o’’JOTAIN TÄRKEÄÄ’’o

♥ *oOo* ♥´´``♥ *oOo* ♥´´``♥ *oOo* ♥

Syvällä unelmien ja pelkojen uumenissa,
Siellä perimmäisillä sulkakynän vedoissa
askeleeni yksinäiset kulkee

Kivisillä rannoilla
usvaisilla öisillä niityillä -

Sydäntäni minä vain etsin

Senkö löytäisin

Puun halkeamasta -
Vedestä virtaavasta
Pudonneen lehden alta

Vaiko nurmelta utuiselta -
Valkoisen liljan alta

♥ *oOo* ♥´´``♥ *oOo* ♥´´``♥ *oOo* ♥

ettei totuus unohtuisi... ;þ
http://www.youtube.com/watch?v=rVeSgGU5zqA&feature=related

19

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Into.Lento

sydän on lähellä
      kuin lintu kädellä

löydät sen
      missä näet pudonneen höyhenen

ummistat vain silmät
      luokse lennät

oooooo

terveisin into kolnk,klonk steppaa (:=))

• *MURUKULTA*

Eilen löysin höyhenen pihalta, puhallus sen alle ja hiljaaaa se lähti nousemaan,
        niin kevyt ja ...minne lie lensi untuva. :)
        Sanotaan että höyhenet on viestejä enkeliltä,mukava ajatus.
        Ja minä vain ummistan silmäni,,nyt! mmmm...Nyt näkyy paremmin! ;)

Wauh! Ihanasti steppaat,,, Saiskos pluvan?..Juuri tätä aamuun kaipasinkin! :)
        'napsnapsnaps' liukuuuu 'napsnapsnaps - kops..' :D

• Into.Lento
        *MURUKULTA* kirjoitti:

Eilen löysin höyhenen pihalta, puhallus sen alle ja hiljaaaa se lähti nousemaan,
        niin kevyt ja ...minne lie lensi untuva. :)
        Sanotaan että höyhenet on viestejä enkeliltä,mukava ajatus.
        Ja minä vain ummistan silmäni,,nyt! mmmm...Nyt näkyy paremmin! ;)

Wauh! Ihanasti steppaat,,, Saiskos pluvan?..Juuri tätä aamuun kaipasinkin! :)
        'napsnapsnaps' liukuuuu 'napsnapsnaps - kops..' :D

ehkä näit jotain valkeaa
        taivaansini halkeaa
        loputon avaruus aukeaa
        ei ole ankeaa
        valo silmiisi lankeaa
        http://www.hunterjay.com/images/cerulean18x24550.004-e-07.jpg

taitaa olla naisten haku
        sull on upee puku

http://images.exoticindiaart.com/saris/black_and_cerulean_coimbatore_silk_sari_with_golden_cg60.jpg

tietenkin saat vaikka luvattakin :))

http://www.youtube.com/watch?v=2qOfR3MsU4A

• *MURUKULTA*
        Into.Lento kirjoitti:

ehkä näit jotain valkeaa
        taivaansini halkeaa
        loputon avaruus aukeaa
        ei ole ankeaa
        valo silmiisi lankeaa
        http://www.hunterjay.com/images/cerulean18x24550.004-e-07.jpg

taitaa olla naisten haku
        sull on upee puku

http://images.exoticindiaart.com/saris/black_and_cerulean_coimbatore_silk_sari_with_golden_cg60.jpg

tietenkin saat vaikka luvattakin :))

http://www.youtube.com/watch?v=2qOfR3MsU4A

*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O* Untuvat ilmassa iloa rinnassa Avaruustuulet pyörittää sekaisin on tämä pää Ranteessa tiukuja taikamatolla tuotuja Musiikki jotain..mmm..erikoista tanssitaja takkuulaatua Nauraa Murukulta Intoon päin mitenköhän tässä kävi näin ;D *O*O*O*O*O*O*O*O*O*O*O* Ja lähtee,,,,,Kaikki mukaan!! http://www.youtube.com/watch?v=HwS8TR0agg4&feature=related

• kaaru

...mutta mitä, ns. aivot vielä narkissa, jos nyt sellaisia edes omistan:)))

Hieno runo, sydäntäni minäkin etsin. Jospa se on siellä minne lähden. Osaat kirjoittaa tosi koskettavasti ja tavallaan "söpösti";)

Nyt sitten nopsasti seuraavaan kohteeseen........ensin täällä ja sitten tässä arjessa nyt;)

• *MURUKULTA*

Sydämen etsiminen on vähintäänkin mielenkiintoista puuhaa! ;) Tiiä mistä sen löytää, liekö jonkun povarissa ollut, koko ajan tieten piilossa, ettei muka löytäisi. Pah! Äläs ressaa nyt ittees siellä, usko huviksesi, kiire tullee vähemmälläkin! Niin - ja aina!! Verenpainetta alentavia aaltoja lähettelen 250 metriä 39 senttiä (ei siis rahaa..ei oo ;) piispiis ja laavlaav! *pyrskis* Ja kiitos palautteestasi! :D

• Minanoita

No johan on sulkakynä taas sinulla
      kulkenut ihan omia uomiaan, hienosti!

