Minä tunnen Eikä minun sydämelläni ole rajoja ♥~~oOo~~♪♥♪♪♥♪~~oOo~~♥ http://www.youtu…
RunotVastattu 16v

~~¤''PAAHDETTUJA MATELEITA''¤~~

♥♫♪♥♪♫♥♫♪♥♪♫♥♫♪♥♪♫♥♫♪♥♪♫♥♫♪♥ Illan ja yön suudelma Oranssia ja mustaa Keskiyön hetket ~ Mi amor ~ Ne hiipivät pehmeillä tassuillaan Kuin kissat - Maukuvat Kehräävät Saalistavat Muranon-pitsi hyväilee lattiaa Liehuvat he…
RakkausrunotVastattu 19v

TEHDÄÄN NÄIN

♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥ Tämä on niitä hulluja päiviä Antaa kitaran soida Enkä välitä vaikka naapuri seinään jyskyttää Ei se niin pahaa ole - Rouva hyvä ! Rakkautta vain Annan jalkojen tanssia Viulun vingutusta seurata…
RakkausrunotVastattu 18v

RIKOTTU LASIENKELI

♥ ¤¤♥¤¤ {♥} ¤¤♥¤¤ ♥ Minulla on vain tämä sydämeni Kuin lasienkeli Niin hauras - Mutta toivoisin - et sitä rikkoisi Vaan katsoisit silmiini kaipaaviin Katsoisit kuin rakkaudenenkeliin Jonka sinulle lahjoitin - Ja kuitenk…
RakkausrunotVastattu 17v

¤¤~RAKASTAEN HUOMISEEN~¤¤

♥ ◘..:..◘♥◘..:..◘:::::♥♥:::::◘..:..◘♥◘..:..◘ ♥ Pölyisiä vanhoja rivejä Reunoista käpristyneet lehdet - Luetut Niin paljon unohdettua jälkeä Rivit kuin vedessä aallot Kadonneet jonnekin - vaikka olivat Tänään on surullin…
RakkausrunotVastattu 17v

o’’JOTAIN TÄRKEÄÄ’’o

♥ *oOo* ♥´´``♥ *oOo* ♥´´``♥ *oOo* ♥ Syvällä unelmien ja pelkojen uumenissa, Siellä perimmäisillä sulkakynän vedoissa askeleeni yksinäiset kulkee Kivisillä rannoilla usvaisilla öisillä niityillä - Sydäntäni minä vain ets…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUDEN VALKOINEN TUULI

♥ ~:~:~~:~:~~:~:~ ♥ Tämä tuuli on valkoinen Se täyttää minut valolla Minä olen aukaissut sisimpäni Sen ovet ja ikkunat ja sen tuulen olen antanut puhaltaa läpi kehoni Näin minä selvisin Näin sinun on helpompi aistia val…
RakkausrunotVastattu 18v

ETEENPÄIN

♥ ♥ Hän lähti sitä tietä joka vei vihreille tasangoille Minulle jäi rosoiset vuoret ja pölyinen tie Unohduksentuuli pyyhkii vihdoin tien takanani enkä enää tiedä mistä lähdin Polttavalla taivaalla haukka Sitä minä seura…
RakkausrunotVastattu 17v

OHIKIITÄVIÄ HETKIÄ,,

♥oo00oo0♥♥0oo00oo♥ Älä kerro minulle - Koskaan En tahdo kuulla pidä vain Älä katso silmiini Purista minua - Purista jotta hukkuisin sinuun Jotta jäisi tunne - Että jaksaisin - Rakkaani - Vielä hetki Minun rakkaani - Vai…
RakkausrunotVastattu 19v

ELÄMÄN VÄRIT

♥oOOo♥oOOo♥oOOo♥oOOo♥oOOo♥ Hei - minä olen Murukulta En ole maassa Enkä ole kuussa Olen jossain siltä väliltä Loikin pilveltä toiselle Vaaleanpunainen - sininen - keltainen Värit vaihtuu - ikävät haihtuu Kuka se sanoo m…
RakkausrunotVastattu 18v

UINUU LUVATUT HETKET

♥ ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ ♥ Vedenpinnassa näkyvä taivas ei ole taivas Rannan hiekassa jäljet ei ole sinä Kesäyön luvatut hetket lintujen siipien alla Silti minun silmissäni rakkaus - Silti - Sydämessani usko - Tuo väs…
KirjallisuusVastattu 17v

NYT OLEN JOTAIN MUUTA

♥ ▒ø▒ø▒ø▒ø▒ ♥`▒´♥ ▒ø▒ø▒ø▒ø▒ ♥ Sinä monen tuulen riepoittelema et tuntenut pasaatituulta Sinä kylmän sateen pieksämä Et tuntenut kesäsateen ihanuutta Sinä yöiden ja laskevien päivien tuijottaja Et nähnyt auringonnousun k…
RunotVastattu 16v

-*-Ei pyydä ~ Ei vaadi-*-

♥•~o~•o•~o~•o0o•~o~•o•~o~•♥ Annan panhuilun soida Hiljaa - Hiljaa se soi ~ Rakkaani ~ Pidä ikkunaasi auki Yöllä - Kun taivas on pilvetön Kun olet levoton Ja kun olet varma että se oli ikävä joka sinun kasvojasi kosketti…
RakkausrunotVastattu 17v

:¤: OTTEESSASI :¤:

♥øø♥♥øø♥♥)•0♥♥0•(øø♥♥øø♥ Eikö meillä kaikilla ote kirpoa Emmekö me kaikki horju ja kaadu Emmekö me nouse uudestaan ja - taas Emmekö me kaikki kättä tarjoa Ja joskus se ote ei hellitäkään Vaan nostaa ja pitää Yllättää ja…
RakkausrunotVastattu 17v

``~``~ RAKKAUDENTUULI~´´~´´

♥•~○~•Ï♥Ï~~•oo•~~Ï♥♥Ï~~•oo•~~Ï♥ϕ~○~•♥ Niin kuin tuuli silittää krookuksen terälehtiä niin hellästi minä kosketan sinua - Rakkaani - Yö tulee ja menee ja aamulla kerrot minulle unista joita näit Kerrot kuiskauksista joi…
RakkausrunotVastattu 19v

NIIN MINÄ LUULIN

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Minä istun tähän sinun viereesi - ojanpientareelle Me ollaan kuin Nalle Puh ja Nasu! -Meillä on aina kesä! Viet käteni omiesi lämpöön - Niin on! Auringosta laske…