Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies68
profiilit
mies68
mies68
Vapaa kuvaus
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika kova ja tuomitse veljiä ja siskoja,,olen yllätänyt savonarola..oletko valmis ottamaan kiven,,mie en uskalla heittää ensimäistä kiveä,,,kuka on synnitön,heitäköön ensimäisen kiven...
24.05.2010 09:52
Armoa pitää olla,olen itse ollut liian tiukka ja armoton,,syntiä en hyväksy,,mutta se ojenus ja ohjaus täytyy tehdä rakkaudella,,Jotkut ihmiset on niin taakotetuja,etteivät kaipaa lyötiä..
24.05.2010 07:13
lahko, vaan elävä Seurakunta.
21.05.2010 18:50
Uskontotunti täytyy pitää kouluissa,koska maailmassa on monta eksytäjää liikeellä.
21.05.2010 08:37
Jeesus on lihaksi tullut Jumalanpoika, joka maksoi meidät vapaaksi,,Tie Jumalan yhteyteen..siiheen osaan,johon ensimäinen Aadam luotiin..
16.05.2010 20:19
eli totuus tekee kipeätä...vaikka en olekaan haukunut ketään yksilöä en tuu haukumaan,,niin synti pitää osoittaa ja tuomita,,itse ihmistä ei pidä tuomitta,,sen tekee Korkein aikanaan,,,Raamatun sanassa on elämä ja kun sitä noudattaa niin siihen sisältyy siunaus.
28.04.2010 19:49
myöhemmin,..tilaisuus alkaa klo 19:00.Tervetuloa.
23.04.2010 08:36
sulta kirjoittaja puuttuu,mikä sinä olet sanomaan mikä seurakunta on oikea,,
19.04.2010 10:19
Miten eri uskonnot auttaa,kun on kyse kuitenki Jumalasta,joka on luonut kaiken,,siinä on ristiriita jos me uskovaiset uskomme yhteen Jumalaan(kuitenki on kolmeyhteinen Jumala) muut jumalat ovat saatanasta. ja Meidän pitää kertoa miten päästään vapaaksi epäjumalien palvonasta, ja mikä on pelastuksen tie Taivaan Isän luo.
16.04.2010 09:39
Meidän seurakunnassa ei kieriskellä maassa eikä kerätä kultahippuja..mutta kielillä puhutaan,,kannataa Lukea Raamattu läpi ja huom...Raamattu avautuu Pyhässä Hengessä.....
10.04.2010 18:13
yö on lähellä..Jeesuksen tulo on lähellä..ja kansat kokoontuvat Israelia vastaan,,..rukous Israelin puolesta on meidän velvollisuus,ja se kyllä ilon asia.
09.04.2010 17:31
olen alkoholista,,,8 vuotta on mennyt,,Jeesus vapautti minut siitä,mikä mua sitoi,samalla meni masenus ja ahdistus,,vuosien mittaan olen eheytynyt erilaisista jutuissa,..lääkkeet on todella vähennyt muutamaan pilleriin viikkossa,,kun aikasemin söin 9 pilleriä päivässä...en ole täydellinen kuten kukaan muukkaan uskovainen täällä maailmassa,,.ja on välillä tupakkaongelmaa...mutta siitä huolimatta RAKASTAN JEESUSTA JA JULISTAN HÄNTÄ.Aamen.
04.04.2010 20:27
Kaste on kyllä keino saada riita aikaan uskovien kesken,,mie en siksi otakaan sitä esiin(joskus sanon Raamatun asian siihen)...opit riitelevät,ei ihmiset,,varsinkin uudestisyntyyneet pitää olla rakkaudelisia toisia kohtaan,,
03.04.2010 18:30
Jeesus sanoo: Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon. Todella on näin,Jeesus rauhan antaa levottomalle sydämelle, ei se horju ei, vaikka maailma horjuu.Aamen.
03.04.2010 18:21
Se mitä ihminen siunaa,ei Jumala aina siunaa, homo/lespous on kauhistus Jumalalle,ja moni muukin asia, kaikki on sallitua.kaikkea pitäs suvaitta.MUTTA ihmisille on annettu elämänohje malli Raamatusta, kuka siitä pitää kiinni sitä JUMALA SIUNAA!
23.03.2010 08:14
Jumala saattaa kaiken tapahtumaan tahtonsa ja päätöksensä mukaisesti. Siksi meidän tulee elää Jumalan kirkkauden ylistykseksi. Sinä veli tai sisko joka olet Jeesuksen oma, ole Kristuksen kirje,maailma seuraa meitä, ja jos halutaan että ihmiset tulevat tuntemaan totuuden,niin eläkäämme niin kuin julistamme.
21.03.2010 20:09
Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen. Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!
15.03.2010 18:47
Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua. Taivaalinen puhelinyhteys on kokon ajan auki.
05.03.2010 19:36
Jokainen Pyhä, Jumalan Hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi ja kasvatukseksi Jumalan tahdon mukaiseen elämään. 2.Tim.3:16..Sanaa kannattaa todella lukea,,aamuksi ja illalla lukee sanaa,niin saa ravintoa,kuten tarvisemme Fyysistä ravintoa,niin tarvitsemme Sananleipää.
28.02.2010 22:02
toi raamatunpaikka takana oli teksti,WNT....SIIS suomenos oli tosta käännöksestä,,mikä käännös toi WNT ON..
22.02.2010 21:24
15 / 48