Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

296

Kommenttia

12386

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Tunnen raamatun niin hyvin, ettei olisi järkevää yrittää peittää homouden tuomitsemista rasismikortin alle. Pelottavaa kun miehellä on hyvät meriitit ja siksi kai kukaan ei uskalla sanoa mitään hänen väitteitänsä vastaan kun hänen täytyy olla oikeassa, vai? ......Yritetään nyt kuitenkin, vaikka herra onkin noin iso herra ja vieläpä professori ja oikein vanhan testamentin seksuaalisuuteen keskittynyt....

Mistäköhän nyt tälläinen tavallinen ihminen voisi keksiä järkeviä argumentteja isoherraa vastaan?

Mitäpä jos Vatikaanista? Voisiko Vatikaanissa olla vastaavan tasoisia hemmoja ja heidän käsityksensä täytyisi olla sama kuin Professori Nissisen..Ikävä kyllä heitä on huomattavasti enemmän ja heidän ammattitaitojansa ei kyseenalaisteta. He eivät myöskään ole päätynyt samaan lopputulokseen. Juutalaisiltahan tuo osuus on perittyä, joten pitäisi kai tarkistaa Israelilaisten kanta asiaan..Mitäpä luulet sieltä tulevan vastaukseksi?

Tai sitten voidaan keskittyä vain noihin raamatun kohtiin ja miettiä niitä. Raiskaus on myöskin kielletty raamatun mukaan, saatika homoraiskaus. Miten herra professori on saanu pelkän anaaliyhdynnän kielletyksi asiaksi, jos "niin kuin naisen kanssa maataan". Eikö herra professori ole koskaan antanut poskeen naiselle? Suuseksi ja anaaliseksi pitää olla siis kielletty. Entäs hanskaaminen? Vanhan testamentin mukaan nainen oli saastainen kuukautisten aikaan ja miehillä kun on himot siitä riippumatta, joten silloin on pienet runkut ollut paikoilla, joten jos nainen voi sen tehdä miehelle, niin toinenkin mies voi tehdä sen toiselle miehelle, joten sekin on kiellettyä...

Runkkaus, suuseksi ja anaaliseksi on nyt kielletty, joten mitä jää sitten enää seksuaalisia keinoja jäljelle ?

Silloin on seksit aika vähissä, joten silloin ei enää ole kuin kaveruus jäljellä. Sehän ei ole raamatun mukaan kiellettyä, vaan päinvastoin. Erittäin suotavaa rakastaa lähimmäistään, kuhan ei ole seksuaalista touhua välillä.

Oletko sinä oikeasti noin tittelin pelkoinen ihminen, että nielet kaiken paskan mitä suolletaan, jos alla lukee professori?
  2. 10 Herra sanoi:

"Minä teen liiton, ja sinun kansasi saa nähdä ihmeitä, joita ei koskaan ennen ole tapahtunut missään maan päällä eikä minkään muun kansan keskuudessa.

"Kansa, jonka parissa elät, saa nähdä ne pelottavan voimalliset teot, jotka minä, Herra, teen sinun hyväksesi. 11 Noudata tarkoin niitä käskyjä, jotka minä sinulle nyt annan, niin minä karkotan sinun tieltäsi amorilaiset, kanaanilaiset, heettiläiset, perissiläiset, hivviläiset ja jebusilaiset. 12 Varokaa tekemästä mitään liittoa sen maan asukkaiden kanssa, johon olette matkalla. Jos liittoudutte heidän kanssaan, te joudutte heidän pauloihinsa. 13 [i] Repikää maahan heidän alttarinsa, murskatkaa heidän kivipatsaansa ja hakatkaa poikki heidän asera- paalunsa*. 14 Älkää kumartako mitään muuta jumalaa, sillä Herra, joka on kiivas Jumala, ei suvaitse muita jumalia rinnallaan. 15 Älä siis tee liittoa sen maan asukkaiden kanssa, ettet luopuisi minusta, eksyisi palvelemaan heidän jumaliaan ja lankeaisi syömään niistä uhreista, joita he teurastavat omille jumalilleen. 16 Jos otat pojillesi vaimoiksi heidän tyttäriään, jotka palvovat jumaliaan irstain menoin, nämä viettelevät myös poikasi samoihin palvontamenoihin. 17 Älä myöskään vala itsellesi jumalankuvia.

18 "Vietä happamattoman leivän juhlaa ja syö happamatonta leipää seitsemänä päivänä, kuten olen sinua käskenyt, säädettyyn aikaan abib-kuussa, sillä siinä kuussa sinä lähdit Egyptistä.

