Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

296

Kommenttia

12386

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Lapuan ja ylihärmän kuntaliitoksen ollessa keväällä ajankohtainen, laskettiin Lapualla tulevasta liitoksesta saatavia euroja. Kuitenkaan ei otettu huomioon, että Ylihärmällä oli KAKSI todellista vaihtoehtoa, mihin Ylihärmä voisi liittyä.

Lapualaisilla oli vain realistisena vaihtoehtona ylihärmä tai ei sitäkään ja kesän jatkoneuvotteluissa tulikin sitten turpaan, kun kuviteltiin Ylihärmän olevan pakotettu liittymään Lapuaan. Lapulaiset, jos olisivat tehneet historiallisesti ja menneet lakki kourassa neuvotteluihin , olisi liitos ollutkin mahdollinen. Tässä on sama tilanne. Sinä voit ainostaan PYYTÄÄ KAUNIISTI, muttet käskeä ja sitä Lapualaisen on vaikea ymmärtää:D

Otetaas nyt uusiksi, mitä yritin selittää aloituksessa. Viesteissä on kirjoitettu, että olen pilannu keskustelun, mutta kun katsoi noita aiempia viestejä, aikaa ennen minua, niin siellä olis samanlaista uhittelua, vittuilua ja hoitoon kehotuksia, kuin minunkin aikana. Se minua nimenomaan kummastutti, millaista keskustelua te haluatte? Vai onko ne jotka syyttävät keskustelun pilaamisesta juuri niitä vittuilevia kotipsykiatreja, jotka eivät nyt pääse oikein omaan elementtiinsä? En missään vaiheessa tarkoittanut, etteikö minulle saa päätänsä aukoa, vaan ajattelin muita keskustelijoita, keitä epäillään vähän väliä olevan mave. Mikäli kertoo pikkuisen poikkipuolisen asian tai jos ne hyväkkäät sattuvat jotenkin puoltamaan minun viestejäni, niin silloin on näiden "päättelynerojen" mielestä automaattisesti mave. MÄ en paskaakaan välitä mitä te hurlumhei ukot olette minusta mieltä, vaan ihan vain keskustelun sujuvuuden vuoksi toistan, etten käytä muita nimimerkkejä, kuin tätä rekisteröityä.
  2. ""eikä kakaramaisesti aleta psykoanalyysiin maanviljelijän koulutuksella, mikä on hankittu Alajärven maatalouskoulusta?"
    - ja nyt meni siemenperunatkin. Teksti sai kirjoittajasta vallan, silkalla vittuilulla päätettiin viesti.""

täällä on useammassa viestiketjussa vihjattu minun olevan narsisti ja kopioitu otteita, muistaakseni narsitien uhrit ry sivuilta, missä samoilla sivuilla kerrotaan,ETTEI pystytä ilman TUTKIMUSTA tekemään päätelmää onko ihminen narsisti vai onko hänellä narsistisia luonteenpiirteitä, mikä taas on normaalia ja oikeastaan pakollistakin. Maanviljelijän otin siihen esimerkiksi, koska se taitaa olla yleisin ammattinimike Lapualla.

"Sulle ei tullakaan perustelemaan tuollaisen käytöksen jälkeen mitään kunnolla. Fiksummat ei yleensä koske sun saastuttamiin ketjuihin pitkällä tikullakaan."

mutta onneksi sinä kuitenkin vastasit,vaikkei fiksut viitsinytkään.

"Voisit vaikka vain seurata passiivisesti tätäkin palstaa, jos Lapuan asiat kiinnostavat. Voisit myös tilata Lapuan Sanomat kotiisi.

Mutta ei ole järkeä tulla tänne ärsyttämään ja sitten marttyyrimaisesti ihmetellä, kun nenään sattuu aina kun menee ihmisten ilmoille."

Mikäli minä haluan seurata Lapuan asioita, niin seuraan niitä mielummin apualapua sivulta, mistä saa ikävääkin tietoa, eikä vain marxilaista ylistyslaulua, mihin lapualla on totuttu.

Tuo väkivaltaisuus onkin juuri se, mihin teidän pitäisi herätä. Ymmärrys loppuu, niin väkivalta alkaa ja ilmeisesti sinulla on paljon tuomiota pahoinpitelyistä?
  3. siinä vaan joku halusi kostaa, ties minkä asian ja nämä ihmiset innostuivat "vasikoimaan" henkilöstä, joka ei ole julkisuudessa. Lapua-palstalla on ihmisiä, jotka epäilee poikkeavan mielipiteen esittäjän olevan sekopää ja ilmeisen hoidon tarpeessa ja Seinäjoki- palstalla haetaan ihmisiä nimeltä tai kuvaillaan joku palveluammattissa oleva niin, että kaikki tietävät kuka on kyseessä ja sitten alkaa toisen mollaaminen ja mustamaalaaminen.

suosittelenkin ihmisiä tekemään tutkintapyynnön poliisille, kun eivät kerran täällä ihmiset opi muuten tietämään rajojansa. Kannattaa muuten tehdä, koska niistä saa ihan hyvät joulurahat:D