Lapuan ainoa viisas suunta on Seinäjoki.
Siellä on rahaa ja valtaa. Ja sinne saadaan pian uusi valtatie.
Lapua ja Seinäjoki
21
847
Vastaukset
- exexex
nimeksi sitten Lapuanjoki
- vaan
olla ominemme, eikä mennä vaivaamaan olemassaolollamme naapureita.
- Kaupunkilainen
vaan kirjoitti:
olla ominemme, eikä mennä vaivaamaan olemassaolollamme naapureita.
Ei tänne, menkää vaan Kauhavan suuntaan kiitos!
- ajateltukin
Kaupunkilainen kirjoitti:
Ei tänne, menkää vaan Kauhavan suuntaan kiitos!
Ihan omillamme yritetään pärjätä jatkossakin. Seinäjoki tietenkin tarttis lisää porkkanarahaa, kun Peräseinäjoen porkkanarahat menee Seinäjoen paskaputkeen.
Mistä teille on tullu sellainen luulo, että TE voitte päättää mihin TE liitytte? Ei teillä oikeastaan ole mitään sanomista asiaan, vaan kyse on siitä, että kuka teidät huolii.Kauhava ei teitä halua ja epäilen Seinäjoenkin olevan samaa mieltä, joten minne te muka liitytte?:D
- kokoaijan
luulee meidän haluavan liittyä johonkin. Ja pakko ei oo liittyä mihinkään kun kerran palvelut pelaavat paremmin kuin vaikka kauhavalla, härmissä ja kortesjärvellä yhteensä.
kokoaijan kirjoitti:
luulee meidän haluavan liittyä johonkin. Ja pakko ei oo liittyä mihinkään kun kerran palvelut pelaavat paremmin kuin vaikka kauhavalla, härmissä ja kortesjärvellä yhteensä.
mä luulin,että osaisit oma-aloitteisesti tehdä edes, mutta turha toivoa tais olla. ja mitä tulee siihen, että Lapulaiset haluais liittyä johonkin, niin ainakin keväällä ne oli todella innoissaan liittymisestään Ylihärmään. Joten kyllä jotkut ainakin haluasi liittyä, mutta kun ei ole kenen kanssa liittyisi.
- sitten jauhat
mave kirjoitti:
mä luulin,että osaisit oma-aloitteisesti tehdä edes, mutta turha toivoa tais olla. ja mitä tulee siihen, että Lapulaiset haluais liittyä johonkin, niin ainakin keväällä ne oli todella innoissaan liittymisestään Ylihärmään. Joten kyllä jotkut ainakin haluasi liittyä, mutta kun ei ole kenen kanssa liittyisi.
samaa sontaa. Kepu valitsi Ylihärmän ja sillä selvä. Lapualla olisi ollut vähän muutakin kuin apilaa.
- iskee
mave kirjoitti:
Paljon kuuluttamasi asialinja jauhaa samoilla jutuilla päivästä toiseen. Koska mave alkaa sen puhumansa asikeskustelun? Nämä nykyiset juttusi on nyt kuultu, eikä niissä ole enää mitään uutta. Tylsää tekstiä.
iskee kirjoitti:
Paljon kuuluttamasi asialinja jauhaa samoilla jutuilla päivästä toiseen. Koska mave alkaa sen puhumansa asikeskustelun? Nämä nykyiset juttusi on nyt kuultu, eikä niissä ole enää mitään uutta. Tylsää tekstiä.
sulla on mies sen takia, joka sinua viihdyttää. Valita sille, jos sinulla tulee aika pitkäksi ja kaipaat viihdykkettä.En minä ole täällä sinun viihdyttämiseksi vaan suurempien asioiden vuoksi:D
sitten jauhat kirjoitti:
samaa sontaa. Kepu valitsi Ylihärmän ja sillä selvä. Lapualla olisi ollut vähän muutakin kuin apilaa.
kun siitä mainitsee, niin Lapualaiset muistavat etteivät he olekkaan niin haluttuja ja hyviä, kuin he itse uskovat:D
- asialinja
mave kirjoitti:
sulla on mies sen takia, joka sinua viihdyttää. Valita sille, jos sinulla tulee aika pitkäksi ja kaipaat viihdykkettä.En minä ole täällä sinun viihdyttämiseksi vaan suurempien asioiden vuoksi:D
Kovin olet huonolla itsetunnolla matkassa. Eikö löydy herrasta keskutelijaa vai miksi täytyy pyöritellä samoja juttuja? Asialinjaa toitotat itse, mutta mitään uutta et osaa sanoa.