Mie se en oo kerent ees palstalle
      ennää kun toi pääsiäisluutiminen
      o viäny kaik voimat=))
      Mut kyl mie kurkkimassa silti käyn
      ain sillontällönmennentullen=)

Tavataas taas----->viuh sanoo noita
      ja lennähtää taivaan tuuliin!

• *MURUKULTA*

Ekkai sinä mikkään sesonki noita oo! Onhan sitä tuunia vaikka Pääsiäinen menikin. Muuten eihän sulla vain palanut luutasta pyrstö, kun kurvailit tuolla E-pohojanmaalla? Pääsiäisyönä, kato, näky näkyjä, kun tulin juuri kellarista suhati siinä pään ohitte simmonen tulenkatkunen suhadus vaan ja heti minä että Noitahan se siinä lentää pohjoista kohti, eekä kerkee etes ryyp...kahvillekaan! Koita ny sitten enskerralla olla vähemmällä hopulla mulla kun on tuota extrasuperlitkua taas tehtynä,, Kiitos nyt tästä pikapyrähdyksestä ja jäähään ootteleen hanhipaisteja, eeku muuttolintuja... ;)

• Paikoillaan kyyhöttelee
      koska avautuu sydämen kukkanen.

MURUKULTA

O"JOTAIN TÄRKEÄÄ"O

Siemen kätkettynä syvään multaan juurtuu,
      esiin nousee ja hymyilee.

Herkän kauniin runon sivel esiin loihtinnu.
      Ilo sain taas kulkea ajatustes tiellä ja
      mä näin sielä asuu "sydän" kiitos.

Minä olen tuota pilvistä taivasta katsellu ja
      toivonnu yhtä auringon sädettä,alas leijuiki
      pari lumihiutaletta kylmää alas viskoo.

Kevät kuiskii sen myötä hyvää viikonloppua..Liisa

• *MURUKULTA*

Matkaa taitetaan etsitään ja löydetään ja - hukataankin ja taas etsitään. Taivalta - mutta sehän onkin kaikista tärkeintä, löytämisenriemua, toivotaan, että koetaan useasti se palkitsee Sitä tärkeintä kun etsitään paljon muutakin löydetään! :) Myrskyä se nyt tänne teki. Puiden oksat ja puut pyörii kovasti humisten, hui! ja samalla aurinko näyttäytyy! :D Näin se menee. Vaihtelevaa kevätpvää ja mukvaa viik.lop. Liisa, sekä kiitokset käynnistäsi! :)

• padme_amidala

..haravoinnin keskellä hiljenin runosi ääreen. Tässä on hieno tunnelma, jota en lähde multasormin tarkemmin kuvailemaan. Kiitokset tästä hyvästä lukuhetkestä : )

• *MURUKULTA*

Tämä lähti tulemaan tuossa taannoin kun aloin sinulle vastaamaan runossani AAMU NOUSEE ~ UNET VÄISTYY. Ehkä se on jotkumo siihen runoon, vastaus, miete, jokin, joka sai näin runon muodon. Nytkin alkaa jotenkin mielessä kuulua laulu, 'on kuollut rakastettuni' en nyt jaksa etsiä sitä Y_Ttä,, jos joku löytää, kuulisin sen mielelläni, kun en sitä kokonaan muistakaan. Ehkä se kuuluisi tähän, ehkä ei, tiiä noista minun ajatusvirroita aina! :))) Aurinkoista iltaa sinne vilkuttaa Murukulta ja tuota kivan kuuloista linnunlaulua, erittäin huojuvalta oksalta! :)

• tomppa2006

...vai miten sanotaankaan?... Toivon runonkirjoittajan löytävän oman sydämen, muutenhan sitä olisi sydämeton, heh. Et sinä Murukulta todellakaan ole, runostasi aistii syvän ja hauraan tunnelman. Kaunis runo.