19 "Jokainen, joka ensimmäisenä tulee ulos äitinsä kohdusta, kuuluu minulle, samoin jokainen karjaasi syntyvä urospuolinen esikoinen, niin sonnivasikka kuin karitsakin. 20 Mutta aasin ensimmäisen varsan voit lunastaa omaksesi uhraamalla karitsan, ja ellet halua sitä lunastaa, taita siltä niska. Lunasta omaksesi jokainen sinulle syntyvä esikoispoika. Älköön kukaan tulko eteeni tyhjin käsin.

21 "Tee työtä kuutena päivänä viikossa, mutta seitsemänneksi päiväksi lopeta työnteko. Myös kyntöjen ja elonkorjuun aikana pidä seitsemäntenä päivänä lepopäivä.

22 "Vietä viikkojuhlaa, kun leikkaat ensi tähkät vehnäsadostasi, ja korjuujuhlaa vuoden vaihteessa. 23 Kolmesti vuodessa kokoontukoot kaikki miehet Herran, Israelin Jumalan, kasvojen eteen. 24 Ja kun minä hävitän kansat sinun tieltäsi ja ulotan kauas sinun rajasi, niin kukaan ei tavoittele sinun maatasi omakseen, jos vain vaellat kolmesti vuodessa Herran, Jumalasi, kasvojen eteen.

25 "Kun uhraat minulle teurasuhrin veren, älä uhraa samalla kertaa mitään hapatettua äläkä jätä pääsiäisjuhlan uhrista mitään tähteeksi seuraavaan aamuun.

26 "Tuo joka vuosi peltosi ensimmäisistä antimista parhaat Herran, Jumalasi, pyhäkköön.

"Älä keitä karitsaa emänsä maidossa."

27 Herra sanoi Moosekselle: "Kirjoita muistiin nämä käskyt, sillä ne ovat sinun ja Israelin kanssa tekemäni liiton ehdot." 28 Mooses viipyi vuorella Herran luona neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä syömättä ja juomatta. Ja hän kirjoitti tauluihin liiton ehdot, nuo kymmenen käskyä.

http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1992/2Moos.34.html#o72
  3. Tuo on yleinen tauti kristityillä, että kuljetaan lapus silmillä ja luetaan ne herkkupalat...John 3:16 ja ihmetellään Jumalan armoa..

Kuitenkin sulla on tuo raamattu tuntemanton kirja, niin tuskin olet lukenut edes toisista kymmenistä käskyistä.
    http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1992/2Moos.34.html#o72

Mut aloitetaan ne tuomitsemiset, niin pääset eroamaan sinäkin kirkosta.

Matteus 5:17-20
    17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

"Tuossa ei käsketä tuomitsemaan, vaan viitataan lakeihin, missä käsketään tuomitsemaan synteihin syyllistyneet ja julistamaan heille tuomio."

Matteus 15
    Jumalan käskyt ja ihmisten säännöt

1 Silloin Jeesuksen luo tuli Jerusalemista fariseuksia ja lainopettajia. 2 "Miksi sinun opetuslapsesi rikkovat isien perinnäissääntöjä?" he kysyivät. "Hehän eivät pese käsiään, kun rupeavat syömään."

3 Jeesus vastasi heille: "Miksi te itse rikotte Jumalan käskyä perinnäissäännöillänne? 4 Jumala on sanonut: 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi' ja 'Joka kiroaa isäänsä tai äitiään, häntä rangaistakoon kuolemalla'. 5 Mutta te opetatte, että jos joku sanoo isälleen tai äidilleen: 'Sen, mitä sinun piti minulta saada, olen luvannut uhrilahjaksi', 6 hänen ei enää tarvitse kunnioittaa isäänsä tai äitiänsä. Näin te olette perinnäissäännöllänne tehneet tyhjäksi Jumalan sanan. 7 Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi:

8 -- Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan,
    mutta sen sydän on kaukana minusta.
    9 Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

Tuossa Jeesus viittaa Mooseksen lain kohtaan, mikä löytyy vt puolelta...

http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1992/5Moos.21.html#o53
    18 "Jos vanhemmilla on tottelematon ja uppiniskainen poika, joka kurituksesta huolimatta ei kuuntele heitä, 19 heidän on otettava poika kiinni ja vietävä hänet kaupunkinsa portille 20 ja sanottava kaupungin vanhimmille: 'Tämä meidän poikamme on tottelematon ja uppiniskainen. Hän ei kuuntele meitä, vaan viettää kevytmielistä ja juopottelevaa elämää.' 21 Silloin kaupungin miesten on joukolla kivitettävä poika hengiltä. Hävittäkää paha keskuudestanne. Kaikkien israelilaisten on saatava kuulla tuomiosta, että he ottaisivat opikseen.

Löytyyhän noita Paavalilta, joka nimenomaan korosti, että pitää niitä ojentaa, jotka on uskonveljiä/sisaria ja jättää muut rauhaan. Pappi kai osaa sen verran työtänsä vai onko nekin kohdat mytologiaa tai kulttuuriin sidottuja, ettei niitä lasketa enää miksikään?