t: tosiaan nainen kauhavalta - huomanneet
mave kirjoitti:
kun siitä mainitsee, niin Lapualaiset muistavat etteivät he olekkaan niin haluttuja ja hyviä, kuin he itse uskovat:D
Seinäjoki ei meitä halua, kun emme suostu Peräseinäjoen tapaan rahoittamaan Seinäjoen infrastruktuurin rakentamista (ja viemärin) ja Suurkauhavalle riittänee Evijärvi tulevaisuuden haasteksi. Voi voi, meidän täytyy elellä sitten ihan itseksemme ja olla tyytyväisiä.
- mavellakin
mave kirjoitti:
Oikein hävettää olla kauhavalainen noiden kirjoitustesi takia. Tämä suurkauhava jatkossa pulassa on, eikä Lapua. Älkää lapualaiset vaan yhdistykö mihinkään suurjuttuun.
- liitytäkään
mavellakin kirjoitti:
Oikein hävettää olla kauhavalainen noiden kirjoitustesi takia. Tämä suurkauhava jatkossa pulassa on, eikä Lapua. Älkää lapualaiset vaan yhdistykö mihinkään suurjuttuun.
Miksi liittyisimme. Asiahan todettiin jo oikein tv:ssäkin, joten näin jatketaan eteenpäin.
asialinja kirjoitti:
Kovin olet huonolla itsetunnolla matkassa. Eikö löydy herrasta keskutelijaa vai miksi täytyy pyöritellä samoja juttuja? Asialinjaa toitotat itse, mutta mitään uutta et osaa sanoa.
t: tosiaan nainen kauhavaltakeskustelua rajoittaa pahasti aiheen kapea-alaisuus sekä yhä uudelleen esiintyvään ongelmaan, eli Lapualaisten päättäjien tyhmyys. Siksi se saattaa vaikuttaa asioden toistolta, mutta toisaalta ne idiootit osaavat myöskin tehdä typeriä päättöksiä jatkuvasti.:D
mavellakin kirjoitti:
koitas nyt vain tuntea itsestäsi ensin häpeää
- fiksuja
mave kirjoitti:
keskustelua rajoittaa pahasti aiheen kapea-alaisuus sekä yhä uudelleen esiintyvään ongelmaan, eli Lapualaisten päättäjien tyhmyys. Siksi se saattaa vaikuttaa asioden toistolta, mutta toisaalta ne idiootit osaavat myöskin tehdä typeriä päättöksiä jatkuvasti.:D
Laitetaan kauhavalaiset maksamaan velkamme. Buahaabuahaabuahaa
- asialinja
mave kirjoitti:
keskustelua rajoittaa pahasti aiheen kapea-alaisuus sekä yhä uudelleen esiintyvään ongelmaan, eli Lapualaisten päättäjien tyhmyys. Siksi se saattaa vaikuttaa asioden toistolta, mutta toisaalta ne idiootit osaavat myöskin tehdä typeriä päättöksiä jatkuvasti.:D
Jotain kyllä kertoo aktiivisuutesi tarkkailla lapuan asioita. Ei me muut kauhavalaiset olla noin kiinnostuneita naapurin asioista. Eikä me olla noin kateellisia lapualaisille.
Toisten haukkuminen julkisesti tyhmäksi kertoo myös jotain kirjoittajasta. - neljä vuotta
asialinja kirjoitti:
Jotain kyllä kertoo aktiivisuutesi tarkkailla lapuan asioita. Ei me muut kauhavalaiset olla noin kiinnostuneita naapurin asioista. Eikä me olla noin kateellisia lapualaisille.
Toisten haukkuminen julkisesti tyhmäksi kertoo myös jotain kirjoittajasta.Vielä neljä vuotta itsenäisiä. Sitten susi Seinäjoki
syö Punahilkan. asialinja kirjoitti:
Toisten haukkuminen julkisesti tyhmäksi kertoo myös jotain kirjoittajasta.Mä oon Seinäjokinen ja eihän pienten kaupunkien asukkaat ymmärrä suurempia kuvioita
Katsoppas muuten. kuinka ne muut haukkuu mua tyhmäksi? .Kieltämättä olen haukkunu Lapuan PÄÄTTÄJIÄ idiooteiksi, mutta siitä on todisteina niiden tekemiä päätöksiä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573471Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472836Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482640Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572331Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572063- 1581747
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381303- 241184