• *MURUKULTA*

Joskus se sydän on niin hiljaa, se on sen tuntomerkki, että ei oikein itsekkään tiedä, missä se on ja mitä sille kuuluu,, Jos on havaintoja, niitä otetaan vastaan kyllä! :) Kiitos tomppa kauniista sanoistasi ja kaunista keväistä iltaa toivottaa Murukulta! :)

• Nyt annatkin jotain yksilöllisempää ajateltavaa runosi kuin musiikin ohessa, että oisko yhtäläisyyksiä. Olet "julmettu"runoilija että haastava...ajateltavaa annoit. -eikä unohdeta totuuksia- näppärä veto.

• *MURUKULTA*

Omasta päästäni kun minä näitä rustailen, tulla voi mitä vain! :))))) Nyt olen jotenkin toivonut 'kevyempää' 'höpöhöpö'-matskua, mutta kait sen aika ei ole vielä..toivon vain kuitenkin.. :D Ystävänhalaus Murukullalta tähän aurinkoiseen iltaa, for you, lähtee kera iloisen hymyn. Kiitos sanoistasi ja käynnistäsi, Dolan! :)

• *MURUKULTA* kirjoitti:

Omasta päästäni kun minä näitä rustailen, tulla voi mitä vain! :))))) Nyt olen jotenkin toivonut 'kevyempää' 'höpöhöpö'-matskua, mutta kait sen aika ei ole vielä..toivon vain kuitenkin.. :D Ystävänhalaus Murukullalta tähän aurinkoiseen iltaa, for you, lähtee kera iloisen hymyn. Kiitos sanoistasi ja käynnistäsi, Dolan! :)

Kyllä minäkin omasta päästäni yritän keksiä ja että mitä hirvitystä sisältäni tulee - näin minä Sinulle käsipäivää toivotan. Ja minä uppoan halaukseesi että siinä hetken viivähdän.

• Eero 93 v.

sytäntäs? Muistelen että se olis joskus putonnu valtamereenkin..... se lasisytän....ja Kapteeni Koukku oli sen löytänny.... Mutt kyll myö tykättiin Ellin kans tästä runostas niin vallan paljon...jotain tärkeää on siinnä. Mie taijjan kuule sittenkii tulla kesäks sinne kotomökkiin.. Poikii kun on ikävä ja Elliikii pyyvettiin lapsenvahiks sinne ja ainaskii pitää mennä Kallen kevätjuhliin....semmone teema heill on siellä että jo kymmenen vuotta lähijuomoo No mie toivon Muru että sytämmes löytyy ja mukavaa viikonloppuva jos ei sitä ennen törmätä

• *MURUKULTA*

Vaa on siull hyvä muisti!! :O Aivan oon kyll otettu, jotta sie simmosia vanhoi runoloit muistat! Mahoton mies! :D Joo kuuleppa ku tull juuri kirije jotta pahast on kellrikko juur nyt siellä kylätiellä menneillään. Siin vanahan lavon kohall, siin, josta kiääntyy se mehtätie, on kuulemma simmonen monttu jotta! Sehän kohta oh niin suuren rasituksen alla jotta aina siihen syntyy se monttu. Ol kuulemma Koponen ollunna torstaina koikalla sen muka uuven mersun kassa, jota se ei oo saanu myytyä ee sitten millään, ja niipä vain oll käyny jotta etukalusto jäi siihen monttuun ku tyhjee vuaan. Perä oll kuulemma noussunna melekosest ylöskii, pysähtynyt, oll kuulemma ku Titanik pyrstö pystyssä ja takpenkill olleet kyytiläiset nuaapurkylästä Valto ja Voitto olivat säikähtäneet nii palijon, jotta eivät kuulemma vieläkään oikee suaa sannoo suustaan. Ovat vähän herkkiä.. Ee ne ollunna sitten teheneet aatokauppoja ja kun se oll vielä siinä maahan räskäytyksessä peräluukun kansi lentänyt oijaan ja takalasi oll tippunu sinne takapoksiin ja pelekääjän penkki oll napsahtanu vielä irti, niin olivat vain sanoneet jotta meittivät vielä ja lähteneet puoljuoksua kotiapäin.. Mutta mukvoo se oh kun tuutta takasi, kylä ei uoo kylä, jos ei siellä oo Eeroo ja Ellii kyl näi oh! :) Kiitosta sitten tähän loppuun siull ja mukavoo iltoo vilikutan Ellin-murulle... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3442
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2091
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      69
      1941
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1510
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1411
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1348
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1316
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1277
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1045
    Aihe