Rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan,ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa..1.Kor.13:5. Tämä Sana sopii tännekin,kun sinua pilkataan täällä,älä katkeroidu,älä muistele pahaa toisista,anna anteeksi,,Netti on uusi maailma joka on ollut runsaat 10 vuotta,tällä on suuret mahdolisuudet levittää Ilosanomaa Jeesuksesta,mutta myös suuret mahdolisuudet tehdä pahaa,.Olkaamme uskovaiset suolana ja valonna täällä suomi24 ja muilla sivuilla.
Sana illaksi.
12
366
Vastaukset
Kiitos. Tämä illan Sana tuli kuin tilauksesta. Snl. 24:11 "Kultaomenia hopeamaljoissa ovat sanat, sanotut aikanansa".
Niin kuin sanot, netissä on valtavat mahdollisuudet sekä hyvän että pahan sanoman levittämiseen. Valinnan varaa on paljon miten aikansa käyttää netissä, viisautta ja Jumalan johdatusta tarvitaan ja niitä on syytä rukouksessa pyytää.- kätketty valo
Valoa ja suolaa tänä Matin-päivän iltana kaikille riitapukareille, rauhankyyhkyille, fariseuksille ja publikaaneille, kirjanoppineille ja kerettiläisille ja niille jotka kokevat etteivät mitään ole.
- yökukkuja.
Tänä iltana myös tarvitaan rakkauden sanomaa tänne riidan ja taistelun keskelle.
Jokainen Pyhä, Jumalan Hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi ja kasvatukseksi Jumalan tahdon mukaiseen elämään. 2.Tim.3:16..Sanaa kannattaa todella lukea,,aamuksi ja illalla lukee sanaa,niin saa ravintoa,kuten tarvisemme Fyysistä ravintoa,niin tarvitsemme Sananleipää.
- levolle lasken...
Iltarukouksia:
http://www.vantaanseurakunnat.fi/vsrky/rukous/Rukouksia - kertausta...
Tämän voi lukea toistekin, tuskin sitä täällä kukaan liian hyvin vielä osaa!
Huuda minua avuksi hädän päivänä! Minä pelastan sinut, ja sinä kunnioitat minua. Taivaalinen puhelinyhteys on kokon ajan auki.
Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen. Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!
- Vastaus1
aksu521 kirjoitti:
Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen. Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!
muistutus. On surullista, että ihminen voi uskossa ollessakin langeta synnin tekoon ja jopa niin vakaviin synteihin, että siitä joutuu kärsimään hänen lisäkseen hänen läheisensä ja joskus jopa koko yhteisö, missä tuo langennut ihminen elää.
Siksi meidän tulee muistuttaa, että laki on voimassa, ei kumottu. Se tieto suojelee uskovaista kansaa.
Ihminen saa valita itse tahtooko elää lain täyteydessä. Jos tahtoo, niin hän saa siihen voiman ainoalta synnittömältä ja täydelliseltä, Jeesukselta Kristukselta, joka ristinkuolemalla täytti lain. - Uskovainen100
Vastaus1 kirjoitti:
muistutus. On surullista, että ihminen voi uskossa ollessakin langeta synnin tekoon ja jopa niin vakaviin synteihin, että siitä joutuu kärsimään hänen lisäkseen hänen läheisensä ja joskus jopa koko yhteisö, missä tuo langennut ihminen elää.
Siksi meidän tulee muistuttaa, että laki on voimassa, ei kumottu. Se tieto suojelee uskovaista kansaa.
Ihminen saa valita itse tahtooko elää lain täyteydessä. Jos tahtoo, niin hän saa siihen voiman ainoalta synnittömältä ja täydelliseltä, Jeesukselta Kristukselta, joka ristinkuolemalla täytti lain.ovat löytäneet jopa uuden puolison kokouksesta. Entinen on saanut mennä. Tuolaiset ihmiset luottavat väärin Jumalan armoon.
aksu521 kirjoitti:
Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen. Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!
Jumala saattaa kaiken tapahtumaan tahtonsa ja päätöksensä mukaisesti. Siksi meidän tulee elää Jumalan kirkkauden ylistykseksi. Sinä veli tai sisko joka olet Jeesuksen oma, ole Kristuksen kirje,maailma seuraa meitä, ja jos halutaan että ihmiset tulevat tuntemaan totuuden,niin eläkäämme niin kuin julistamme.
Jeesus sanoo: Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon. Todella on näin,Jeesus rauhan antaa levottomalle sydämelle, ei se horju ei, vaikka maailma horjuu.Aamen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
